- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- Linux - haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Linux kezdőknek
- PDF topik
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz AndrewTdi #5551 üzenetére
Egy Honda után Keewayt venni?! - nem barátom a szopóroller!
Mondjuk a "noname"-k közül szerintem ezt elfogadnám: [link]
De nem fogok nagyobb motort venni, lemondtam róla, meg a jogsiról is.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #5552 üzenetére
Tudod, kéne még szopóroller...
Ma utána néztem az index parának... Szétszedtem a kapcsolót, pók benne, és iszonyatos retek. Kitakarítottam, közben két csapágygolyó szerű sz.rt elhagytam, mert kilőtte, és nem találtam meg. EZ felel a kapcsolók kitámasztásáért, mozgatásáért. DigitXT mondta, hogy a régi kapcsoló megvan még... Félek, nem ez lesz a hiba oka. Ugyanis tesztelés során, megtisztítva is jött a hiba.
szerk.: Ezen az elb@száson felbuzdulva a szívatónak nem álltam neki. 4,3-at fogyasztott így, még egy napig kibírom.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz longwild #5560 üzenetére
Hm. Tényleg csak a harang adatait adják meg, kuplungra meg annyit hogy minimum 1mm. Kymco-nál benne van a tól-ig értékek is.
Valore max campana frizione
Valore max: Ø 134,5 mm
Valore standard campana frizione
Valore standard: Ø 134 ÷ 134,2 mmEccentricità limite ammessa: 0,15 mm
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #5552 üzenetére
Pedig amúgy egy ilyen az én ismeretségi körömben is van, elég durva ridegtartásban. Újonnan vették, eleinte volt baja bőven, gariban javítottak mindent, de úgy, hogy idejött valami kínai főnök is mert nem hitte el
Ez évekkel ezelőtt volt, azóta kutya baja, csak tankolják szinte.
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #5567 üzenetére
Egyértelműen az én szétszedem és kézben elviszem fog játszani... Csavarok tekergetéséért minek fizessek bárkinek 3-5e/ó díjat?
Harangból már az újjal kellene vinnem a kuplungot vagy a régi is jó az összepróbáláshoz? Csak mert a régi gondolom már ovális, mert indulásnál olykor érzem, hogy a kuplung betapad, megcsúszik, véglegesen betapad játszódik le... Persze lehet, hogy a harang kör alakú, csak a kuplungpofának kell nagyobb erő ami odaszorítja.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
válasz longwild #5571 üzenetére
Ha veszel újat, mindenképp azt vidd szerintem. Ha tényleg ovális, akkor nem jó. Ha nagyon kopott, akkor meg lehet sz.pás vele. Tapasztalat nélkül mondom, csak végiggondoltam:
Beállítják mondjuk úgy, hogy legyen 2mm a távolság. Veszel egy új harangot, ami nem kopott, ott csak 1,5mm lesz.
Persze ha hülyeséget írtam a többiek kijavítanak. Ez csak egy vélemény volt.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
SirKero
őstag
Egy kis érdekesség ha nem volt még ( ha igen sorry ) [link]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Skizz
addikt
Az Xcitingok miből vannak összegyúrva?
-
Skizz
addikt
Oké.
-
csongi
Topikgazda
Ne már! Én talátam benne almániumot is, de a testvírnek nem mondtam meg
-
AndrewTdi
addikt
Valaki ma gurulni?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #5588 üzenetére
Az első fék egyik dugattyúja, de csontmerevre: nagykalapács is kellett a "hidraulikázáson" kívül, hogy ki bírjam verni a helyéről. Aztán - jobb eszköz híján - fogkrémmel és egy filckoronggal vagy 4 órán keresztül políroztam a 2 tök rozsdás dugattyút. Az egyik még "kicsit" működött, és simán kijött.
Eddig is be lehetett állva, mert betonkemény volt a fékkarom a kezdetektől, de fékhatás meg alig-alig (csak az egyik dolgozott). Most érzetre "gumis", ötször nagyobb a kar útja mint volt, de bármikor röhögve, kis erővel lehet blokkoltatni.Szerk: szóval a teljesen berohadt dugattyú eddig nem mozdult szerintem egy dekát se, nem fékezett, aztán valamitől megmozdult, és a tárcsának nyomva állt be végleg. Most qrva jó, de nem tudom meddig. Megint be fog rozsdásodni szerintem, sőt az érdes felülete (akármennyit is políroztam őket) előbb-utóbb a gumikarmantyút is ki fogja nyírni szerintem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #5590 üzenetére
Így voltam Erdélyben (fél első fékkel) a brutál szerpentineken lefelé , akkor még nem ért a tárcsához. Az most egy pár hónapja történhetett,és nem is hirtelen (nem vettem észre a változást, csak valahogy gyengébb lett a motor). Egy kicsit mindig nehézkes volt tolni, meg "surcolt" a fékem is nedvesebb időben. Tegnap tűnt fel, hogy vagy én vagyok elgyengülve végleg (végelgyengülve... ), vagy valaki állandóan húzza a fékemet... ma rászántam magam a teljes szétborítására, és nyert!
szerk: mivel seggnehéz a motor, így nálam az "üzemi" fék a hátsó, az elsőt csak vészhelyzetben szoktam használni. Most már legalább ér is valamit!
Mondjuk ettől még a hidegindítási gondom megmaradt, jövő hétvégén gyertyacsere következik...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #5591 üzenetére
A rendes javításhoz kellene 2 új - keménykrómozott - fékdugattyú, meg egy gumikarmantyú-készlet porvédőkkel együtt. Nem tudom, hogy honnan szerezhetnék, vagy melyik itthoni gépével csereszabatos. A dugattyú 1" (25,4 mm)I átmérőjű, és 30 mm hosszú, belül üreges kivitelű. Amíg el nem kezd csöpögni a fékolaj (az érdes, rozsdapöttyös krómozású dugattyú ki nem kezdi a karmantyúkat), addig így fogom használni, annál sokkal jobb, mint eddig bármikor volt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #5591 üzenetére
Robogóknál kevés seggnehezebb vas van, de azokon is nagyon kell
az első fék - ha meg kell állni. Ahogy írod, vészhelyzetben...
Nekem is sz*r volt a Madison fékje az elején. Iszonyat kemény volt,
és nem nagyon fogott. Nohiszen: gyakorlatilag vason futott a tárcsa.
Tárcsa+fékbetét csere után már lehet vele rendesen fékezni. Sőt. -
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #5595 üzenetére
Szerintem nem lesz baj
Ha gyárilag nincs benne crómozott dugatyú attól még jó . A lényeg fékbetét cserekor alaposan tisztítsd meg, és időközönként fújj be egy kis féktisztítót. Oszt sosem áll be. Azért lett ilyen mert előtted nem volt karban tartava, és használva sem. -
Bogyó bá'
nagyúr
De gyárilag az van (mármint krómozott), és ezen a felületen lett valamitől egy csomó rozsdapötty (aka ragya ), amitől szépen beszorultak az alumínium házba. Jobb híján ezeket próbáltam simára polírozni, több (vagy inkább kevesebb) sikerrel. Most, mivel már mozognak a dugattyúk, így a sérült részek előbb-utóbb ki fogják kezdeni a 21 éves gumikarmantyúkat szerintem. A fékhatás javulása viszont leírhatatlan! (meg a moci is "erősebb" lett).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000