Új hozzászólás Aktív témák

  • Viktor0610

    MODERÁTOR

    válasz Nord6 #64 üzenetére

    1. Ezt én is csak azért mondom el, mert utálom a szervízügyeket intézni -nem szeretem a plusz papírmunkát. Ők val.sz.leg nem ilyenek. Sőt, hozzáteszem, ez neked is jó lehet, hisz' ha már ott vagy, nem kell elcaplatnod a szervízbe. Tehát, ez egy ügyfélbarátnak is nevezhető dolog.
    2. A dobozokban kb. 219876432189 olyan dolog van, amit össze lehet keverni a magyarnyelvűvel (emlékeim szerint ez hiányzott, de nem is ez e lényeg), a szervízfelvevő is csak ember...
    3. Az elmaradt értesítésről azért nem tudott, mert gyanítom, nem az ő dolga volt azt kiküldeni, és az esetek 99,99%-ában ki is küldik, csak pont te nem kaptad meg.
    4. Erre pedig a köv. [link] rád vonatkozó része.
    Ennyi. Ezeket azért írom le, mert a szervízközvetítés sokemberes munka, és ritka az ilyen fokú hibaszázalék (de előfordulhat, mint azt példád is mutatja)...

    Samsung Galaxy A54

Új hozzászólás Aktív témák