-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #53022 üzenetére
Hát én ezzel továbbra is vitatkoznék ha az arány a pálya irányában dőlne el, akkor azonnal javasolnám, de én elég sok egr szelepet takarítottam már. Van egy srác az félévente jön olajcserével együtt egrt is takarítok mindig.
Hát ennyi, mindenki azt vesz amit akar. Neki Budaörsröl Pestre és ott sok sok kilóméter a táv.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Sanyo77 #53053 üzenetére
A lanosos példát nem értem.
A többi meg oké, de ezt senki nem is vonta kétségbe.
Elmondtam mi a rejtett veszélye a városi diesel használatnak, ez meg tapasztalat ....Én senkit semmiről nem akarok meggyőzni, de ha kérdeznek elmondom a véleményem.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz zsocimaci #53064 üzenetére
Ahhoz a szerelőhöz ne vidd többet.
Sajnos az indít ási gond és a vízelfogyás is a hengerfej tömítés halálára utal. Rosszabb esetben egy repedésre a fejen, de ez benzinesre nem jellemző.
Le kell venni a hengerfejet megmunkálni kicserélni a tömítést csavarokat.
Beállítani újra a vezérést, szóval nem olcsó.
Ha csak tömítést kell cserélni akkor viszonylag baráti összegből kihozható.Menet közben a vízhőfok nem szokott ingadozni, pulzálni?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
ÁÁÁ ne tedd.
Azok engem nagyon megvágtak, amikor a kljmával volt bajom.
Gusztustalan népség, és amikor megreklamáltam, hogy egy 2400.- szelephibát nem vettek észre, akkor közölték, hogy ha már máshol is voltam az autóval, akkor lehet azok tették tönkre, innentől nem vállalnak garanciát a munkájukra.A hiba annyi volt, hogy a feltöltő szelep eresztett, amikor rátették a gépre akkor ugye frankó volt minden, de amikor levették, szépen elkezdett ereszteni és 2 hét se kellett megint nem működött.
A másik helyen a szemem láttára csináltak mindent és a szelep ellenőrzésével kezdték, pont ennyi köszönöm.Kóklerek én lebeszéllek róluk, ráadásul rohadt drágán dolgoznak.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
A marketinggel itt sem volt hiba, a Bosch licence alatt futnak, de semmi közük a Bosch minőséghez, bár az utóbbi időben már az is megkérdőjelezhető.
Én nem javaslom őket, egyszer égettem meg magam, soha többet.
Ettől még lehet, hogy ők jók, de drágának akkor is drágák lesznek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz zsocimaci #53093 üzenetére
Akkor nincs több kérdésem, az az autó hengerfejes.
Sajnálom, ha így hajtod, csak egyre rosszabb lesz.
A kivett gyertyával pont semmit nem ért el, azon a nyíláson keresztül, ha meg tudja állapítani a blokk és a hengerfej között található, "lepréselt" hengerfejtömítés állapotát, akkor gratulálok neki, röntgen szeme van.
Ráadásul a vizet el is égeti azonnal ahogy bekerül a rendszerbe, tehát mit gondolt, hogy lassan majd összecsorog neki a hengerekbe és ő azt kitapogatja?Az ilyen mágusoktól mentsen meg az isten.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz zsocimaci #53099 üzenetére
Az nem lesz elég, menete:
Szelepfedél le,Hengerfej le.
Ehhez víz és olajcsere is szükséges.
Ha lent van a hengerfej azt nyomáspróbázni kell, de minimum vonalzóval megmérni.
Aztán új tömítés, ha kell munkálni akkor túlméretes, ha nem akkor alap méretes.
Aztán kellenek új hengerfej csavarok, szelepfedél tömítés, paszta.
Mindent ki kell cserélni, amiket leírtam ez nem ajánlás.
Illetve a régi vezérműszíjat tilos visszarakni!Illetve a hengerfejet ilyenkor érdemes szelepeztetni is, bár ha nem csipegette az olajat akkor az megspórolható, de érdemes ezt is kiméretni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #53176 üzenetére
Akkor kapsz választ.
Kell egy kiszedő eszköz amit én egy vízpumpa fogóval szoktam helyettesíteni.
Csak akkor állj neki ha nincs már sok benzin a kocsiba, vagy ha le tudod fejteni.
Különben az isten se rakja össze.
Szétszerelésnél az úszó kibuktatására kell figyelni, hogy ne akadjon be.
Ennyi.Egy lefolyó csőből egyébként meg lehet hozzá csinálni a kiszedő szerszámot.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #53186 üzenetére
Iden digi klímánál ez sajnos állandó hiba.
A terelő lapka fogaskereke törik kopik el.
Amotor pedig nem állít onnantól, de a motor is tönkre tud menni. A lényeg az, hogy valóban a légzereléssel van a baj, nem a hűtéssel.
Van is hozzá neten leírás, valahol már összefutottam vele.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #53189 üzenetére
Ez most komoly?
Ezt eddig nem írtad, hogy benzinszag van a kocsiban.
Nézd meg az ülés alatt az AC fedelét.
Az is lehet, hogy a leszorítód van elpattanva.
Mármint ami az ACt szorítja bele a tankba.
Az nálam is el volt törve, renaultnál ez majdhogynem tipushiba.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #53192 üzenetére
A leírás most nincs meg, de a videón látszik a két állító motor.
Pollenszűrő cserénél találkozhattál már velük.
Valeo feliratosak alattuk van a mechanika amit meghajt a motor.
Azt kell leelenőrizni, hogy mi van kikopva, meg hogy a motor állít-e.Renault power
-
rob210
Topikgazda
M9R blokk esetén.
A jobb bak:
engine mounting bolts on the engine
62 Nm
engine mounting bolts on the body
62 Nm
engine tie-bar bolt on the body
115 Nm
engine tie-bar strut bolt on the engine
62 NmA multi tartó :
Szintén jobb oldalt: (ez van a blokkon)
multifunction support bolts
44 N.mMagára az alsó tartóra nem találtam meg az értéket, a meganon 45 NM
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #53214 üzenetére
Nem lehet, hogy levegős a rendszered?
Mennyit fogyaszt ez a kocsi most?Illetve visszacsapó szelep van a benzin körön, ha nincs érdemes lenne belerakni egyet.
A másik a benzinszag engem ez aggaszt ennek én mielőbb utánna járnék a helyedben, mert ha olyan a hiba, szar végignézni a kocsid mellet, ahogy leég, már ha szerencséd van és mellette állsz.
Nem riogatni akarlak, de pont tavaly volt itt nálunk egy fiat puntó a kerületben ami kiégett.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FeniX- #53218 üzenetére
Az injektorok elé, hogy megtartsa a nyomást.
Én továbbra is arra gondolok, hogy valahol a nyomás nem épül, fel időben és ezért áll le.
Mivel az injektorok elhasználják a rendszerből (befecskendezés) az üzemanyagot, ezért nem tudod azonnal újraindítani. Fel kell termeljen az AC.
Jó lenne tényleg elvinned, már valakihez, aki lépésről lépésre végigjárja a problémát.
Ilyenkor végig kell menni minden lehetséges hiba okozóján.
Teszteléssel, nem cserélgetéssel, mert az egy vagyon.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Urak a pofám leszakad.
Jövő évre (periódusra) megint emelkedik a biztosításom, úgy, hogy bonuszban jobb lettem.
tele a tököm a biztosítók rablásával.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Igen a motor teljesítményéhez van optimalizálva.
Még a lengés csillapító sem ugyan olyan.
Erősebb nagyobb a stabrúd és a szilentek.
Erősebbek a rugók, mivel a motor is nehezebb némiképpen.
Egyszóval kinézetre ugyan az, de mások az alkatrészek.
A fékek pedig nagyobbak.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen