Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Dinamite #15729 üzenetére

    először is kérj részletes tájékoztatást, hogy pontosan mit is cseréltek, ragaszkodj az információk hivatalos rögzítéshez a megfelelő/előírt helyre, mert egy esetleges komolyabb - hivatalos - vita során fontos lehet, ha azonos alkatrészt cserélték többször, vagy mindig mást!?!?
    adott szervizelést gondolom nem a szolgáltatói, hanem a gyártói szerviz végezte, de ettől függetlenül a sokadik sikertelen javítás után, lehet erőltetni az elállási szándékodat a szolgáltatónál, hiszen te velük vagy szerződésben, a telefon is tőlük van! esetlegesen felkínálhatnak "köztes" megoldást - például csere másik típusra, ha adott típust már nem forgalmazzák -, de az inkább csak ajtad áll majd, hogy mit fogadsz ha, ha már sikerül odáig eljutnod...
    célszerű szinte mindent írásban intézni, hogy számodra is egyszerűen lekövethető nyoma maradjon! a telefonos beszélgetéseket is rögzítik ugyan, de ahhoz te nem férsz hozzá direktben, sőt...

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés