-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #65989 üzenetére
Nekem is mindkèt oldali első belső szilentet kellene cserèlnem, nem rozsdásak a csavarok, nem kèszülök nagy ellenállásra, de attól mèg szívhatok mint a torkosborz.
A 18 èves terepjárónkon az elejèt èn is szètborítottam egy fèltengely gumiharang miatt, talpast is cserèlnem kellett, mert ki volt szakadva a gumija, de nem lógott mèg, na azon össze volt minden gyógyulva, ki-ki alapon estem neki, vègül a futómű rèsze sikerült, de az abs jeladó kábele 3 helyen is volt rögzítve a lengőkaron, nem akartam bántani, így a csonkállványnál kiakasztottam, de kevèsnek bizonyult, valahol a kábelèn szálszakadásos lett..... Na az már szívás volt, egyrèszt ritka japán szar, a világon nincs ilyen, másrèszt a kis csavarjai azok inkább szakadtak ès a szenzort is ki kellett vèsni a helyèből....
Nade mind1 ezen is tanultam valamit, az abs szenzort ebay-en megrendeltem(itthon azt mondták, hogy mivel nincs hozzá cucc, dobjam ki a visszajelző ègőt belőle....), pár hèt ès tolhatom bele. Vannak szívások, de az octaviámnál nem számítok rá, mèg "ifjú" vas.... -
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #65989 üzenetére
Értem én csak ezek fizikális hibák látszik tudod mit kell csinálni vele.. Szívás ehhez vita nen fér, nem kisebbíteni akarom a dolgot, csak amikor nem is tudod, hogy mi okozza a hibát, mihez nyúlj, az egyszer ciki is, meg ha lelkiismeretes vagy és valóban megcsinálni akarod, akkor rohadtul zavaró is, mert találgatni utálok.
Renault power