-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #52582 üzenetére
Haladunk az már biztos, de ez 58, vagy az 54 LE változat, meg egy évjáratot is írj légyszives.
A folytószelep okozhat ilyen hibát ha felakad, első körben érdemes lehet ránézni, kitakarítani, de inkább az alapjárat szabályozó lesz ott a ludas.Persze végig kéne nézni a gyújtást és az AC pumpát, hogy termel-e rendesen.
Üzemanyag szűrő mikor volt cserélve?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #52584 üzenetére
Na akkor beazonsítottuk a kocsit
Mivel a hiba random jelentkezik, azaz hol leáll, hol megy szépen.
A hipotézisem az, hogy elektromos hiba lesz.
Mégpedig ha az alapból indulunk ki, akkor az AC csatlakozóit nézd át, az van ahol szét is ég nem csak kontaktol. Aztán ott van a FHP jeladó, mert a tiédben már van, ami pont a befecskendezést vezérli tehát ő is lehet kontaktos csatéakozlakozónál és vevőnél is. A másik ha nem ez a gond, akkor a nyomásszabályozó lesz, ami időnként lezár, ez mondjuk nagyon ritka hiba.Ezeken menj végig ha megvagy vele és nem oldódott meg megyünk tovább, de ezek a leggyakoribbak.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #52588 üzenetére
A dupla mapszenzor az rejtély, az csak ott van vagy annak valami helye is van azaz illeszkedik egy megfelelő hüvelybe?
8 szelepesnek kéne lennie de renaultnál semmi se biztos, ha két vezérműtengej van akkor 16 szelepes ha egy akkor 8 szelepes, de azon se csodálkoznék ha lenne benne pár plussz szelep valaholÍgy látatlanban sok mindent nem tudok mondani.
Vezérlést olyan cseréljen aki már csinálta ennél a motortípusnál, mert kell hozzá speckó ez az mind a két típusnál.Mert könnyen hazavághatják a meneteket az alu öntvényben pl.
A csati pedig elég valószínű, hogy az gondolom az állandó leállás miatt húzták le, azt hitték a gomb okozza, de a jeles példa és tapasztalatod szerint sajnos nem.
Hiszen az a gomb pont az AC pumpát kapcsolja le ha baleset van.
Ennek köszönhetően az a kábel már biztos halott, azaz ki van kötve, különben egyálltalán nem menne a kocsi.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #52593 üzenetére
Na jól sejtettem ez a hengerenkénti befecskendezős már de még a 8 szelepes.
Azért 58 ló
Én azt a második mapszenzort továbra se értem, hogy mitől marad ott?A képen meg úgy látom, át van hidalva az ominozus vészkapcsoló kábele.
Persze nem látszik jól, de mint ha a lábak rövidre lennének zárva ami azt jelenti akár a kapcsolóra is vissza lehetne kötni, kérdés a kapcsoló jó -e miért van lehúzva róla.Egész normális amúgy a motortered érdemes foglalkozni a géppel.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #52642 üzenetére
A tankszellőztető valóban okozhat ilyet.
Ha megint előjön a fulladás akkor próbáld ki, hogy leveszed a betöltő kupakot, ls egy hosszú csavarhúzóval kitámasztod a billenőlapot.A hűtő az hőfokra kapcsol.
Van egy jeladója ami összezár, ha meleg a lőré a hűtőkörben. Ha nem kapcsol akkor vagy ez hibás, vagy a biztosítékot ki kell cserélni.
A kormányoszlop alatt egy kis ajtó, meghúzod lefelé kikapod a venti biztosítékát csere és vagy őröm, vagy jeladó csere. Visszajelzője nincs illetve ha a hűtés hoányában elkezd a vized forrni akkor lesz, de azt ne várd meg.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #52703 üzenetére
Hát, az én twingóm is 1 hétig sem volt jó, újra produkálja a korábbi leállós hibákat.
Az egész úgy kezdődik, hogy gurulok a piros lámpához, alapjáraton.
Majd egyszercsak felpörög a motor, majd lefullad.
Utána a 3. indításra beindul, de nagyon hamar ismét érzem, hogy "már megint motorfékkel gurulunk".
Majd egyszercsak ránt egyet, és újra megyünk tovább.
Hétfőn ismét bejelentkezek a szerelőhöz, de ha valakinek van újabb ötlete, ne fogja vissza magát.
Halihó! -
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #52813 üzenetére
Sajnos meg vagyok lőve, 3 szerelőt hívtam fel, mindenki szabizik, 1-2 hét múlva tudnának érdemben foglalkozni a dologgal, vagy meghallják, hogy rönó, és "köszönöm, nem".
Mondanám, hogy márkaszervizbe elviszem, de ott meg kifizetek egy zsák pénzt, és nem vagyok benne biztos, hogy meg tudják csinálni ezt a kis fosch-t. :-D
"kiolvastuk a hibakódot, és nincs hibakód, 20 ezer, köszönöm".
( De talán csak én vagyok szkeptikus )Tényleg bármilyen ötletet szívesen veszek.
Amiket eddig megfigyeltünk:
- Melegben csinálja ezt a leállást az autó.
- Mindig úgy "indul" a folyamat, hogy megemelkedik az alapjárat, majd lefullad; és innentől kezdve menet közben is kb. 2 percenként leáll. ( 3x indítózásnál hajlandó szépen beindulni, egészen a következő 2 perc után következő lefulladásig )
- A hűtőventillátort még egyszer sem hallottam bekapcsolni
- A lefulladásnál lévő indítózáskor és mindig hallani, hogy az AC létrehozza a nyomást.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #52898 üzenetére
Ezért kéne megnézni
Ha mondjuk a csatlakozó oxidálódott el és nem kepja meg a 12 voltot, már is tud ilyen hibát generálni.
Ha nem kap elég áramot akkor nem is szállít elég üzemanyagot.
Az fhp jeladót is meg kéne nézni, nincs e elkoszolódva etc. etc.
Ilyen hibánál át kell vizsgálni az egész rendszert.
Nem bonyolult, de jó ha olyan nézi meg aki már látott autót, esetleg villáskulcs volt a jele az oviban.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #52907 üzenetére
Az AC csatlakozóját méred és az üzemi állapotot.
Azaz leveszed a csatlakozót gyújtás és megmérd mennyi benne a volt ha 12 alatt van akkor nem kap eleget a pumpa és nem tud szálítani.
Aztán meg azt méred hogy termelés közben ingadozik-e vagyis, hogy a pumpa üzembiztos.Fogsz egy mérőedényt és a visszatérő ágat leveszed a szivatyúházról (gyorscsatlakozós) beleteszed az edénybe és 30 mpre ráadod a gyújtást!!! (Stopper) ha kevesebb mint 6dl 1.2 es motornál akkor kopott a szivatyú csere.
8.4dl 1.4es motornál. De neked a twingó 1.2-es.Renault power
-
FeniX-
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #53176 üzenetére
Akkor kapsz választ.
Kell egy kiszedő eszköz amit én egy vízpumpa fogóval szoktam helyettesíteni.
Csak akkor állj neki ha nincs már sok benzin a kocsiba, vagy ha le tudod fejteni.
Különben az isten se rakja össze.
Szétszerelésnél az úszó kibuktatására kell figyelni, hogy ne akadjon be.
Ennyi.Egy lefolyó csőből egyébként meg lehet hozzá csinálni a kiszedő szerszámot.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #53189 üzenetére
Ez most komoly?
Ezt eddig nem írtad, hogy benzinszag van a kocsiban.
Nézd meg az ülés alatt az AC fedelét.
Az is lehet, hogy a leszorítód van elpattanva.
Mármint ami az ACt szorítja bele a tankba.
Az nálam is el volt törve, renaultnál ez majdhogynem tipushiba.Renault power
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #53191 üzenetére
Csináltam egy hevenyészett videócskát az ac-ról.
Megpróbáltam megmozgatni, csavarni, de fixen ott van, nem lötyög, semmi ilyesmi.
A csatlakozók, meg a környéke ha nem is porszáraz, de nem látok rajta friss benya csepegés nyomot.
Beindítva szépen hallatszik, hogy pumpál, nem csöpög. pássz.
[link] -
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #53214 üzenetére
Nem lehet, hogy levegős a rendszered?
Mennyit fogyaszt ez a kocsi most?Illetve visszacsapó szelep van a benzin körön, ha nincs érdemes lenne belerakni egyet.
A másik a benzinszag engem ez aggaszt ennek én mielőbb utánna járnék a helyedben, mert ha olyan a hiba, szar végignézni a kocsid mellet, ahogy leég, már ha szerencséd van és mellette állsz.
Nem riogatni akarlak, de pont tavaly volt itt nálunk egy fiat puntó a kerületben ami kiégett.Renault power
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #53214 üzenetére
Bocsi, már nem tudtam szerkeszteni: Ha leállt, utána kb. a 3. indításra beindul, mintha mi sem történt volna.
A leállásnál pedig az a koreográfia, hogy érezni, hogy motorfékkel gurulok, és néha "ránt egyet", és utána megy tovább, máskor pedig kigurulok a szélére, és kulcsra beindul ( 3.-ra ) -
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #53218 üzenetére
Az injektorok elé, hogy megtartsa a nyomást.
Én továbbra is arra gondolok, hogy valahol a nyomás nem épül, fel időben és ezért áll le.
Mivel az injektorok elhasználják a rendszerből (befecskendezés) az üzemanyagot, ezért nem tudod azonnal újraindítani. Fel kell termeljen az AC.
Jó lenne tényleg elvinned, már valakihez, aki lépésről lépésre végigjárja a problémát.
Ilyenkor végig kell menni minden lehetséges hiba okozóján.
Teszteléssel, nem cserélgetéssel, mert az egy vagyon.Renault power
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #53285 üzenetére
Halihó, fejlemények: most nagyon konyhanyelven fogom elmondani, ami infót hazafele kaptam az AC felújítós bácsitól, de hogy lényegében hiányoztak alkatrészek belőle, és pont azok, amiknek a hiányából csak úgy tudott benzint kapni az ac, hogyha átbukik a benzin azon a csészén.
Valami ógyűrű alól kb. 3 pici alkatrész.
Lényeg a lényeg, valaki ezt a közelmúltban szétszedte, aztán összerakta, és rosszul. -
Josi
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magisk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Nyaralás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző