- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Reklámblokkolók topikja
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Synology NAS
- Windows 10
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- HBO Max & OD topic
- Gépész 3D tervezőrendszerek
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tkazmer
addikt
grand scenicről tudok nyilatkozni, tavaly októberben volt szerencsém egyhez szalonban, annyira nem volt szuper, végül espace lett helyette.
gagyi anyagokból volt (emlékeim szerint a kesztyűtartója egy suzuki ignis szintjét hozta), nem lehetett belőle rendesen se hátra se előre kilátni; szóval szerintem mindenképp próbálj ki egyet (ne csak szaloban, lehetőleg tesztvezetésen), mielőtt vásárlásra adod a fejed.
ja, és ülj be hátra is, elég szűken hat. (bár 192cm körül vagyok, lehet csak nekem)(#4215) bnorci71
Ha nagy kényelmes, jól variálható autó kell akkor a Scenic verhetetlen
azért mégsem egy espace[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz FRENK1988 #4221 üzenetére
a barbár szakember eltört pár patentet
múltkor mikor jártam egy helyi szakinál, hogy cseréljen izzókat, a fickó jó hogy a motort ki nem szedte, a turbó vagy mi belső csöveit úgy szétrángatta, hogy utána ketten küzdöttek az összerakással...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
-
tkazmer
addikt
most hogy jött a meleg és klímázni kell, az espace (2.0T benzines, 170LE) nekiállt 13litert fogyasztani, ez normális?
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
passz, talán 11.5-12 körül alakult. az egész autó nincs 4 hónapos (6000km van benne) és eddig nem volt téma a fogyasztás, nincsenek hosszú távú tapasztalatok. (városról van szó amúgy) csak odakapcsolgattam, és meglepett, ez a 170LE azért nem a világ, hogy ennyit egyen (tehát tulajdonképpen a 12L sem tűnik kevésnek, de nem tudom, hogy hasonló teljesítményű motorok mennyit fogyasztanak, vagy éppen ez a motor minden espaceban ennyit fogyaszt vagy csak ebben)
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
az előzővel tavaly ilyenkor megjártam 5 emberrel, tetőboxszal szicíliát, ott még melegebb volt na de mindegy, majd összekopnak azok az alkatrészek...
(#4347) meroly
gyengébb autóknál simán észrevehetően romlik a teljesítmény, én pl. elég gyakran kapcsolgattam ki-be a klímát kanyargósabb és meredekebb hegyi utakon az előző 140LE-s espaceban, de autópályán is érezhetően lomhább volt.[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #4565 üzenetére
az espacenál nagyobb hajó nem hiszem, hogy kelljen, a citroennél sem viszik a c6-ot.
12-15millióért egyszerűen senkinek nem kell olyan márkájú autó, amiből 2-3millióért is lehet venni. ráadásul a renault most fluence vagy mi reklámozásával még a lagunája vitorlájából is kifogja a szelet...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
nem erre gondoltam, 12-15 millióért lehet már 5ös bmw-t, e mercit stb. is venni használható felszereléssel és nem is alulmotorizáltan, tehát nyilván senki nem egy renault fog megvenni ennyiért
(#4569) AMD Power
a lagunát sem veszik, szerintem nem lenne jó üzlet...[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #4572 üzenetére
a modell sikerével kapcoslatban a totalcaron volt nemrég egy megjegyzés, miszerint nem igazán fogy jól, de valamikor hír is volt róla, hogy az értékesítések alacsony volumene miatt a renault fontolgatja mind a laguna mind az espace modell megszűntetését.
ezt a black edition-t megnéztem, az a 150LE nem kevés egy kicsit egy üresen másfél tonnás autóba? 9.7mp-et írnak 0-100-ra, ez azért nem tűnik olyan fényes adatnak, szerintem így kizárt az 5.9-es vegyes vagy a 7.4-es városi fogyasztás, hiszen gyilkolni kell az autót hogy megmozduljon...
van ott egy rendes 180lovas dci vagy mégjobb a 205ös benzines bár arra most nem neveznék be ilyen benzinárak mellett, de ez a 150LE édeskevés szerintem...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz forceberg #4579 üzenetére
az lehet, hogy keveset mennek emelkedőn, de elég kellemetlen, ha egy lagunával nem tudsz rendesen autópályán közlekedni, mert hiába van már a lábad a motortérben, még mindig csak 160-at megy az autó...
meg ez nem csak emelkedő az emelkedőről szól, inkább szerintem az a borzalmas, hogy van igény ilyen kis játékmotorokkal szerelt relative nagy autókra. kicsit hasonlít ez a (szerencsére csak képzeletbeli) S140-es mercedeshez vagy 712-es bmw-hez.
110LE, pláne 150 egy kisautóban remek. de könyörgöm egy laguna már nem az!úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
160-nál már nem harap a Laguna
sajnos lagunával nincs tapasztalatom sok, viszont a vele kb. egy szinten lévő c5 110 lovas verziójával a probléma nem az, hogy nem harap 160nál, hanem hogy gyakorlatilag nem megy többet ok, 5 személlyel, cuccokkal, de nehogy már ez gond legyen (ezért mondom a nagy autó->nagy motor összeállítást, hiszen lehet, hogyha valaki egyedül ül egy nagy autóban akkor kisebb motorral is jól megy, de ha már többen ülnek benne, akkor elkel még néhány extra paci)
az meg, hogy egy autó nem megy 160nál többet, sajnos problémás, hiszen olyan dinamika mellett szinte lehetetlen tartósan 130-140 között menni.miért nem elég egy Lagunához egy Mégane dinamikája?
azt ne mondd, hogy egy lagunában ugyanolyan dinamikus vezetést tesz lehetővé egy 150 lóerős motor mint egy meganeban épp hogy olyan dinamika kell a lagunába is, mint a meganeba, csak ahhoz a nagyobb autó miatt erősebb motor kell.(#4588) AMD Power
ismerős M6-osa is úgy megy mint az állat
amire ki akarok lyukadni: az "úgy megy mint az állat" túl relatív ahhoz, hogy érdemben válaszoljak.[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
a nagyobb motorral szerelt járműveket többnyire jóval jobb fékkel és nagyobb (szélesebb) kerekekkel szerelik gyárilag (nem beszélve arról, hogy mivel az erős járművek többnyire a prémium szegmensben találnak gazdára, az egyszerű esp+abs elektronikánál tehát jóval komplexebb komputerrendszer dolgozik a helyes út megtalálásán), ezeket én tehát kipipálnám, nyilván a sofőr reakcióidején viszont ezek nem segítenek.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
éppen ma döntöttem úgy, hogy elkezdek általánosítani: az ilyen [link] opelek egy veszedelmes külön faj!
valahogy a többséget igen miniatűr motorral szerelik, ellenben mindegyikük szeretné bebizonyítani, hogy ő a májer és neki bizony baromira jól megy az autója. na hát az általánosítás oka az, hogy ugye az m7-esen Bp felé közeledve van egy csomó emelkedő és lejtő, ezek az opelek pedig valahogy lefelé mindig tudtak menni felfelé viszont egyáltalán nem. az általánosítás okát pedig az adta, hogy ma du. a balatonfenyves környéki záport kivéve kb. végig tempomat 135-tel jöttem, amit az autó tudott emelkedőkön felfelé is gond nélkül tartani. ezek a cuccok viszont valahogy jó, hogy vissza nem gurultak, miután nagy svunggal elhúztak lefelé....
nagy autót meg a racionálisan gondolkodó ember azért vesz, mert nem elég nagy neki a kicsi. család, cuccok, stb. ha viszont ezeket mind bepakolva az autó nem tud haladni rendesen, akkor ott ette meg a fene az egészet...(és igen, ha ilyenkor a 160 a "kinyomomaszemit" csúcs, akkor ott a szabályos 130 körüli sebesség tartásával is gondok adódhatnak, nem beszélve arról, hogy mi van, ha főúton kell menni a nagymamához, mert nincs autópálya...)úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
a kiegészítő extrák valóban többnyire nem szokták érinteni a futóművet, féket stb, legalábbis az egyszerű halandó által elérhető autókban, viszont ha vesszük pl. a szóban forgó renault lagunát, akkor látszik, hogy a 110lóerősnél 280mm, a 130-150lóerősöknél 296mm, a 180lóerősnél pedig 320mm-es az első féktárcsa átmérője, tehát nyilván növekszik is a fék teljesítménye az autó teljesítményével együtt.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
hát passz, ennyire a technikai részéhez sajnos nem értek, azt tudom, hogy 4 éve a volvo még csinált olyat, hogy a 185 lóerős dízele mellé hűtött, a 163 lóerőse mellé pedig sima első féktárcsákat adott felszereltségi szinttől függetlenül. de ez már eléggé offtopic, a renault esetében nem hallottam ilyenről, ennek ellenére bizonyára van persze...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz forceberg #4636 üzenetére
az m7-esen az utolsó benzinkút a horvát határ előtt nem egy lukoil? az ottani gázolajjal semmi baj nem volt eddig...(igaz pont renault-val nem próbáltam, de ford, volvo mentek vele rendesen...)
(#4638) aram01
shell is jó szokott lenni, az espace (igaz benzinből) leginkább az omv-mol-shell trió valamelyikéből szeret jóllakni[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
volvonak (s60 d5) semmi baja vele; shell van legközelebb így nagyjából csak az megy bele. úgy 8-900km-enként, városi használat mellett
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz AMD Power #4701 üzenetére
vélhetően nem egy dologban közösködik majd az új Nissan Micrával is
a clio az nem nagyobb szokott lenni mint a micra? vagy csak túl kevés micrát láttam eddig?(#4700) Josi
sajna csak "angora bézs" espace akad...[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
espace 2.0T 170LE motorjának lehet baja a magasabb oktánszámú (100) benzintől? gondoltam ma kipróbálom, de mivel a tanksapkán csak 98 és 95-ös volt, így kicsit elbizonytalanodtam...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
öhh, a hűtővizes megjegyzést nem értem ugye ez ilyen digitális kijelzős autó, ahol van vagy 8-10 rubrika egymás fölött, azok jelzik a hűtővíz hőmérsékletét, és a szokásos 4 helyett használat közben felment 5-re; ilyet többnyire csak akkor szokott, ha mondjuk 40 fokban állok a dugóban.
a 16L egyelőre negatív (illetve a shellnek pozitív ) irányú elmozdulás, bár még csak városban használtam a nullázás óta, normál benzinnel 14 körül evett város-országút vegyes használat mellett, autópályázással ez le szokott menni 12L körülre.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
nem mentem vele sokat a nullázás óta, praktikusan tegnap hazajöttem a benzinkútról, meg ma vásárolni voltam vele pár helyen, lehet max 10km, persze, az átlagfogyasztási érték változott folyamatosan, de 15 alá nem igazán ment.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
válasz benvolio #5131 üzenetére
kb 10 éve lehetett, hogy anyám "rácsorgott" egy vonóhorgos ladára...ami problémát okozott, hogy a lökhárító az autóján elég alacsonyan volt, így nem ott, hanem a hűtőrácson találta el a horog az autót->szerencsére volt casco a 860ezres javításra
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
megyeget, de annyira indirekt és steril a kormányzás (gyakorlatilag kitörhetne a kerék egy kátyúban, az se jönne fel a kormánykerékig), hogy nem egy élményautó. meg aztán 170LE még nem a világ teteje, főleg egy ekkora dobozban
(#7011) aero.
amúgy komoly, hogy még mindig nem alap dolog a dízeleknél egy leállítás után is járó hűtés?[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
tkazmer
addikt
de gondolom az újak már ezt is letiltják nem? a volvo 2005-ös d5-ös dízele is tudja már mindkettőt (előfűtés + fordulatszám-leszabályozás hidegindításnál illetve hűtés a motor leállítását követően), ez csak nem olyan bonyolult funkció, hogy mondjuk a renaultkba ne építsék bele...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Reklámblokkolók topikja
- iPhone topik
- ASUS routerek
- PlayStation 5
- Politika
- Motoros topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest