- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Hálózatokról alaposan
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #6100 üzenetére
Que? Te mentél már át valaha is a Lágymányosin?
Amúgy délután lehet, hogy megyek a Madisonnal...
Csak kéne egy segítő kéz... meg egy segítő láb...Ui: nyíl egyenes, két sávos, hogy nem lehet észrevenni
egy több, mint 2 méter hosszú, 75 centi széles motort?
Amin ráadásul egy jókora doboz is van hátul...Basszus, kollégámat a Cygnussal csapták el (kilökték
alóla a motort). Hogy ez a Cygus milyen picike gép.
Kb. ott van a vége az egésznek, ahol én a Maján ülök...
(És onnan még van egy komplett utas helyem + doboz.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #6103 üzenetére
Jogos, valószínűleg a 130-at kellett volna tesztelnem, nem a 60-at.
(De 130-cal a 30-as táblánál nem egy életbiztosítás, még ha vinné sem...)Samunak majdnem igaza van: ha a Madisonnal megyek, nem találkozunk.
Mondjuk most már hideg van a száguldozáshoz, szóval elég lesz 100-110.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz 30z.Samu #6098 üzenetére
Tudod az jó pont, hogy belátta a hibáját.. Szerencsére nem történt baj... De kérdés, hogy elgondolkodik-e a helyzeten, hogy mi van, ha nyélgázon megyek el a villamos mellett... Akkor csattanás lett volna a vége. Így sem sokon (kb 1-2m) múlott... De ez egy sínekkel teli, november esti úton ~50-ről megállva, nem sok. Főleg, hogy zöld volt a lámpám...
És nem az a baj, hogy egyszer hülye volt, mert szerencsére megúsztuk, mindketten... Ha tanul belőle megérte...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Holnap átvehetem a Majához a vezérműláncot... Előre félek... Úgy írták, hogy jó 125-180ig...
Kompatibilis motorok: Majesty 180 2003-2006www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #6106 üzenetére
Én szerdán dobtam el majdnem a motort az esőben, a Suzukis kalapos papa úgy gondolta a Teréz körúton, hogy körülnézés nélkül vált sávot. Szerencse, hogy nem nagy tempóval történt. Aztán ment tovább, mintha mi sem történt volna...
Más. Az Árpád híd környékén rendszeresen látok egy Maját rendszám nélkül közlekedni. Bátor a csávó... Engem meg a rendőr csomószór megállít, nem hiszi, hogy 50-es a Habana, mert túl nagy testű, és nagy kipufogója van. Sőt, három hete megkaptam az alvázszám plakettre, hogy ügyes hamisítvány (az alvázszám mellett ott van a hengerűrtartalom is beütve), mert nem látja a típust a kis listájában. Be akart küldeni műszaki felülvizsgálatra. Mondtam neki rendben, nincs mitől tartanom, de akkor egyúttal a jelvényszámát is kérem, mert panaszt fogok tenni, ha a vizsgálat nekem ad igazat, erre elengedett.
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #6111 üzenetére
Meg ott vannak a postás Beverly-k, azok is 125-ösek, de a legtöbbön nincs rendszám. Az előbb említett Maját (vagy a 125-ös és afeletti Scarákat rendszám nélkül) viszont nem értem, hogy miért nem kapcsolják le. Vörösen villog, hogy nem 50-es.
Samu, de csak akkor érdemes, ha valóban 50-es a géped, ellenben szopás van.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #6112 üzenetére
Mondjuk abból a postásmotorból amit legutóbb láttam, azt be lehetett volna adni 50-esnek, annyira nem ment, szanaszét volt már hajtva. Majákat én sem értem, azokból egyáltalán nem volt 50-es, és üvölt róla, hogy nem az, aztán mégis próbálkoznak. Aztán néha megbírságolják őket ~100 eFt-ra, de hát istenem...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #6114 üzenetére
Nagyon leült a topik, de ezúton is megköszönöm a segítséget!
Nagyot mentünk aztán a körúton. Majdnem bele is fértünk az időbe.
Azt a b*zit, aki majdnem telibevert, mert átugrott szembe a zárón az
álló sorból, nem is volt időnk kibeszélni. (Asszem joggal anyáztam.)Nagyon furcsa volt 2+ hónap kihagyás, és 1+ hónap Majázás után a
Madison. Magas. Nagyon. Pedig csak a Maja alacsony. Megszokás.Btw. nem vagyok 100%-ig biztos benne, hogy a Maja dupla halogénje
nem erősebb-e a Madison dupla xenonjánál: egyszer majd lefotózom.
(Viszont a kis félfülű sárkány elcsaklizta a Fáklyát! Milyen már, nem?) -
kcsa
veterán
azt álmodtam hogy gázolajat tankoltam egy 2T robogóba. Kezd beteges lenni
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #6115 üzenetére
Nagyon szívesen. Ha egy órával korábban kellett volna, akkor tudtunk volna dumálni, de ezt majd pótoljuk.
A BMW-s ismételten f@ß volt, bár ez másik, mint a tegnapi... Az anyázás jogos volt, én is azt tettem.A körúti csapatás nem volt épp gyenge, a lassú chopperes és túrás azért odab@szott... Jó időt mentünk, csak annyira siettem, hogy a lakásban hagytam a telefonom.
Szerencsére a céges nálam van.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #6117 üzenetére
Dehogynem. Meg hátul is mekkora rendetlenség van...
Lehet át kéne rendezni, hogy beférjen a két gép az autó elé/mögé:
Madisonnak most nincs műszakija Majával viszem a fülét javítani
és egyiket sem szívesen hagynám kint a szabad ég alatt állni.
Pincébe elsuvasztás meg nagyon necc, hosszú mindkét motorka!A Maja nem hosszabb, csak kisebb a (max.) kormányszöge, ezért
nehezebb keresztbe fordítani. Legalábbis elsőre így vettem észre. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #6124 üzenetére
Benne bizony. Luigi tudta, mit küld, én tudtam, mit rendelek.
Akadozás megszűnt. A gyertya volt szar. Indexet szerelő "végleg"
letörte, mikor tolta ki a garázsból: csak 8 óra munkadíjat számolt.
Nem tudom, hogy ennek van-e köze hozzá: szerintem több volt.
De így kellemesen csalódtam. Végül megállt a javítás ~100K-ból?
(Nem számolva a fel nem használt tömítéskészletet, utánajárást,
időt, benzinköltséget. Mondjuk a komplett 250-es Maját sem...)Másképp alakulnak a dolgok, ha októberre kész van, de sebaj!
Tök jó motor a nagy Maja is, nem bánom, hogy kipróbáltam.Technikai kérdés: kipufogócső felizzott a blokk közelében, mitől?
Olajnyomás csak volt, fedkomp sipákolna, ha nem. Hűtés is volt.
Az volt a fura, hogy igen hamar "bepirult". Aztán lejjebb vettem
a szívatót, és látszólag visszahűlt. Hazaúton viszont motorféken
szegénykeverékre jellemzően durrogott - eléggé hideg idő is volt.
Tuti túl hamar ment vissza a szívató, de nagyon elszoktam tőle...Azért beszerzek egy rendes* vízhőmérőt, meg olajnyomásmérős
fordulatszámmérőt, aztán végre abba kéne hagyni a ráköltést.Mondjuk a hódok mondták, hogy a kuplung 5K km múlva cserés,
meg ugye ott vannak a kopott variótárcsák. (Never ending story.)*: kell hozzá az adapter a csőbe. Ha huszi szétdönti a Maját, van.
Persze a gyári hőmérő érzékelő helyébe is tekerhető. De az necc.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #6126 üzenetére
Hát, most rakta össze a szerelő, csak jó... Kipu most nem nyitott, benne a hangtompító: jó kérdés, hogy régen csinálta-e, mert nem sokat mentem a perec előtt, utána meg csak állt a szerelőnél. Mindenesetre nem vettem észre, mert nem is szoktam álló helyzetben járatni, főleg ha nem ülök rajra. De majd most figyelem: szelephézagra rákérdezek, ha megint csinálja.
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #6130 üzenetére
Azért mondom hogy túlnyomó többségben tömítés. Azokon kívül van egy (azaz 1) darab hengerfejcsavar és egy kuplungharang. Fáj na. Ha ezekkel együtt sem lesz jó, jön a benzin+Duna kombó.
szerk.: amúgy láttam már 250-est szétszedve, 50-est szétszedve, de az 500-as henger átmérője (egyelőre csak tömítésből látom) elég ütős
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
-
üszök
őstag
DAYCO Szíjat érdemes venni? Vagy mindenképp MITSUBOSI vagy MALOSSI kell?
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
félisten
Simán jó! Malossi is szétmegy, ha olyanja van...
Mitsuboshi mondjuk azért jó, ha van, mert az gyári,
és Madisonba 32K körül kapható: annyi a Dayco is.Nem mondom, hogy olcsó. Ja: annyi a Malossi is.
Ui: Majában volt Dayco szíj, nem volt vele bajom, bár
a szerelő kicsit idejekorán cserélte, s biztos oka volt.
Teszem hozzá, Malossit is legyilkoltam: hézagolóval.[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
Piaggo Hexagon 150
2006-os
74000km
Érdemes lehet megvenni vagy ez a km már nagyon sok ezeknél a gépeknél?Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
üszök
őstag
válasz polimorf #6145 üzenetére
Van rajta rendszám? Szerintem 2006-ban már rég nem volt Hexagon. Melyik blokk van benne? Lehet amúgy jó még ha rendben tartották. Volt Beverly-m 56k val semmi baja nem volt.
Szerk. 150-es akkor levegős leader kéne legyen.[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
polimorf
tag
Itt a hírdetés ez nem messze van tőlem [link]
350 euró és még engedne is belőle, csak az ára miatt érdekelne. Amúgy munkábajárásra kellene, a jelenlegi 50-es helyett. Napi 26km.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ukrajnai háború
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest