- Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
- Microsoft Excel topic
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Linux kezdőknek
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- SkyShowtime
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Videó stream letöltése
- OpenMediaVault
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#32577792
törölt tag
-
#32577792
törölt tag
válasz rob210 #56006 üzenetére
Én leírtam párszor, azt gondolom tárgyilagosan az 1.5dci-t L3-ban. Nem vagyok már olyan, akinek fontos, hogy pirostól indulva 10mp-el hamarabb érjek a másik pirosig
Menetdinamikában semmi különbség az 1.9 dci (nem változó geom. turbós) L2 és 1.5dci L3 között.Előbbi motorja csendesebb vagy finomabban jár.
Tény, hogy nyugodt autózásra való, de jó a váltója, így nincs probléma. De ha már megpakolva nézem, akkor érződik. Mivel mi szeretünk/nénk sokat járni túrázni, kerékpárral is, ezért lett optimalizálva. Előzéskor alulról is húz, nem kell annyira pörgetni.
Nyilván optimálisabb a 2.0dci, ezt senki nem vitatja. De 5-5,5 l a fogyasztása. Nem 7-8. Nagyon tetszett volna a 4Controllos, automata, de rohadt drága volt, - ha volt - baromira lestrapált volt sok. Elég nekünk bőven, de tuti, hogy a következő automatás lesz, lehet, hogy hybrid.Ha egyszer lesz időm és Neked is, megbeszélünk egy időpontot, találkozunk, átnézed a verdát - ha vállalsz - kipróbálod és akkor lesz összehasonlítási alapod egy picit erősebbel és nem kombival
-
#32577792
törölt tag
válasz rob210 #56008 üzenetére
Ebben igazad van, terhelve érezni, két személy nem probléma.
Akkor vettem észre, mikor a két bicikli fen volt a horgon, csomagtartóban pedig a ruhák, kaja, táska stb.
Mentünk dombos részre, ahol igen, vissza kellett váltani. Na ezek után vittem el gyúrásra.
Így már nincs vele akkor se gond. Ha valaki venni akar, azt mondom gondolja át mire használja, próbáljon ki mind a kettőből.
Csodát nem kell várni egy pici dieseltől azt gondolom, de az, hogy egy ekkora kocsit visz és 6 alatt, az azért nem rossz
Benzinest nem találtam olyat, ami megfelelt volna. Keveset megyünk helyben, így nekem nem probléma az utánégetés
De Ha lesz másik, vélhetően hybrid lesz, de nem tervezek egyenlőre váltást. -
#32577792
törölt tag
válasz speedydb23 #56052 üzenetére
-
#32577792
törölt tag
válasz molnarpeter #56861 üzenetére
de
-
#32577792
törölt tag
FB csoportban volt valaki, aki dpf-s eneost használt, de nem a renault szabványosat.
Hát dpf bizony bánta a dolgot. -
#32577792
törölt tag
Azért tedd hozzá, hogy átlag feletti, nem rendeltetésszerű használat esetén
Mert azért Te nem a gyári előírtak szerint használod.
Nekem is van némi tuning az 1.5-ös motoron, de 130-140 max. a pályán és 100-110 kint. 20ezret elmegyek az elf olajjal, deka fogyasztás nélkül, és nem veszek észre változást a 20e végén sem.Mivel flottás volt az autó, ment rendesen 30e km-nél szervizbe, ekkor volt olajcsere is. Nem érzem, hogy tropa lenne a motor.
-
#32577792
törölt tag
Alapból hangosabb az 1.5-ös.
Majd ha veszek egy műszert, ami méri a zajt, előtte/utána, akkor tudom mondani, hogy halkabb lett. Az érzés pedig marad az ágyban
Minek menjek 140 fölé? Országon belül mennyivel érek hamarább, ha kitaposom a lelkét? 100km-en mennyi időt takarítok meg? 140-el megyek, az 42 perc, ha 160-al 38 perc. 4 perc megtakarítás.
Belefutok egy traffiba: 30k
+2 Liter üzemanyag: 900-1000HUF
Mindez 4 perc miatt....
Ja és mivel nyomom neki, mint DJ a süketnek, cseréljek 10k alatt olajat, vegyek bele 50-90%-al többért... Tehát duplázzam meg az olajcsere költségeit.
Az a helyzet, hogy 28k nyugdíj, 110k fizetés mellett, egyrészt nem megy, másrészt hülye lennék, harmadrészt, aránytalan.
De nyilván, mindenki úgy közlekedik, azt tesz bele, amit akar[ Szerkesztve ]
-
#32577792
törölt tag
válasz gergo5991 #57008 üzenetére
Ez bárkivel előfordul. Most meséljem el az összes garázsajtós történetem?
Elég gázos a beállási lehetőségem, szűk helyről kell ráfordulnom és még néha állnak is ott. Régebben billenőajtós volt, de még a régi tulajok csinálták. Csavarok álltak ki oldalra, nem mindig sikerült távol maradni tőle. Eredmény ugye borítékolható. Előző kocsimnál nyitva volt az ötödik ajtó picit, nem vettem észre, rányitottam a garázsajtót (ez már az új motoros garázsajtó), meghúzta az ajtót. Felújítottuk a garázst, színeztük kívülről rákerült anyag elég kemény, picit szűkebb lett a bejárati nyílás. Mivel fordulva kell beállni, sajna bal oldala a lökösnek hozzáért, nem lett szép tőle
Sajnos nálam még játszik az egyszemes látás, így a térlátás szűk helyen nem az igazi, néha a rutin átver.
Ezért ne dőlj magadba. Tudom bosszantó, zavaró, de hidd el, vannak ennél sokkal rosszabb dolgok is életben. Kocsi egy eszköz, (na jó, sok embernél így nálam is érzelmi faktor is, de a helyén kezelve) és mint olyan, használódik, rongálódik. Nézd meg nappal is, mutasd meg a képeket itt is, meg pár fényezőnek, mondanak valamit majd, az már jobb támpont. Mindent el lehet valahogy tüntetni így vagy úgy. Fel a fejjel -
#32577792
törölt tag
rob210:
spirál rugóknak van beszerelési iránya, lehet fordítva beszerelni?
[ Szerkesztve ]
-
#32577792
törölt tag
válasz baluka6 #57024 üzenetére
Ez azért nem ennyire fekete-fehér, hogy azért nincs szakember, mert mindenki diplomát akar. Anélkül, hogy belemennék mélyebben ebbe az offos témába, itt arról is szó van, hogy kivándorlás van, előbb mentek a diplomások, a hiányszakmások, aztán a szakmunkások, most meg aki csak tud.
Ez sokkal összetettebb annál, hogy mindenki diplomát akar. -
#32577792
törölt tag
válasz forceberg #57141 üzenetére
Ez így van. Ha rákényszerülök egészségi okok miatt, hogy kocsival menjek dolgozni arra az 1km-re, 2-3 nap után olyan égetést csinált, hogy le kellett állnom megnézni nem ég-e valami a kocsiban, olyan égett szag jött be. Szóval ezekkel kerülni kell a 4-5km-es távokat is, ha utána nem megy hosszabb útra.
Ha ilyenre kell autó, akkor benyás vagy hibrid -
#32577792
törölt tag
Szedett-e már ki valaki 1.5dci FAP-os motorból EGR szelepet?
Ezt is 3 csavar fogja, de az egyik fején rajta a turbóhoz menő atom kemény műanyag cső rögzítő füle. Ettől viszont nem férek hozzá a csavarhoz. Le kellene szednem ezt a csövet? -
#32577792
törölt tag
"Tudományos" kísérlet, összehasonlítja az almát a körtével. Előbb a normál olajat, aztán egy adalékot és és lőn csoda, az adalékkal sokkal nagyobb terhelés alatt is fut az izéé. Aztán felesbe önt adalékot a motorolajhoz és már így a motorolaj is szuper. Életszerű, hogy felesbe kell tenni gondolom..
-
#32577792
törölt tag
válasz eTrade #57748 üzenetére
Az, hogy mi a "minőségi" nagyon sokszor reklám kérdése.
Én nem hallottam még eddig erről a xado nevű olajról, ahogyan előtte a Forse nevű akkuról sem. Igaz, hogy ukrán, de nekem eddig bejött.
Ahogy olvasom elég sok taxisnak is hasonlóan.
Adalék: ez megint érdekes kérdés. Az a gyártó, amelyik nem készít adalékot, az tuti azt mondja, hogy attól pocsék lesz minden. De ha azt veszem, hogy több minőségi szintű olajat gyártanak, mivel is érik el, hogy az egyik mezei, a másik prémium lesz? Adalékkal?
Ha csak adalékolt olajat adnának, drága lenne. Ha konkurencia adna mezeit, azt vennék, és akkor nyakukon maradna. Nem hiszek én abban, hogy annyira jót akarnak nekünk, alapáronAztán lehet tévedek. De alapból nem adalékolok én sem.
-
#32577792
törölt tag
válasz eTrade #57750 üzenetére
Szerintem én is azt feszegettem, hogy nem "csak" olaj van az olajban
Azért mert valami sanyo, nem biztos, hogy jobb, mint egy Huawei. (pedig előbbi milyen régi, van még egyáltalán?)
1991. óta űködik a xado. Nem mai alapítású.
Most már azért is ilyet fogok tenni bele.
ukrán az akku, ukrán az olaj -
#32577792
törölt tag
válasz eTrade #57789 üzenetére
Én is szoktam így járni pályán. Olyan is volt, hogy beállt az összes, mind a 2 sáv. Tök mindegy, hogy melyikben nem haladsz. Aztán ugye jönnek az újak és nekiállnak villogni, felmásznak a sövényre, átmennek a külső sávban, ott is villog, mint Pistike az oviban az új papír zsebkendőjével. Menjen már előle, de hova? Ja nem tud. A hülye barma tudna, de nem akar a leállósávba menekülnie előle, erre fogja az idegbeteg és megy ő oda. Aztán anyázik, mikor nem engedik vissza.
Ne láttam volna, akkor is elhiszem, de láttam. Ilyenkor sajnálom, hogy nincs egy páncéltörő amivel egyszerűbb kiszedni az ilyet a sorból. -
#32577792
törölt tag
válasz gixxergabi #57837 üzenetére
így van, nem jó rá
-
#32577792
törölt tag
hűűű
Holnap lemosom a gépet és megmutatom a tuti téli felnim
Aztán pár nap és megy fel a nyári. -
#32577792
törölt tag
válasz LamerGyuri #57856 üzenetére
Téli 16, nyári 17.
Mentem M3-al, 18-as kerékkel, van előnye is. Mondjuk nem a kényelem -
#32577792
törölt tag
Belső tér (mondjuk L3 lakkozott konzol) fóliázáshoz írtatok itt Lion nevű tagról, de ahogy látom, már törölt az accja. Esetleg aki volt nála, elérhetőséget tudtok?
-
#32577792
törölt tag
válasz orosziem81 #57944 üzenetére
Azért egy nagyon fontos dolgot kihagytál az igazságérzetedből!
Olvass már vissza, hogy miért NEM látszik a gyári fényezésen a dolog?
Basszus, ráköltött egy rakat pénzt, hogy védje az autóját. Nem tudom sérült-e az adott védelem, ha igen, nem gondolod, hogy azt helyre kellene állítani?
Meg azért ne sajnáljuk már azt aki bosszússágot okozott neki, lehet tudta, hogy a kamerák vették, megtalálják és akkor sokkal rosszabbul járt volna, ha nem "jófejeskedik", mert valljuk be, nem ez a jellemző. Nekem is már 3 olyan karcom van, ami parkolóban hagyott rajta valaki... Nulla papír mellett. -
#32577792
törölt tag
Amelyik kukázva lett
Nem jegyzem azt, amit nekem egyszer pocsék lett
Ezzel egyenlőre elégedett vagyok. Fog mint állat fékezésben, kanyarban. Az, hogy vizes úton se szitál be fékezésnél, nekem tök jó. Volt vészhelyzet is, amikor előzésnél hirtelen szembe jött egy másik, vissza nem tudtam menni a sávomba, így satu volt. Szinte beleállt az aszfaltba.
Nem hangos. Ennyi nekem elég. -
#32577792
törölt tag
Hát, hogy mi a fantasztikus? Másra gondolok mint egy autógumi
Erről beszélsz egyébként?
Nekem ilyen van -
#32577792
törölt tag
215/50 R17 ha jól emlékszem így hirtelen.
Nagyon régen volt Lanosom, arra vettem gúdzsír kötött forgásos valamit ami akkor csúcs volt (valami V mintázat), második évben olyan kopást produkált, hogy eddig az volt a leghangosabb gumim. Azóta gúdzsírt sem veszek. Contik beváltak, Misi is (Alpine 4 van téliben, ennek 1 baja van, ha elkezd az idő melegedni, hangos lesz, ekkor tudom, hogy csere)Nem mondom, hogy amit próbáltál, az nem úgy lenne, de én ilyen vagyok. Ha egyszer valami nekem nem jön be, nem szívesen veszek még egyszer olyan márkát-
[ Szerkesztve ]
-
#32577792
törölt tag
Tavaly cseréltem a klíma kompresszort, nem eresztett, így visszakerült a gáz, jó is volt Most viszont elég langyoska levegőt nyom és szerencsétlen ventilátor is hajt egyfolytában.
Elszivároghatott a gáz?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen