-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LamerGyuri #71216 üzenetére
Olcsó helyeken konzervet kapsz szvsz
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Atti777 #71298 üzenetére
Esetleg még műanyaghegesztő jutatt eszembe, kipótolni a lekopott részén, vagy akár epoxi, és aztán visszafúrni gyári méretre. Ha meg engedi az anyag, akkor akár excenteres persely is lehetne, illesztésnél vlahol átfúrva és csavarral biztosítva elfordulás ellen, hogy ne essen ki/forduljon el, úgy több anyag maradna az eredetiből. Mi egyszer kuplungpedál tengelyre raktunk fel kicsit az egyik gépen epoxival, kisebb lett a lötyögés, váltó szétszedést nem ért volna meg.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LamerGyuri #71460 üzenetére
Esetleg kábel átvezető tömítés, sika 710-zel megtámogatva? Esetleg átfűzni a köteget másik (gyári) helyre? Vagy riasztó off?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz HarleyCustom #71470 üzenetére
RN0720 előírást teljesítő olajat tegyél bele
-
molnarpeter
nagyúr
Szerintem érdemes bedobni egyet kesztyűtartóba, max odaadod valakinek szükséghelyzetben, biztosító ingyen kéne adja. App ekvivalens, de szvsz jobban szeretik a papírt közlekedői oldalról, illetve néhányan bizalmatlanok lehetnek.
Magasabb az egész, nagyobb homlokfelület, többet eszik, kevésbé megy. Kombi alacsonyabb és hosszabb, így térérzet és üléspozíció is más. Ha fáj a derekad, egyterű, ha nem, kombi
-
molnarpeter
nagyúr
Igen, az app teljes értékű.
Most, hogy újraolvastam, egyterűben a hátsó sor jellemzően tényleg tágasabb, de 7 üléses verziókban a +2 lóca némi értékes helyet vesz el. Franc egye meg, azóta is visszasírjuk a Grand Scenic III-at cégesként, igazi kényelmes anyahajó, de mégis kezes
-
molnarpeter
nagyúr
Éves futás? Konkrétan mi a méret? Csere felnivel házilag, vagy csak abroncs gumisnál? Ha ~75k az új, mennyi a használt?
Jelenlegi szettnek én is adnék egy esélyt - vészfékezés, forszírozott kanyarodás, időjárás függvényében havas/jeges próba. (Nézz ki egy belátható és hosszú, elnyújtott kanyart mondjuk, és mikor nincs forgalom, először nyárival tapasztald ki, mikor nyekken, illetve hány km/h kell, hogy beavatkozzon az ESP, aztán télivel ugyanez. Nem pont ugyanazt kell tudja nyilván, de érezni fogod, hogy használhatatlan, vagy jó még ) Hány mm a profil?
Nekünk 195/65R15, otthon szerelve, éves 20k km-rel konkrétan nem éri meg a hsznált gumi, fajlagosan olcsóbb egy lekoptatott mm, ha új gumit veszünk.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisgyerek85 #71920 üzenetére
Első - hátsó pár megcserélése ajánlott, 7-10 ezrenként. Szerintem arrafelé (Szendehely) kifejezetten igénybe veszik a gumikat az utak a hosszú, gyors kanyarok miatt. Esetleg kicsit magasabb nyomást meg lehet próbálni még előre, hátra pedig kicsit alacsonyabbat, ha engedi.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Svédországban vettem múltkor Biltema akkut, 4 év gari, csak messze van Onnan hoztuk az autót lábon, előző állás miatt túlmerült, muszáj volt.
Itthon hasonló user szempontból az Optima, gondolom ismered, de normál esetben jellemzően határeset, hogy megéri-e (saját tapasztalatom nem nagyon van vele, csak mocsok drága és kicsi a kapacitás)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #71992 üzenetére
Tehát még csak nem is szakadt el? Micsoda pazarlás Autón bezzeg ott van egyből a vezérlés, ha kicsit is begyűri, lehet hengerfejjel együtt cserélni a hosszbordást
Örülök, hogy bírja a cső nálunk talán a kültéri tárolás és a 'minőségi' gyártás miatt lehettek a gondok.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gixxergabi #72112 üzenetére
Inkább valami karosszériatömítővel (FBS ecetsav miatt korróziót okozhat)
-
molnarpeter
nagyúr
Ha nem tervezi többet kivenni, és elfogadja, hogy ezen döntése végleges, akkor végülis mehet a szélvédőragasztó ilyesmi biztos lesz az említett műhelyben is mondjuk. Nekünk kesztyűtartó ajtók vannak azzal összeragasztva, ha mégegyszer bármelyik elromlana, csere
Ha már linkelted, akkor ott van még a többi univerzális cucc is, mint sika 710, Dinitrol RB4120, 3M 08509 hasonló esetekre.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz forceberg #72183 üzenetére
Ismerek egy Opelt, 11 évet bírt az akku. Közben futott vagy 40 ezret km-t
Nekünk egy számomra ismeretlen Midac akku volt a Golfban, mikor megvettük. 6 évet bírt még nálunk, 60 Ah, 1.9 dízel. Használaton rengeteg múlik szerintem, ennek is az tett be,mikor leszívta a bekapcsolva maradt lámpa.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #72243 üzenetére
Melyik dob lenne fújva? Hőálló festéket rá kell égetni, szóval ha mondjuk a hátsóról van szó, attól félnék, hogy nem melegszik fel kellő mértékben. Nekünk a szerelő múltkor csövet javítva cink spray-t használt, utólag én még arra is fújnék pluszban, elhelyezkedés függvényében hőálló vagy sima festékkel. Gyakori rövidebb utak esetén érdemes lehet az adott dob legalsó pontján egy pici furatot ejteni. Most, hogy felmerült, még némi olaj is eszembe jutott belsőleg, de az hosszú utakon nem lenne előnyös (pedig a 2T Wartburg dobjai milyen jól bírták...)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csatravi #72251 üzenetére
Érdekes az alumínium, köszi a tippet, örülök a pozitív tapasztalatoknak. Amiatt furcsállom kissé, hogy klasszikusan az acél és alumínium felületek érintkezésekor különösen óvatosnak kell lenni, nem értek hozzá túlzottan, de jó lenne megérteni, miért működik egyik verzió és problémás a másik
Némely alkalmazásban az olvadáspont is tényező lehet mondjuk.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Phobion #72433 üzenetére
A lényeg az, hogy minden ajánlatot alaposan át kell nézni, és nem csak az árakat összehasonlítani, hanem a tartalmat is - forgalomba helyezés díja, kresz tartozékok (eü doboz, háromszög, mellény), szőnyeg (gyári/univerzális/nincs)... szőnyegnek pl én inkább megvenném a jó kis Rezaw-plast hótálcát, de kinek mi - ha a gyári szövet kell, akkor praktikus kérni egyből (kikötve az eredeti Renault mivoltát), stb.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz forceberg #72528 üzenetére
Nekünk 1.9 dízelben volt 60-as, bírta elég jól. Ha sok a rövid út (pl bevásárlás általában 4 db 1-2 km-re lévő bolt), akkor érdemes lehet nagyobbat nézni, de ha hosszú távú a normál használat, akkor elég kisebb is. Nem nagy differencia köbcentiben - 1.3 dízel Fiorino-kban 45 Ah van gyárilag.
Ja,és olcsó SCT kell kauffertől
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Mai találat: Renault Megane II, Modus, Scenic II kesztyűtartó hűtés elzáró fül terv 3D nyomtatóhoz [link] - ha minden igaz, készlethiányos a gyári alkatrész.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs