Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pityupapa

    csendes tag

    válasz qwertly #26080 üzenetére

    Több megoldás van IP-telefon szolgáltatásra. Egyik esetben a szolgáltató biztosít mindent, más esetben csak a SIP trunk-öt adja, a telefonközpont üzemeltetése meg az ügyfél feladata. Szóval itt utóbbi lehet és akkor a szolgáltató nem fog ezzel foglalkozni, mert a központot nem ő szolgáltatja, hanem csak a "vonala(ka)t" adja..
    Ha gyárira visszaállítottad, akkor nem fog működni, mert nem találja meg a telefonközpontot (az eredeti baja is ez, vagy ehhez kapcsolódó volt). Bele kell menned egy ilyen, de működő készülék admin felületébe (IP alapján, ha szerencséd van, meghagyták az alap login beállítást) és kilesni a beállításokat (telefonközpont IP címe, használt codec-ek, stb...) majd ezen a készüléken, a mellék számának (meg minden más, ami a működőn ugyanaz, mint a mellék száma) kivételével be kell állítanod és menteni.

    Ha ezek után sem működik, akkor meg kell keresni a központot és azon ellenőrizni, hogy mi okozza a hibát.

    Tudni kellene, milyen központ van, feltételezem, hogy egy sima Asterisk fut valahol egy vason a házban.

Új hozzászólás Aktív témák