Új hozzászólás Aktív témák

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz endrúdí #72903 üzenetére

    Egy ideje már így működik a hazai voda. Talán ez is hozzájárult ahhoz, hogy a britek szabadulnának tőle. Az elmúlt két évben volt már nem fizetés miatti szerződés felmondásom (soha nem fizettünk késve, csak képtelenek voltak lekönyvelni az egyik - icsekk - fizetési módot), nyolc nap helyett öt hónapig tartó szerződés bontásom, aláíró által ügyfélszolgálaton kiadott állandó meghatalmazás, amiről utólag kiderült, hogy érvénytelen, mert nem is rögzíthettek volna állandó meghatalmazást a rendszerbe, elveszett számlám, amit nem tudtak pótolni, mert a jogszabályokra fütyülve a régi rendszerükben kiállított számlákat nem őrizték meg, és így tovább. És csak 3 előfizetői szerződése van a cégünknek velük...

Új hozzászólás Aktív témák