- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Asustor NAS
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Vírusirtó topic
- Direct One (műholdas és online TV)
- Milyen routert?
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Windows 11
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz KubanitoS #63531 üzenetére
Hogy melyiket veszed azt te tudod, izlés és pénztárca kérdése.
A renault jobban eladható lesz és ki is bírja a garanciális időt. A hírhedt 1.5 dci azért hírhedt, mert mi Magyarok az autókhoz IS értünk. Annak az 1.5 dcinek semmi baja, ha gondos gazdája van volt lesz, nem egy járt a kezeim között amiben 400ezer felett volt már a mutató jócskán.
Kopón kívül pedig csak a rendszeres EGR tisztítás volt a számlájára írható.A mostaniak már bosch rendszerűek, ami nem olyan érzékeny mint a delphi.
Városban nálad is sokat lesz takarítva az egr! Ez ilyen diesel nem oda való. A benzines viszont szomjasabb mint a diesel ezen nincs vita. Valamit valamiért.
Én mindeképpen az erősebb motort venném, mert teherrel a kisebbik motortól meg fogsz őszülni, és amikor pályára tévedsz vele az kínzás lesz. (Rövidebb alatta a váltó)
Szerintem vállalható mind a két kinézett kocsi.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz KubanitoS #63536 üzenetére
Nekem van egy régi 1,5-ösöm is, 350e km-nél eredeti HK csapágyakkal.
Alacsony fordulat nem szabad/ illik maxon terhelni.
11eFt egy olajcsere. Ha 10-12ezrenként cseréled a Full Tech FE-t, nagy baj nem lehet. Garancia miatt lehet ebből gond, hogy ott sokkal drágább... aztán, hogy valóban le is cserélik-e az olajat és a szűrőt?
2 olajcserénként a levegőszűrőt is. Csak kúton tankolás, prémium gázolaj, vagy adalékolod a simát magadnak.
Gázolajszűrő 40-50ezret elmegy, vagy ha félsz, 30-nál azt is cseréled.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Xantomas
őstag
válasz KubanitoS #84650 üzenetére
Letöltöd a toolboxot, kiválasztod az Északkelet-európai régiót, kifizeted a 79 eurót, és letöltöd
[link] itt minden szükséges információt megtalálsz.
Más megoldást pedig itt nem írhatunk le, pláne, ha már a térképszolgáltató is magyar cég
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
gooool
őstag
válasz KubanitoS #86361 üzenetére
Hozzánk 218 ezerrel kerult, most 249 van benne, azota 12 ezrenkent kapja a friss nedut, de hogy elotte egy kezemen megszamolhato szerintem hanyszor volt olajcsere...az szinte bizonyos.
Es a poen, hogy a szarfrancia igy teljesit napi szinten 90 km munkabajarast hibamentesen es jo eroben is van...en ezeket a kepeket elrakom es ha valaki elkezdi feszegetni a temat, csak megmutatom.Üdv, Balázs
-
-
forceberg
veterán
válasz KubanitoS #86477 üzenetére
Három egyszerű példa:
-a km óra az autó belső esztétikai állapotához van igazítva...
-a 100 ezret csak a második olajtöltettel éri el, mert csak lekönyvelve lett az olaj+ szűrőcsere
-szét van kuplungolva az agya, mert olyan volt a falhasználása
Az utolsó mondatod is kb.így hangzik helyesen:
Ezek még újszerűnek tűnő autók, nem 15 éves ki tudja milyen előéletű valamik.Annyi az egészben a "mágia", hogy úgy kell hozzállni, hogy adott esetben kellhet az a bizonyos banán.
A használt vétel az ilyen, autóhoz értők bevonásával valamennyire lehet csökkenteni a rizikót.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz KubanitoS #86481 üzenetére
Mit vártál? Nem egy xarkupacról van szó, ahogy sokan a 3F-et fújók szeretnék hallani.
Bármelyik autóval és bámivel át akarhatnak baxni(még egy gondosnak tűnő gazda is kezelheti tök ostobán az autóját.), főleg a mostani helyzetben.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz KubanitoS #86477 üzenetére
Ha ezt komolyan megkérdezted akkor bármivel.
Pl. Digitális műszerfal esetén bármit kikapcsolok , beállítok annyi kilométert amennyit szeretnél. Dpf hibát eltűntetem. Aztán majd kérdezd meg újra Nem bántásból, de ez a nyers valóság.
Annyi céges autó kerül nepperhez amiből 30-40ezret futott egyed lesz.
Hidd el aki ezzel foglalkozik nagyon át tud vágni.
A nagyobbik baj, hogy hiába nem 15 éves autók, sokkal több gond van velük, mint a 15 évesekkel. Nem vicc hanem 15 év renaultozás után mondom.
A 4 es megane nem sikerült jól ellenben a 3 as igen. Mindenkinek azt szoktam tanácsolni, hogy inkább egy 3/3 as utolsó szériás megane mint egy 4/1es ipari hulladék.
Szép a 4 es nyálcsorgatós modern, de sz@r.
A renaultnak a páratlan számok sikerülnek.
Megane 1,3 jó 2,4 hagyjuk.
De ezt már párszor leírtam.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz KubanitoS #87142 üzenetére
Toltó lámpa kapcsolójától veszi a jelet.
A váltóba van betekerve.
Sebesség függően 5 vagy 6 seb.
(Diesel vagy benzin) a bal kerékjárat felöl lehet megközelíteni. Pici váltóolaj utánpótlás kell majd, ha jól csináljátok egy 50-60ml folyik el. De utána kell tölteni rohadt érzékeny a váltó az olajszintre. Elf nfx 75w kell bele .
De ha az a hibás akkor tolatólámpája sincs!
Ellenkező esetben nem a kapcsoló csak a vezetékelése rossz. 3 szálas.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Bass
addikt
válasz KubanitoS #87483 üzenetére
Szia A gyári technológia sem végleges ahogy írtad hisz tönkrement. Én magam csináltam már többet(a gépmunkát műhelyre bíztam) is és még egy sem adta meg magát(van amit 2012 óta használnak még most is) ,gyári csavarokat, tömítéseket stb használok gyári szerelésivel ezeket betartva. Azt nem mondom h gyári lesz de ha az ember odafigyel és betartja a it kell akkor sokáig gond nélkül lehet ismét használni.
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
válasz KubanitoS #87483 üzenetére
Baromság.
Pontosan gyári értékre lehet mindent hozni.
Ezért vannak a túlméretes hengerfej tömítések.
Amennyit levesz a síkolással annyit pótol vissza a tömítéssel.
Csak sok szerelő sz@rik az egészbe megveszi azt amit éppen kap, értékekkel nem törődve, gyári leírást messzire kerülve, visszarakja az egyszerhasználatos hengerfejcsavarokat, visszaakasztja a régi vezérlést, mert a tulaj azt mondta 1 éves. Még el is adja, hogy milyen jó fej , mert ezt is azt is megspórolta a tulajnak.
Aztán 1-2 év és eljut egy valóban szerelőhöz, vagy hozzám és csinálhatja(hatom) a gányolás után. Ami sokkal rosszabb.Egyszóval rendes gépműhellyel, normális szerelővel, épp ugyan olyan jó lesz mint a gyárból kigurulva, néha még jobb is.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs