- Napelemes cégbe vásárolta be magát a Google
- Trösztellenes vizsgálatot indíthat az EU a Microsoft és az OpenAI ellen
- 4 év alatt 75 milliárd dollárt önt az AI-ba és a chipekbe az SK Hynix
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #9447 üzenetére
Volt ilyen 200-asa a szomszédomnak... Amikor elszakadt a vezérműlánc,
akkor "kicsit átrendezte" a blokkot a szelepbe beköszönő dugó.
De kifizette! Szerette a motorját, így kifizette... De azért mindig volt valami
elektromos/beázós nyűg is vele (lásd még, olasz), így végül kiszámolta (!),
hogy statisztikailag, ha tovább motorozik, hamarosan meghal, eladta: LOL.huszi.gyb: van ez így, amikor az emberbe' benne van a bugi. Tetszik neki.
Én is már rég láttam a "kis" Maját, de mindig nagyon bejön. (Szerintem jó
párszor elsütöttem a nem is csak poént, hogy qrvajólnézki hogyé'adod.)Vannak bizonyos formatervezési megoldások, amik bizonyos embereknek
bejönnek, másoknak meg nem. Én pl. sosem vennék retró stílusú robogót,
mert nem az én világom. Főnököm nézeget valami Habanát a gyereknek,
de mondtam neki, hogy talán őt is meg kéne kérdezni, mert ha SR-t akar...
Szerk: Aprilia, és 50 ccm, nagyjából ez a közös bennük, az életérzés...---
Csak kifogta vagy mindegyik 200-as ilyen?
Szerintem kifogta. Egy eset nem eset. Persze, karban kell tartani... de ez
az, amit az átlagfelhasználó a legkevésbé tud: vezérműlánc? Az meg mi?!
Ha nincs egy lelkiismeretes szerelője aki szól neki időben, vagy nincs egy
használati kézikönyve, s némi műszaki affinitása odafigyelni a részletekre,
az könnyen megbosszulhatja magát. Sajnos egy használt motornál semmit
nem lehet tudni, hogy mi mikor volt cserélve. Ha megbízható az eladó, és
tudja, mondja, az esetleg hihető, de kereskedőtől azt sem kell elhinni, amit
kérdez... Valszeg kevesebb baja lett volna a Madisonnak is, ha rögtön olaj-,
hűtővíz cserével indítok, tán kiderül a hiányzó termosztát, kisebb kopás stb.
Vezérműlánchoz persze bontani kell... a láncfeszítő helyzete kívülről látszik.
És ki tudja, hogy a túlzott használódás nem az olaj túlhasználása miatt volt:
huszi.gyb látta a láncot (asszem). Beállít mint a szög, tök merev volt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó AKKUS FŰNYÍRÓ, önjáró, 46CM,40V, TÖLTŐVEL, 4DB 4Ah AKKU, 2ÉV GARANCIA,Riwall PRO RALM 4640 SPi
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter