Új hozzászólás Aktív témák

  • Nord6

    csendes tag

    válasz Viktor0610 #63 üzenetére

    Ezt kifejtenéd bővebben? Csak mert sz.tem erre is van logikus és elfogadható magyarázat...

    1. Bár ez nem tudom mennyire kötelességük, de azért nem ártott volna közölniük velem, hogy márkaszervízbe is nyugodtan bevihetem (én ezt akkor még nem tudtam, azt hittem oda nem érvényes a vodás garancia), és akkor jóval gyorsabban meglesz, főleg, hogy mondtam, hogy a lehető leghamarabb kellene.
    2. Ott is jó alaposan átnézték a doboz tartalmát, és mindent rendben találtak. Amikor pedig már utólag kérdeztem, hogy miért nem szóltak akkor, hogy nincs benne minden, azt mondta a szervizes, hogy nekem azt tudnom kellett volna.
    3. Kérdezte, hogy miért nem vittem be a füzetet amikor kiküldték az értesítést a hiányról. Megmondtam, hogy azért, mert nem kaptam ilyen értesítést. Utánanézett a rendszerben, majd rámvigyorgott és közölte, hogy ''hoppá, tényleg nem''.
    4. Amikor végül kicserélték, erről elfelejtettek értesíteni, csak azért mentem be, mert már türelmetlen voltam 23 nap után.
    (Tehát három értesítésből egyet küldtek el ténylegesen)

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák