-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aspe
csendes tag
válasz #72445440 #63449 üzenetére
Hi All, egyetlen kiegészítés az esimhez.
“Ha pedig csak gyári visszaállítást kell csinálnod ahhoz nem kell törölni az eSIMeket, lásd legalsó piros gomb itt [kép].”
Akinek iPhone-ja es és két faktoros azonosítása van, az visszaállitás előtt cseréljen biztonsági számot. Mert visszaállitas és restart után nem tud érkezni sms még nem lesz aktív az esim. Igy nem tud visszlépni a telóba.
-
aspe
csendes tag
egyre inkább az látszik, hogy a mindenféle adatbázisok merge-elése félre ment.
Ezt szerintem sokkal nehezebb rendbe rakni, mint elsőre jól megcsinálni.
Látszik hogy küzdenek vele.Az elmúlt két napban mindenféle adatot mutatott már a számlám, felhasználható keretem, stb. Azt is észre lehetett venni mikor volt "restart"
Szerintem ilyenkor elég kockázatos bármit beállítani neten vagy akár kifizteni. Az app simán le van állítva, elég legyen csak a web oldalra (adatbázisra) koncentrálniuk. Szóval az appra nem számítanék csak ha egyszer a web oldal is rendben műxik.
Természetesen a kérdés, hogyan fognak reagálni az elmúlt néhány nap késedelmes fizetései után. Szerintem nem lesz gond vele.
Meg azokra a szolgáltatás igényekre amik hibásan jelentek meg és aktiválták oket. Pl konferencia hívás, Video pass, stb. Ingyenesek voltak tegnap többször is. -
aspe
csendes tag
Most küldött levelet a Vodafone...
"Kedves Ügyfelünk!A technikai szünet okozta kellemetlenségért elnézést kérünk, és szeretnénk megköszönni az eddigi türelmed extra belföldön és roaminggal is felhasználható 5GB adatmennyiséggel! A díjmentes adatot minden lakossági és üzleti mobilelőfizetésen (havidíjas és feltöltőkártyás) kedd éjfélig aktiváljuk, és pénteken éjfélig (2021.08.06.) lesz felhasználható."...... -
aspe
csendes tag
Tegnap előtt probléma nélkül ment az esimre váltás. Nagyjából 10 perc lezajlott. A kód generálása után volt kellett egy kis idő mire elfogadta, de lényegében normál módon, interneten, telefonálgatás és ügyfélszolgálat nélkül sikerült.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)