- Bittorrent topik
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Windows 10
- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Mozilla Thunderbird
- Hálózatokról alaposan
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
teló
tag
Teljesen igazad van abban, amit leírtál.Viszont, ha elolvasod a garancia jegyen lévő tájékoztatást, ott szerepel, hogy a gyorsabb eljárás érdekében a gyártók márkaszervízébe, illetve a garancia jegyen feltüntetett stb. helyekre vigye be a meghibásodott telefont. Igaz a Voda ilyen szép piros egyedi jótállási jegyet ad, de minden egyes telefonra a gyártó vállal garanciát, így természetes, hogy a márkaszervízbe közvetlenül is be lehet vinni.
Nekem egyszer volt garanciális problémám szintén Sony telefonnal, csak annyi különbséggel, hogy a Pannonnál vásároltam. A tapasztalatom az, hogy náluk /én is az üzletbe vittem vissza a telefont, de csak azért, mert közelebb esett hozzám/ minden tökéletesen működött, igaz a telefonom visszajött ugyanazzal a hibával, csak egy softvert frissitettek rajta. Ekkor én is nagyon pipa voltam és szegény srác, aki intézte a szervízes problémákat itta meg a levét a mérgemnek, de higgadtan és türelmesen végighallgatot és ismételten elküldte a telefont a szervízbe. Ezután már soha többet nem volt gond a telcsivel. Azt meg, hogy vihetem a márkaszervízbe már az elején mondták nekem, sőt felhívták a figyelmemet rá, hogy a garijegyre, csak a szervíben töltött idő számít bele, vagyis a náluk eltöltött napok nem.
[Szerkesztve] -
MODERÁTOR
1. Ezt én is csak azért mondom el, mert utálom a szervízügyeket intézni -nem szeretem a plusz papírmunkát. Ők val.sz.leg nem ilyenek. Sőt, hozzáteszem, ez neked is jó lehet, hisz' ha már ott vagy, nem kell elcaplatnod a szervízbe. Tehát, ez egy ügyfélbarátnak is nevezhető dolog.
2. A dobozokban kb. 219876432189 olyan dolog van, amit össze lehet keverni a magyarnyelvűvel (emlékeim szerint ez hiányzott, de nem is ez e lényeg), a szervízfelvevő is csak ember...
3. Az elmaradt értesítésről azért nem tudott, mert gyanítom, nem az ő dolga volt azt kiküldeni, és az esetek 99,99%-ában ki is küldik, csak pont te nem kaptad meg.
4. Erre pedig a köv. [link] rád vonatkozó része.
Ennyi. Ezeket azért írom le, mert a szervízközvetítés sokemberes munka, és ritka az ilyen fokú hibaszázalék (de előfordulhat, mint azt példád is mutatja)...Samsung Galaxy A54
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ÚJ!! Nintendo Switch OLED Dual-Boot CFW 18.0.1 + 256GB MicroSD garanciával, üzletből!
- Playstation 4 PRO CUH-7216B 1TB SSD + Játékok
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/1TB (!!!) titánszürke VADONATÚJ BONTATLAN 36 hónap garanciával!
- Gainward RTX 4070 Ghost 12 GB felbontott videókártya, 36 hó garancia, Áfá-s számla
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen