Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz Csatravi #73382 üzenetére

    Szerintem félreértések vannak a topikban ebben a témában mindig.
    Ezek prémium szolgáltatások, széleskörű szereléssel, a tulajnak nagyobb nyugalommal, természetesen nagyobb pénzért is. Aki nem akarja így csináltatni annak nem kell, én se csináltatnám így és nem is csinálom, mert én magamnak feleslegesnek tartom. Itt van sokszor a félreértés, hogy ez van normál szerelésnek tekintve. De ez nem normál szerelés, ez prémium. Mint az amcsiknál a basic, normal, super olajcsere a benzinkutak mellett. Különböző árakkal, különböző szolgáltatások.
    Akinek ez hasfájása az cseréltesse 120ezerért mindennel is, akinek nem az cserélteti 50-ből. Én is így tettem. Az autók 90%-a valahogy szintén így tesz és gurulnak, legfeljebb néhány esik ki közülük kifejezetten emiatt.

    Egyébként az el lett felejtve, hogy egy ilyen 120 ezres csere után a következő 4-5-6 év múlva kinek hogy tetszik, természetesen olcsóbb lesz, mert a szíjkerekek többet bírnak egy szíjnál, azokat nem kell ismét cserélni így annyival olcsóbb. A vezérműkerekek ha nem hegesztett, hanem öntött akkor sose kell cserélni (hacsak nem ette ki a szíj) így az is leeshet az árból.

    [ Szerkesztve ]

  • rob210

    Topikgazda

    válasz Csatravi #73382 üzenetére

    De ha megáll majd az út szélén, mert felkapja a főtengely szíjtárcsából kiszakadó gumiágy darabjait a vezérlés akkor baj van.
    3 ilyen kocsit kellett csinálnom tavaly.
    Mert le lett spórolva a főtengely szíjtárcsa.
    2 nél pedig azért cseréltem vezérlést 1.5 évnél mert elfosta az olajat a főtengely szimeringnél.

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák