Új hozzászólás Aktív témák

  • RZozo

    aktív tag

    válasz KZP #27748 üzenetére

    Nálam a készülékváltásos hosszabbítás működött rendesen. Mikor átvettem a készüléket a meglévő régi SIM kártyáról és telefonról felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot és bediktáltam az új SIM adatait, ezután aktiválódott.

    Egy másik telefonszámot készülékvásárlás nélkül akartam GO csomagba vinni telefonon, online neten és személyesen is elutasítottak, de még csak azt sem mondták meg, hogy mi gondjuk van, de már arra is rákérdeztem, hogy ugyan már mennyit kell fizetnem, hogy végre átrakjanak egy másik díjcsomagba.
    Pedig nem akarok még egy készüléket venni, de ha más megoldás nem lesz, akkor kénytelen leszek, ha még GO csomagba szeretnék idén váltani.
    Ha jól tudom, akkor GO és GO+ csomag dec 31-ig igényelhető.

Új hozzászólás Aktív témák