Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyi007

    veterán

    válasz Lauda #81030 üzenetére

    Felhívtam az ügyfélszolgálatot, elmondom mi a szitu.
    Papagáj üzemmód be ismét, ezt a Telekomnak kell megoldania. Mondom neki hogy 1. Múltkor ti mondtátok hogy nálatok a rendszer mindent okosnak lát. Mondom látom mennyire, megemlítettem hogy a házszám után a pont is kellene. Válaszul az biztos nem akasztja meg ezt az egészet de ő nem tudhatja hogy mi más lehet a gond kérdezzem a Telekomnál hogy mi a szitu ja és náluk NEM LEHET a pontot a házszám után kiírni.

    Itt megköszöntem az eddigieket szóltam hogy akkor jön a következő menet és ha akkor sem lesz jó akkor kötbér és hogy innentől átadom az ügyet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak.

    Erre annyit mondott hogy kívánok még intézni valamit?

    Mondom nem és jeleztem hogy így vagy úgy de BIZTOSAN megoldom hogy ne maradjak náluk...

    Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi

Új hozzászólás Aktív témák