- Linux kezdőknek
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Hálózati / IP kamera
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- DIGI internet
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vírusirtó topic
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #3588 üzenetére
Akkor érthető. Még pár év, és kinövöd. Km amúgy nem semmi, grat.
Multivaros megjegyzéshez még ON-ba: esetleg nehezebb görgőt bele, és...!
Mondjuk nagyon kíváncsi lennék most, hogy mennyi a túrázós fordulatszám.
GPS 85, azaz óra 100 körül. Hézagoló nélkül ugyanis csak 7000 volt. Most?Csak nem nagyon van kedvem átszerelni a fordulatszámmérőt a Madisonról.Szerk: de nézegettem fordulatszámmérőket az eBayen. Van tök olcsó is.
Talán Runner is onnan vett valami ilyesmit a fűnyírójához. (Amúgy ez nem
vicc: tényleg fűnyíróhoz vette, amennyire emlékszem, és nem robogóhoz.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #3590 üzenetére
Ez ilyen gyujtaskabelre tekerős verzio?
Runneré? Passz... A KOSO mérőmnek van gyújtástrafóra adaptere.
Grillonak azzal meg tudtunk volna nézni, hogy jön-e delej a trafóra, de
egyrészt ki kellett volna kapni az ülést, másrészt nem garantált, hogy
ugyanolyan a trafója: két módja van, és fejből nem tudom, hogyan kell
átkapcsolni, LOL. De ha mért volna fordulatszámot az indítózára, nos,
ki lehetett volna zárni a trafó táphibáját: onnantól vagy trafó vagy kábel.igazabol utassal mar kinottem...
Ugyehogy ugye.Km miert? Ti mennyit mentek?
Én csak melóba járok/tam vele: évi 3-4000. Madisonba viszont már
beleraktam 6000-et, úgy, hogy fél évig darabokban volt, szóval látszik,
hogy ott már nem rettentem vissza egy kis túrázástól sem. (Pár száz
km, szóval nem egy nagy túra. De egy seggel már az is újdonság.)Utas nelkul azert meg erdekes tud lenni.
Szerk: amíg nem próbáltál nagyobb gépet (hosszabb távon), sajnos,
vagy nem, de nincs viszonyítási alapod. Sajnos, mert élmény egy
erősebb motor... Nem sajnos, mert nem érzed, hogy kevés, ami van.
Ez ilyen emberi rossz tulajdonság: mindig jobbat akarni valamiből.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
DigitXT vs. sár... 0:1 B*ssza meg a jóisten azt a szőlőindát, amit én barom
ki akartam kerülni, mert szederindának néztem messziről, és szakította volna
a kabátot (elméletben). Ahogy mondják: otthonról pár km-re történnek a bajok.Maját közvetlen a garázs előtt borítottam fel - akkor mondjuk meg is ütöttem a
könyököm, de ma az eső miatt full szerkóban ez szerencsére fel sem merült -,
most egy picit tovább jutottam, egész a feljáró aljáig. Jobb első index cserés
más (komolyabb) kár nem esett. Pánikreakció gáz. Az első fék nem engedése.
Mondjuk így legalább a kukatároló betonját kihagytam a buliból, ez is valami.
De ha hátsó fékkel sikerült volna stabilizálni, akkor lehet, hogy ennyi sincs...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Eegen, de nem az első baromságom, csak a Madisont láttam elsőre feküdni.
Maja már dőlt jobbra is, balra is. Sőt, a kukatároló is megvolt (szintén index).Igazából nem szomorkodom: jobban belegondolva, azon a sáron már az ABS
sem segített volna, egyszerűen ment keresztbe rajta az első kerék. Az akkor
is ugyanúgy ment volna keresztbe ott, ha történetesen nem blokkolom állóra,
annyira laza volt a sár (szakadt az eső: hogy én EZT mennyire utálom)! Nem
kellett volna rámenni... Tavaly felfelé dobtam majdnem el a gépet, amikor egy
picit megcsíptem a szélét a saras résznek (őszi/télies idő volt már), csak ott
a segge indult keresztbe, hiszen akkor gyorsításban voltam az emelkedőn.Amúgy ha betapad a másik betoncsíkon, s nem dőlök rá a jobb lábamra, nos
nem vicc, hogy a következő megálló a beton lett volna. A xenon miatt nagyon
szomorú lennék. Az index pótolható(bb). Ott az "izzót" féltettem: power led!
De semmi baja. Csak így megtörve nem szerencsés, hogy beázhat az egész.
Az utas lábtartón keletkezett bemaródást leszarom... A többit a kipu fogta kb.kcsa: teljesen jogos... Legutóbb már pont metszettem onnan szederindát,
ezért tévesztett meg a szemét szőlő! Aztán adtam neki a szikével, az volt
a csomagtartóban kéznél. És megtaláltam a szedret! Mást is zavart, így azt
félrehajtogatták az útból (noha levágni talán jobb lett volna). De ilyen az élet!Napi kertész rovatunkat hallották.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Potom 80 ójró egy vadiúj index/búra szett? Bal oldalit előző tulaj törte, jobbat én.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #3599 üzenetére
Ráadásul van rá sansz, hogy ez csak az egyik oldali.
Már ha ez a másik. Mondhatni: zavart érzek az Erőben!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #3605 üzenetére
Azé' egy elcsúszás még nem a világ vége... Max. elviszem egy műanyagoshoz.
(Megkérdezem, hogy miért van aranyárban egy új, biztos elénekli a szlogent.)Szerk: nem akarom mondani, hogy hallottam törött tükörről valakitől: az is pech.
Nekem legalább a tükörnek semmi baja, és az index is működik, csak kettétört.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #3606 üzenetére
Mer' csak túráznak cihopata módra: 40 gumigarnitúra, jó ég. 27000 lityó benya!
Amúgy minden gumi csak 10000-et bír, vagy direkt ilyen tapadós puhát vettek?
A 6,75-ös átlagfogyi sem semmi, gondolom mindig felcuccolva és tempósan...longwild: hivatásos túrázó. Szerk: oktató lehet. És 4 éve "csak" 200K-nál járt.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #3610 üzenetére
Passz,használta.
Nem erre vonatkozott a kérdés, hanem ennyi kilit beletolni tetemes idő!
Magyarán ha nem hivatásosan motorozik, hobbiból nem tud ennyit menni.
Gondolj bele. Ha 8 órában a gép előtt ül, és max. hétvégenként "túrázik"?Nyilván nem ezt csinálja. Vezetéstechnikai oktató, meg ilyenek. Ha ugye
munkaidőben is a motoron ül, mindjárt könnyebben képzelhető el a dolog.Ha ugyanis minden áldott nap motorozik, úgy is átlag napi 137 km-t letol,
de egy átlagember nem motorozik az év 365 napján 4 éven át. Tehát vagy
sokkal többet tol rengeteg túrával, vagy hivatásos... (De nem átlagember.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Moszkító szvsz azért, mert nem robogós. (Már nem.)
Én meg megszokásból... Mer' nem fontos amit írok...#3597-ben azért egész hosszú ON topikot hoztam össze.
Ott a kertészkedős része volt, amit OFF-nak tituláltam.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #3616 üzenetére
Nekem is meglesz most a szezon 23-25ekm.
Oké, csak így mintegy 16-18 évig kell hajtanod a vasadat a 400000-hez...
És nem kocamotoros teljesítmény. Max. átlag "túrázos arc" teljesítmény.Évi 50K azért nem piskóta... Annyit talán még a GS-es arc sem rak bele.
TROLOLO.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #3618 üzenetére
Nem, de ez az ember nem (csak) hobbista: "Fahrsicherheit zu steigern bei einem Training auf öffentlichen Straßen. Das 1000PS Straßentraining ist der Weg zu mehr Fahrspaß mit gesteigerter Sicherheit." Egyébként 455.378 km. Meg ez.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nem tudom, miért kúszott a fülembe a Paff, a bűvös sárkány dallama,
de nagyon kellett röhögnöm raja. Sírva vigad a magyar. Megyek ide.
Bár, ahogy elnézem a nyitvatartásukat, már csak holnap, de mindegy.Esetleg ezt még megnézem, csak nem fórumozni kéne, hanem...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
+1 (2-3 olcsòt felpróbáltam, kolléga promózta, de nagyon
nem győztek meg élőben. Így lett N103 58K-ért. Megérte.)Szerk: bocs, az olcsó is ~30K volt, és 2 év után kuka? Pfff.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nézd meg eBayen: 10K alatt itt van (postával) UK-ből, vacsiúj,
komplett tekercs+kábel+pipa. Ez a 60-100K annyira RÖHEJ!
De ha kivárod a futárokat, ott van 7K-ért. (Ha polcról, nyert.)
Mondjuk ha újra tudod kábelezni, s úgy ad szikrát, nem is kell.De németektől még jobb: 8,65€. 2700 pénz? Szállítás még kb.
ugyanennyi, de egy 5-ösből megvan az egész. Igaz várni kell.
(Bocs, hogy nem linkelek, de a mobilos appban nézegettem.)Szerk: bocs, a németen nincs pipa. Az +880HUF: nagyvas.hu
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Közben bealudtam (hosszú volt ez a nap, hehe!) de:
- ignition coil
- Zündspule
- bobina
az új legjobb barátaid. Gondolom a HT a baj, ami
talán a "high tension"-re utal. Nagyfesz. Mind ilyen.Szerk: a 18 kOhm leginkább mérési hiba, esetleg a
saját tested ellenállása, ha fogtad a mérce végét.
(Elvileg szakadásnak kéne lennie, "végtelen" Ohm.)Az ide vágó favicc (fájdalmas a linkelése, de): [link]
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Lehet, hogy az évjáratot/verziót elcsesztem, mert ez picit másképp
néz ki, de ez a 20€ szvsz a reális ára. Minden más rablás kategória.Szerk: ugyanitt a pipáért +20-ast nem kicsit sokallom. Ez van.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
Igazából van még egy lepattant fül belül, de azzal nem fárasztottam a
műanyagosokat, mert van rá bevált megoldásom már a másik oldalról.
Azért áll el még picit a sárkány "füle". De délután azt megcsinálom.5K-ból a festést nem tudom. Majd huszi megmondja a tutit: "szokott"
nekem festeni ezt-azt. Annyira nem vagyok nagy igényű, én az ezüst
javítófestékemmel is nekimennék: max. egy fényező kapna idegbajt...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Szerintem vedd meg a futároknál. Nem lehet mérni, mert AC? Wut?
Betolod hozzá, áll nála napokat, megállapítja, hogy szar+lehúz pár
forinttal, és még mindig nincs kész a motor... 7K-s vásárlásnál azt
kockáztatod, hogy ha mondjuk* gyújtásalaplap hibád van, lesz 2 jó
trafód (és még mindig nincs kész a motor). Viszont: a 18 kOhm az
ott, ahol szakadásnak kellene lennie gáz. (Sanszos: a trafó nyekk.)Amúgy ilyenkor jól jönne egy márkatárs, kölcsön alkatrésszel.
*: csak példa. Ne legyen. Az macera. Annál a CDI hiba is olcsóbb!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Szerintem ez a csávó küldött nekem 180-as Maja helyett, régi,
125-ösre valót ami nem kompatibilis. De az is lehet, hogy nem.
Majd visszaolvasom. Lehet, hogy pont ez küldte a jót.Mármint világításkapcsolót. Mindegy. A jó is full retek volt, meg
enyhén kontaktos, de aztán bejáratódott, azóta rendben van.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Csak én látom úgy, hogy le van törve a bal oldali visszapillantója?
(Amúgy "szép".) Szerk: futott km nincs megadva, de talán 41K körül.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Miért olvastam azt, hogy trágya? (Végülis simán lehet, hogy...)
longwild: nem veszem ezt sem, de "motort" sem a közeljövőben.
Amúgy milyen hosszú túrák? Én ilyen városi cihopata vagyok:
Mátrából visszafelé is qrvára untam magam, s csak 350 km volt!Amúgy meg a "motort" berúgod 6-ba, ugyanott vagy. Max. néha
rúgsz vissza egyet, kettőt, ha elfogy a kraft. A "szükséges rossz".
Nem az adja a motorozás élményét, hogy gépészkedni kell.Nekem a motor a szabadságot jelenti. Hajtáslánctól függetlenül.
Semmivel sem tartom alacsonyabb rendűnek a robogókat... Sőt,
adott felhasználásra praktikusabbnak gondolom őket. Ez van.Nem vennék melóba járni 1000 Gixxert, ha érted, mire gondolok.
Ha tehetném, akkor sem! Előbb gondolkodnék el a GP800-on.
Noha semmi kedvem láncolajozással szopakodni. De mindegy.Ui: már a Yamaha DT50 is adta a feelinget 18-20 évvel ezelőtt.
Aki most éli második gyerekkorát, annak egy 125-ös is* adhatja.
Igazából csak ahhoz kell az erő, hogy biztonságba legyél. A még
több erő meg ahhoz kell, hogy cihopata üzemmódba válthass.*: igen, a gyengébb gépeket kevesebbre tartom, unalmasabbnak.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #3694 üzenetére
Ez a te motorod: Burgman 650 Executive. Szerintem dobozolható...
Egyébként meg ha ennyire a pakolás a lényeg, akkor autó, muhaha.
(Vérszíváson kívül nem vicc: 130-at bírja csendesen, cuccos elfér.)kcsa: mégis egy fotelrobogót vettél, pedig országutazol is melóba.
Amúgy úgy mondod, mintha folyamat a Mátrába járnék túrázni...
Egyszer voltam. Nem volt rossz. Élveztem a döntögetést! Odajutni,
meg hazajönni viszont nem volt különösebben szórakoztató.Ja és nem azért vettem a Madisont, mert túrázni akarok. Bár ezzel
már lehet. Mivel ez van kéznél, hát ezzel mentem "szerpentinezni".
Egyszer felszaladtam Dobogókőre a Majával is. (Lehetséges, de...)
Szerintem nem segített volna, ha váltogatni kell. Egyáltalán nem...Amúgy nézesd át a robid hajtásláncát (is), mert ha egy Ikarus 260
legyorsulása problémát okoz vele, komolyan félre van hangolva a
varió. Ezt értelmezheted vérszívásként is. De halál komolyan is.
Mintha azt is írtad volna, hogy 130 körül van a végsebessége: wtf?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ha viszont ennyire nagy a dugózás, túrázni meg nem szeretsz (vele),
végképp érthetetlen, hogy miért voksoltál az 500-as Kymco mellett...
Ezt nem bántásból írom, ismersz. Tiszteletben tartom a véleményed!A varió késleltetése* nem hiszem, hogy nagyobb, mint amíg húzod a
kuplungot, rúgod a váltót, rádobod a kuplungot, nagy gázzal... Szvsz.*: mint minden, ez is hangolás kérdése. Gyárilag picit lustára vannak
hangolva a gépeink, mert úgy kevesebbet zabálnak. Ha valakinek ez
nem tetszik, belenyúlhat a hajtásba. Pár szunnyadó lóerőt, és sokkal
jobb dinamizmust ki lehet facsarni ezekből, leginkább a fogyi kárára.
(Jó, speciel a Dr.Pulley az ilyen szempontból atomjó választás volt!)Viszont nem gondolom, hogy a vas, ami indulásnál sokat csúsztatja
a kuplungot, alacsony tempónál úgy remeg, hogy az félelmetes, és a
végsebessége bőven elmarad a kategóriájában megszokottól, az jól
lenne behangolva. Ilyen vason én is panaszkodnék a dinamizmusra!
Megintcsak nem bántásból, de OTT valami nagyon nem kerek...
(Azon kívül, hogy most össze van törve, így az a fő problémád vele.)Ha a fentiekben (megint) túlzásokba estem, elnézést! A sok hibám
közül az egyik, hogy felfújom, kisarkítom a dolgokat. Néha vérszívás
céljából, máskor viszont a "nyilvánvaló" problémákra rámutatásként.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Zolee_70 #3709 üzenetére
Lehet, hogy a mobil szórakozik, de én csak ennyit látok:
"Ez micsoda?"Most a Nagy Szkarabeusz a kérdés? Vagy vmi tök más?
Ha előbbi, akkor Aprilia Scarabeo 500. Ha utóbbi, passz.Szerk: na, akkor már tárgytalan, problem solved...
Élőben amúgy tényleg mutatósabb, mint ezen a fotón.
(Nekem más miatt nem jön be. Pl. üléspozíció/lábtér.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #3713 üzenetére
[NAGYKÉPŰ]
Én ott olyan 130 körül szoktam csapatni. Lehet, hogy még menne picit!
[/NAGYKÉPŰ][ŐSZINTE]
Igaz, nem két személy, csak egy (nagydarab) + szembe szél sem igen volt!
Meg aztán nagyjából annyi a vége azon emelkedőn. Legálisra: bőven sok.
[/ŐSZINTE]Nekem amúgy, ha a felsoroltakból kellene választani, akkor xevo 400.
Az még néz is ki valahogy (nem is rosszul!), lábtere okés, csomitartó dettó.
Amúgy hajaz a Peugeot Satelisre... Vagy rosszul látom? Az is szép gép![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Szvsz én is... Annak ellenére, hogy tudom, lehet vele szívni, meg a
francia elektronika, hát hogy mondjam finoman, hogy meg ne sértsem
az autónkat: nem a legmegbízhatóbb, de nagyon pofás gépsárkány.Erre a beszélgetésre meg emlékszem tavalyról. A fórum nem felejt.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nah, Madison behódolt. Hátra kell új hátsó gumma, mert cihopata
mód hajtottam, és azért 130 fölött kopik. (Végülis 6000+ belement...)
Viccen kívül persze ki tudja, előtte mennyit futott, szóval ez van.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #3515 üzenetére
Így legyen 5-ösöm a lottón. Megkapták a zsetont,
és most pánikolnak nekem, hogy 35 EUR a szállítás!WTF? Most akkor újabb 2600-ért utaljak nekik , vagy
próbáljam csesztetni őket vmi PayPal elérhetőgért?!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #3727 üzenetére
Nem most írták oda: a tárolt változat szerint ott volt rég. Az egyetlen
probléma csak az, hogy a megrendelés során nem bírtam kicsikarni
a rendszerükből szállítási költséget. Ki volt töltve a lakcímem, de az
oldal ragaszkodott hozzá, hogy a szállítási díj 0 EUR. Végigmentem
a megrendelés folyamatán, s a visszaigazoló e-mailben is konkrétan
leírják, hogy szállítási költség 0 EUR. (250,2-t leszek szíves átutalni
10 napon belül a megadott bankszámlaszámra.) Azt is megadják,
hogy ha külföldi az utalás, akkor ezt meg ezt az IBAN-t használjam,
meg a BIC-code meg a kutyafasza. Lehet, hogy Belgiumra értették?Hát Magyarország nem Belgium. Nekem nagyon úgy néz ki, hogy
kifogtam egy webshop bugot, és hiába jártam el jóhiszeműen*, ezzel
felültem a szopórollerre. Kifejtem nekik az álláspontomat, meg kérek
egy PayPal elérhetőséget, mert a nemzetközi utalás lassú és drága:
nem szeretnék 2x2600 Ft-ot elkölteni csak erre - hát még ha több is.*: ti. rendeltem már Hollandiában adott összegben ingyen postával...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Szvsz egyszerűen nem vette be a szállítási címemet.
Mellékeltem nekik a levelet, amit kaptam! Nem az a baj,
hogy 35 EUR a szállítás... valsz' akkor is megrendeltem
volna, mert már annyira ettem a kefét miatta. Inkább az,
hogy már megtörtént az utalás zsíros jutalékért, és nem
nagyon szeretném ezt mégegyszer kifizetni az OTP-nek.
Ráadásul 4-5 napos átfutási idő, most megint. For what?
Megírtam nekik, hogy adjanak már egy PayPal accountot,
amire fizethetnék, ha van nekik. (Említettem az iDeal-t...)Érted: utaljak 35 EUR-t, aminek a költsége pluszban 10?
Az eBayes megoldást ismerem, már találkoztam vele.Szerk: említettem azt is, hogy nem ördögtől való dolog a
free shipping EU-n belül, bizonyos összeghatár felett...Mekkora szemét ez az OTP, komolyan
Hát, nem kicsit! Valami eszement összeget levontak, nem
is értettem, hogy miért ANNYIT? Aztán pár napra rá meg azt
nézem, hogy párszáz forinttal több van a számlámon. (Wut?)
Lehet, hogy az utalás "biztosítékaként" többet levontak, hogy
a váltás menjen más árfolyamon is, majd jóváírták később?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Csakhogy sírva röhögjetek... a Maja hátsó kereke meg full lapos volt délelőtt.
Madison ugye a hódoknál van (az index festés ráér, addig lekentem javítóval).
Tudom, még nem lett tökéletes, de azért ennél már szebb. Aztán majd telibe
lesz fújva, ha lesz rá igény, meg idő, meg zseton, meg kevert Madison ezüst.Hódoknál tök normális a szerelő. Lehet vele beszélni. Meg fogják csinálni jól!
Magamat győzködöm: ne hagyjanak ki semmit, maradjon egybe a xenon stb.
Mondjuk azt mondta, hogy az a beremegés simán lehet a gumi miatt is, nem
kormánycsapágy. De majd megnézi. Hátulra Michelin City Gripet kap: ~15K?Az első még elmegy, az valami Pirelli, és még elég jó rajta a minta. Báár! Ha
a remegés attól érzem lassú kanyarban, nos az is repülni fog. Mondtam neki
a Maját is, hogy volt náluk (emlékezett rá): új első gumi arra is kéne már...
De amúgy pöcc-röff, kellemesen haladós. Jót tett neki ez a kis felújítás, na!
Ha viszont a leeresztés nem szelep, és nem misztikus (kiszúrta a macska*),
hanem mittudomén: a gumi elöregedése, akkor nincs kérdés. Hátra is új kell.*: láttam rajta macskanyomokat. Mármint az ülésen. De sose lehessen tudni!
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Hauptmann #3736 üzenetére
Nagyjából ezóta hívjuk őket (következetesen) így. Korrekt banda, jó hely!
Kicsit bővebb környezetében belinkelve érthetőbb.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen