- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz aprokaroka87 #44049 üzenetére
Ma voltam adategyeztetni, 5 perc volt az egész (persze akkor, ha nem kell várni, de most nem kellett).
Adnak egy papírt, hogy elvégezted az adategyeztetést, amit ők is beszkenelnek maguknak.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz lugosi #44057 üzenetére
Lehet, hogy ők is másoktól, menet közben vették az ötletet, hogy adni kéne valami papírt. De pl. ha a Telekomnál online csinálod, akkor se kapsz papírt, csak egy SMS-t. Szóval jó, hogy adnak papírt, de szerintem nem létkérdés.
Arra viszont külön felhívták a figyelmemet, hogy mostantól minden évben menni kell adategyeztetni
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz kovaszoskeny #44364 üzenetére
Ez olyan magyaros
Neked tök mindegy, ezért nem vagy érintett a dologban, másnak viszont jó lenne, de te feljelentést írsz, nehogy másnak jó legyen valami
Dögöljön meg a szomszéd tehene is
(Egyébként a feljelentésed tök fölösleges, más szolgáltatónak is volt korábban olyan díjcsomagja, amiben nem számoltak facebook, meg egyéb ilyesmi elérés, nem szólt érte az NMHH. Ráadásul a díjcsomagokat 30 nappal előre be kell jelenteni az NMHH-nak, ha 30 nap alatt nem találtak kifogást rajta, akkor a te feljelentésed alapján sem fognak )
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz kovaszoskeny #44372 üzenetére
Ugye tényleg nem vágod mi a net semlegesség ?
A netsemlegesség fogalma:
Az az elv, amely szerint az internetes szolgáltatóknak azonos módon kell megítélniük az online elérhető tartalmakat, weboldalakat és platformokat. Tilos például direkt meggátolni vagy lelassítani konkurens weboldalakat vagy online szolgáltatásokat.
Ezt hol sérti a Voda jelen esetben
Vagy esetleg erre gondolsz?
Zero-rating
A zero-rating, azaz nullás díjszabás során a szolgáltatók, főként a mobilszolgáltatók bizonyos alkalmazások vagy szolgáltatások használatával generált adatforgalmat nem számolják hozzá a felhasználó adatforgalmához. Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy más szolgáltatások kárára biztosítanak ingyenes hozzáférést bizonyos weboldalakhoz és tartalmakhoz. A Parlament azt szeretné elérni, hogy a tagállamok az új jogszabályok átültetésekor nemzeti hatáskörben dönthessenek róla, hogy engedélyezik-e a zero-ratinget az országban.
Mint látod, ez nem kőbe vésett tiltás, csak ajánlás...
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz kovaszoskeny #44376 üzenetére
Látod, máris segítettünk neked, hogy pontosan fogalmazd a meg (fel)bejelentésedet a net(hálózat)semlegesség ügyében, nehogy sokszor visszaadják pontosításra a beadványodat
Egyébként pont az általad linkelt cikk végén van, hogy az NMHH végzése nem jogerős, a Telenor fellebbezett.
Mi lett a fellebbezés végeredménye?
Egyébként azt gondolom, hogy tudod, hogy ha igazad lenne, akkor lőttek az összes TV-GO, meg hasonló médianéző szolgáltatásnak Magyarországon
Mennyien szúrnák tökön magukat, ha neked lenne igazad a Vodafonnal folytatott vitádban
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz kovaszoskeny #44381 üzenetére
én csak a vodától fogom követelni a korlátlan chrome hazsnálatot amit ha nem adnak meg megyünk bíroságra.
Ne haragudj, de ezen percekig röhögtem
Látom magam előtt, ahogy a Vodafon jogászai halálra rémülten adják körbe a bejelentésedet és pánikszerűen keresik a módot a bírósági procedúra elkerülésére
(Az amúgy szerinted nem a hálózatsemlegesség megsértése, ha neked (és csak neked) adnak ingyenes, korlátlan Chrome használatot . Látom, hogy eléggé sajátságosan értelmezed a netsemlegesség fogalmát )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
válasz #08205312 #44444 üzenetére
Nincs ilyen kötelező EU szabályozás amit feltétlenül kötelező lenne betartani!!!!
A netsemlegesség kötelező, azon nincs vita, csakhogy az így szól:
Az az elv, amely szerint az internetes szolgáltatóknak azonos módon kell megítélniük az online elérhető tartalmakat, weboldalakat és platformokat. Tilos például direkt meggátolni vagy lelassítani konkurens weboldalakat vagy online szolgáltatásokat.
Ezt semmiben sem sértik a szóban forgó szolgáltatások, nem gátolják senkinek a forgalmát!!!
Amiről most folyik nyünyögés, az a díjmentes szolgáltatásnyújtás tilalma:
Zero-rating
A zero-rating, azaz nullás díjszabás során a szolgáltatók, főként a mobilszolgáltatók bizonyos alkalmazások vagy szolgáltatások használatával generált adatforgalmat nem számolják hozzá a felhasználó adatforgalmához. Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy más szolgáltatások kárára biztosítanak ingyenes hozzáférést bizonyos weboldalakhoz és tartalmakhoz. A Parlament azt szeretné elérni, hogy a tagállamok az új jogszabályok átültetésekor nemzeti hatáskörben dönthessenek róla, hogy engedélyezik-e a zero-ratinget az országban.
Kovászoskeny olvtárs sokszor idézte már ezt, de az utolsó mondatot mindig elfelejti berakni, pedig ott a légyeg, a zero-rating tilalma nem kötelező úniós előírás, csak ajánlás!!!
Pont ezért fordult tavaly a Telenor, később a Telekom, most pedig a Vodafone is a bírósághoz a NMHH őket elmeszelő határozata után.
A bíróság pedig még nem hozott ítéletet egyik ügyben sem, addig tehát nem jelenthető ki, hogy ezek szolgáltatások sértenének bármilyen előírást is, hiába sírja tele kovászoskeny olvtárs a fórumot az ügyben!!!
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
A Telenor tavaly novemberben fordult a bírósághoz az NMHH őket sújtó határozata ellen. Ha olyan nyilvánvaló lenne a helyzet, mint ahogy azt itt beállítják többen is, akkor szerinted miért nem tudott a bíróság fél év alatt sem döntésre jutni
A Telenor pedig 100 %-ban meg van győződve róla, hogy nekik kedvező ítélet fog születni, hiszen változatlanul ugyanúgy szolgáltatnak, mint az NMHH határozata előtt Ha azt tételeznék föl, hogy elmeszelik őket, akkor szüneteltetnék a dolgot, hiszen nagy büntit kockáztatnak...
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
TUTI díjcsomagban vagyok és 1- 2 naponta kapok egy SMS-t, hogy mennyi a még felhasználható egyenlegem. Le lehet ezt az értesítést mondani valahogy? Nekem elég lenne olyan opció, hogy havonta egyszer, de legfeljebb hetente egyszer küldjék ezt az értesítő SMS-t.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
Nem hinném, hogy lépnek.
Mi drágának tartjuk a Vodafon által kínált ingyenes 4 GB-os adatcsomagot (ha sorban rendelted a TUTI kártyákat a családtagok nevére június eleje óta, akkor az egész nyarat le tudtad fedni ingyenes internettel), de lehet, hogy a Voda nem tartja drágának
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Bocsánat a hülye kérdésért, de nyeremény TUTI SIM kártyát mikor kell adategyeztetni?
Vásároltunk a madarasteszkóban, ahol valami nyereményjáték volt, nekünk egy SIM kártya volt a nyeremény, amit ott helyben a kezünkbe is nyomtak (off, de ennyit arról, hogy a HA-n tiltják a SIM kártyák adásvételét ).
Semmi szükségünk egy újabb SIM kártyára, már majdnem odaajándékoztuk egy hajléktalannak, amikor ránéztem a hívószámra, egy meglepően jó hívószámot adtak, amit érdemes megtartani
Szóval a kérdés az, hogy egy névtelenül kapott SIM kártyát meddig kell nevesíteni és mikor kell adategyeztetni?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Mit lehet tudni arról, hogy az idén is lesz a vodafone-nak a tavalyi Nyáriadat akcióhoz hasonló ajánlata
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz radio100jozs #49462 üzenetére
Ha feltöltős lenne, akkor már tavaly megbukott volna a kötelező adategyeztetés elmulasztásán
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Egy kis segítséget kérek. MyVodafone oldalon azt hogyan lehet megcsinálni, hogy egy fiókban (egy bejelentkezés alatt) láthassam az előfizetéseimet?
Van egy fiókom, ott a telefonszám az azonosító, de lett másik Vitamax kártyám. Ha lehetséges, akkor nem regisztrálnék egy másik telefonszámos fiókot, hanem egy fiókba tenném a két előfizetést.
Ja igen, még egy kérdés.
Ha egy Vitamax TUTI kártyán egyszercsak megjelenik a net, akkor milyen adatopciót használ? Remélem, hogy nem valami napinet élesedik rajta 50 MB-onként 1000 Ft-ért.
És mégegy kérdés
Vodafone-nál mi a telekomos *102# megfelelője? (vagyis hogyan tudom a pillanatnyi kártyaegyenleget lekérdezni?)
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz Gebriel #51099 üzenetére
Nem tud olyat linkelni
Az NMHH szerint mobilszolgáltatónként lehet 10 SIM kártyája bárkinek.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz szabogabor10 #51417 üzenetére
Az #51405 szerint ellenőrizte az Alzás számlán az IMEI-t. Ezek szerint az Alzás számla is hamis volt.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz szabogabor10 #51420 üzenetére
De hát ellenőrizte
Az #51403-ban így hangzott a kérdés: Vásárlásnál nem ellenőrizted a számlán lévő IMEI számot a telefonon lévővel?
Erre az #51405-ben ezt válaszolta: De igen ellenőriztem
Ha ellenőrizte, és egyezett, akkor ez csak úgy lehet, ha az Alzás számla hamis, azt otthon nyomtatták
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Az a nyil kvazi lathatatlan, es az egyike rossz iranyba mutat, hiszen magat az erteket is logikatlanul mutatja.
A nyilak egyáltalán nem láthatatlanok (én legalábbis jól látom őket) és mindkét nyíl egy irányba, a csökkenés irányába mutat. Tehát teljesen logikusan mutatják a helyzetet.
A kiírás is konzekvens, az egyik körön az van, hogy 6 GB-ból még 5,08 felhasználható, a másik körön pedig az van, hogy 150 percből még 6 perc felhasználható.
Szóval ennél jobb, érhetőbb formában kijelezni eléggé nehéz lenne
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz gzbotii #51551 üzenetére
Vodafone-nál hasonló a helyzet, a vodafone kiterjesztett európa roaming csak akkor használható, ha az adott helyi vodafone partner hálózatát használod. Vannak országok, ahol jó a voda hálózata, de van olyan ország (magyar mintára), ahol eléggé hiányos a lefedettség
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz gzbotii #51553 üzenetére
Romániában használhatsz bármilyen hálózatot (RO benne van az official EU roamingban). A voda kiterjesztett EU roamingja az EU országokon felül Izlandon, Liechtensteinben, Norvégiában, Svájcban, Monacoban, és Törökországban használható hazai tarifával.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
Telefonra telepített Myvodafone appban hogyan tudom megnézni, hogy mikor lesz időszerű az adategyeztetés a telefonban lévő Tuti kártyára?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
TUTI kártyákhoz milyen appot telepítsek a telefonra, ami mutatja, hogy mikor lesz esedékes az adategyeztetés?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz Gebriel #52398 üzenetére
Telepítettem a korábban ezt a MyVodafone alkalmazást a számítógépemre, de nem jöttem rá, hogy hogyan tudok több TUTI kártyát felvenni a figyelt számok közé, ezért végül különösebb belenézés nélkül töröltem.
Szóval ha elmondaná valaki, hogy hogyan tudok több kártyát is felvenni az alkalmazásba, akkor telepítem ismét és megnézem, hogy mit mutat a lejáratokról, adategyeztetési időpontokról.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz Gebriel #52683 üzenetére
Én:
Nagyon szerettem a nagymamámat.
Gebriel:
Tudnál adni valami linket ami alátámassza az állításod
Naszóval, aki járja az országot az pontosan tudja, hogy a Voda a sűrűn lakott helyeken biztosít lefedettséget, de nem tartja feladatának, hogy eldugott helyeken is legyen térerő a hálózatában
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz Alastair' #52815 üzenetére
Mivel a Digi lefedettsége azért eléggé mesés (hol volt, hol nem volt ) ezért ez a DIGINET Aktív50 csomag csak arra jó, hogy hátha megijednek a nagy szolgáltatók és ők is előállnak valami ilyesmi csomaggal.
(Nézd meg, a DIGINET Aktív50 csomag garantált le és feltöltési sebessége 0/0 MBIT/S. Ilyen csomagot én is tudok neked adni, akár olcsóbban is )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
OK, ez teljesen igaz
Csak az nem mindegy, hogy mondjuk a Telekom esetében a földrajzi helyek 0,1 %-ánál tapasztalod a nullát, a Telenor esetében a földrajzi helyek 0,15 %-ánál tapasztalod a nullát, a Vodafone esetében a földrajzi helyek 1 %-a esetében tapasztalod a nullát, a DIGI esetében pedig a helyek 75 %-ánál tapasztalod a nullát
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
Be akarok lépni PC-ről a MyVodafone fiókomba és az írja, hogy
A fiókod zárolva van, kérjük nézz vissza később.
Ez mitől van? Kell valamit tennem az ügyben, vagy tényleg csak várni kell a jóra fordul később minden
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
Ha valakinek korábban egy céges flottában volt előfizetéses SIM kártyája, akkor ha munkaviszony megszűnése után "kivásárolja" a számot a céges flottából, akkor mehet egyből feltöltőkártyás opcióra, vagy csak előfizetéses ügyfél lehet egy ideig?
Bonus kérdés, hogy ilyenkor a számot egyből lehet vinni másik szolgáltatóhoz, vagy egy ideig Vodafone ügyfélnek kell maradni?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz MadMancs #56284 üzenetére
Budapest, 13. kerület
Ugyanabban a telefonban a Telekom kártya így muzsikált:
Ebből is látszik, hogy bizony van különbség Japán és a Voda mobilinternet között (ugyanis Japán a mosoly országa, a Voda internetje pedig kész röhej )
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
válasz Beniii06 #56286 üzenetére
Ki mondta, hogy a Telekom az "japán"
Viccelni próbáltam de úgy látom, hogy nem vagy rá vevő
Azt viszont továbbra is állítom, hogy a Vodafone az kész röhej
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen