-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csababarca #74741 üzenetére
Ha ez elromlott, a cseredarab élettartama is kérdéses, meg lehetne próbálni a javítást
-
molnarpeter
nagyúr
válasz abteam2008 #74790 üzenetére
Ha kímélni akarod a motort, akkor 2000 körül tartsd a fordulatot, és ne engedd 1500 alá (elindulás kivételével ). Dízeleknél 1500-2500 körül van kb általában a normál használati tartomány, nem annyira a fordulatszámmal van a gond (hidegen sem), problémásabb alacsony fordulaton erőltetni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #74819 üzenetére
Új: izzó tartóra gondol.
Bontott passz, gondolom rögzítés vagy ilyesmi, de vedd ki a sérültet, majd látszik
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #74821 üzenetére
Előbb lesz műszakid, mint kárszakértő. Vizsga idejére cseréld ki, aztán tedd vissza, ha nagyon kell az autó.
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #74906 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hz0917 #75029 üzenetére
Semmi baja nem lesz, néha nem árt picit járatni tömítések, folyadékok, stb szempontból. Guminak sem tesz jót az egy helyben állás, esetleg fújd fel a gumikat jobban (autó ajánlott maximumra például, vagy a gumi max megengedett nyomás alá fél bar-ral például), felbakolni is lehet, de túlzás lenne szerintem
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kronos3000 #75185 üzenetére
Sika 710
Hőlégfúvóval meg lehet próbálni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #75255 üzenetére
Jártam 70 lovas Fiesta Van-nel, gyakorlatilag pont elviseli a pályát, kicsit magasabb a fordulat. Bár ha low cost megoldás kell, talán egyszerűbb (adagolós) motort néznék
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #75277 üzenetére
Arra gondol, hogy az előző olajcsere/-ék alkalmával lett túlhúzva a csavar
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #75261 üzenetére
DTI, SDI/TDI, TDDI, ilyesmik Sok tényezős történet, korosabb common railhez sem drága a bontott cucc, adagolóshoz meg bár filléres minden, sokszor annyival drágább is az autó...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #75365 üzenetére
Nekünk is volt egy olajmérgezéses mókánk korábban. Karter kilyukadt, nem sokkal messzebb lassulást érzékelve azonnal lett állítva. Műhelyben kiderült, hogy megszorult a motor, de dízel lévén az alacsony fordulat és a nyomaték szinte csak a csapágyakat nyalta le, szóval egy főtengely köszörülés, új csapágyszett, és vezérműtengely polír után semmi különbség nincs gyakorlatilag, hengerfal megúszta. Így ebben az esetben is bizakodó lennék, hátha a nyomaték csinált csak rendetlenséget B tervként bontott motor lehetne opció még.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #75477 üzenetére
Egyik traktoron épp most fejeztük be az olajpumpa cserét. Más miatt lett szétkapva, de ha már, akkor miért ne alapon kérte a szerelő, akit sikerült találni. Először rossz alkatrész miatt állt egy évet (összerakták azzal), aztán a teljes szétbombázás elkerülése végett alulról lett beműtve a jó, ehhez egyedi kulcs hegesztés, stb... igazából ezek után megkérdőjelezem, kell-e egyáltalán cserélni, elvégre ha nincs nyomás, úgyis szól, nameg a félmillió km-t futott taxikban sem gyakori a cserélt szivattyú Ha az adott motorra jellemző a meghibásodás, a'la 2.0 PD, akkor nem szóltam
-
molnarpeter
nagyúr
válasz robertka #75482 üzenetére
Gyakorlatilag önindító kulcs készült, azzal fértünk hozzá az egyik csavarhoz. Nade ez erőgép, fogaskerék vezérelt, stb, más kategória, csak sztorizgattam egyet
Ez a túlnyomás nekem felettébb furcsa, ha tud közlekedni az olaj (nincs eltömődve az útja) akkor nem kéne tudjon ilyet csinálni még karter nyomás jutott eszembe, de az ilyet szerintem nem csinálna. VW csoportnál tömítés hiba miatt szokott elmenni az olaj a szűrő alatti hőcserélőnél, de az más témakör megint, nem akarlak félrevezetni, csak nehezen fér a fejembe a probléma
-
molnarpeter
nagyúr
válasz angyalpc2 #75501 üzenetére
Tanksapka mögötti részt a dobbetét védené, de ha sok a bonyolult hely, akkor ki lehet pucolni, rozsdát kezelni, és utána karosszériatömítővel gyakorlatilag kitölteni a helyeket, ahol meg tudna állni a piszok, így hozzá sem fér a fémhez és ott sem marad, persze ez csak limitált mértékben lehetséges. Talán Wartburg vagy valamelyik szoci autónál volt, hogy bevezettek egy plusz lemezt hasonló célból, az sem elveszett ötlet, csak a rögzítés kérdéses. Első küszöb végén felgyűlő piszok ellen pl új Skodáknak ott alul ki van vágva egy rés, így ami felülről bemegy, az alul egyből tud távozni is. Géptető üregekbe pedig üregvédő vagy olaj jelenthetne némi segítséget szerintem, illetve az adott rész legalsó pontjára lehet egy pici furatot is ejteni, valamint a víz bejutási helyét megkeresve technikailag el is lehet tömíteni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen