- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Milyen routert?
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
sNORh
addikt
válasz Füge007 #8527 üzenetére
Megane 1,4 Grandtour
Ja de utazós, folyóra járósok avgyunk, Hajdúbiharban lakom, tavaly is Tisza, Kőrös, Ipoly volt. Azért o-vissza 500km-t nem vállalnék be egy szutykos ladával Na meg majd 1 hétre szoktunk menni, tálca sör, zsugor vizek, sátor stb, bár belezsúfoltuk a Clioba is, csak a kényelem nem mindegy, meg hogy nem látsz ki hátsó ablakon[ Szerkesztve ]
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
őstag
válasz Füge007 #8577 üzenetére
régen amikor nem volt pénz ilyesmire akkor én is megvettem a használtat, de a tapasztalat megmutatta, hogy nem érdemes
max akkor ha még pár hónapig akarod megtartani a kocsit, vagy eleve csak eladásra kell hozzá valami, hogy a vevő el tudjon vele gurulnicryptot minden termékemért elfogadom
-
Reaper04
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #8686 üzenetére
A clió 2-es ET-je nem 36 ughyan úgy mint az egyes megane?
Csak azért kérdem mert az én felnieim felmentek a kolléga 2es cliójára de azok 36-os ET-vel vannak.Persze a neten megnéztük és ott azonosnak írták ezért is tettük fel.
Ráadásul ahogy nézem ezek a felnik is 36-osak.
Renault power
-
AMD Power
titán
válasz Füge007 #8693 üzenetére
Én most télen őket használtam... Visegrádon fönt a Mogyoróhegyen , jég, latyak, hóban nagyon jól viselkedett a kocsi ezeken a gumikon. A Clion dettó ugyan ez volt... 2009 mikor az a nagy hó esett és olyan jól közlekedtem velük a Clioval... azok mondjuk 165/70 gumik voltak.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
g.gergo
senior tag
válasz Füge007 #8725 üzenetére
Hát én nem tudom, de inkább hiszek nekik, akik mesterei a porlasztóknak ill. azok működésének. Ettől függetlenül 0,5-1 dl. olaj nem hinném, h bármi hibát is okozna. Ahogy korábban írtam, az tényleg hiba, ha valaki ész nélkül tölt bele, mert akkor tényleg lerakódást és hibát okoz.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #8738 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy a németeknél és azt hiszem talán az Osztrákoknál is 10% etanol van a benzinben, bár te is dieselt tankolsz gondolom
Haver jött haza és mondta tankolt a németeknél és annyival jobban ment a kocsi.Mondtam neki én itthon is 50-50%ban használom az etanol benzin keveréket és valóban nagyon jól megy és fogyaszt.
Benzin luki etanol agip/avia vegyesen mikor hova esek épp be.Renault power
-
Laraxior
titán
válasz Füge007 #8759 üzenetére
Ha összejön a kisasszonyka, akihez mászkálok, akkor az eddigi 16.2-es AVG fogyasztás (most:14.9) le fog esni 10 liter körülre. Teljesen vállalható.
rob210: Ohh, azzal nincs gond, ha előzni kell, bár az automata egy kicsit hátráltat, de ha visszaváltott, akkor lehet menni. Hazafelé jövet is úgy mentem el az előttem tötymörgő Opeles előtt, észre se vettem, hogy 140 felett van a mutató. Ami megjegyzem, nem ment lassan, hiszen nekem is elég a 100-110 főúton, csak minden szir-szarnál befékezett.
Arra esetleg tudtok válaszolni, hogy ez az 5 sebességes tiptronic váltó, hogy az istenbe csinálja azt hogy 100km/h-nál is 1600on van a fordulatszám mérő, és városban 60-nál is. Abban a tudatban vagyok, hogy 50-nél felvált 5ösbe, 1200rpm és ennyi. Manualba is 5-ös fokozatot mutat. Namármost elértem a 80-at még váltott "feljebb" 110km/h-nál volt a mutató 2000rpm-nél.
Érthetően fogalmaztam egyáltalán? Olyan mintha 6 sebességes lenne..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Reaper04
aktív tag
válasz Füge007 #8819 üzenetére
Ez így van
Volt suzukim (swift 93') a megane II előtt.
Arra is azt mondják, hogy egy rakás x@r... pedig aztán egy darab gondja nem volt amig használtam. Meg voltam vele elégedve.
Ezzel meg pláne, remélem nem lesz semmi baj később sem vele.rob210: Egyik ismerősömnek is golfja van. Nemrég mondta, hogy nem indult be, kicserélte az akksit, mert régi volt, ment úgy 1-2 napig, aztán megint annyi. Extra gyorsan lemerül. Én nem tölt újra ... generátor hiba akkor ez is ugye ? Lehet golfoknak ez az egyik gyengéje.
-
Laraxior
titán
válasz Füge007 #8857 üzenetére
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Füge007 #8859 üzenetére
Az enyém is... 14.8 - 15.2
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
lajo
senior tag
válasz Füge007 #8868 üzenetére
Ott pont!
A "kint sincs kolbászból a kerítés", "minimálbérből kint sem lehet megélni" szöveg is ott bukik meg szerintem, hogy pl. egy németnek megélés nem azt jelenti, mint a magyar minimálbérből bűvészkedő többgyerekes családoknak az életszínvonala. Remélem érthető amire gondolok.
-
gabx76
senior tag
válasz Füge007 #8886 üzenetére
Üdv! Nekem tavaly volt hasonló problémám. Lassan fogyott a hűtővíz, és mivel fekete a kocsi nálam látszottak a nyomai itt-ott fröccsenő víz nyomai a motortérben.
A termosztátnál volt szivárgásom. Leszigetelték szervízben, azóta minden OK.szerk.: Igazából nem neked kellett volna válaszolnom, hanem HeavyToys-nak, de most már mindegy, remélem olvassa.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Füge007 #8921 üzenetére
Most egyelőre még marad így. Műanyag, tehát nem fog rozsdásodni, kibírja még. Ha kopik a fékbetét, tárcsa akkor lesz valami furcsa hangja fékezéskor?
Bár beírattam magam csütörtökre egy átnézésre, csak hogy mire számítsak
ezelőtt mondtam az arcnak hogy csinálják meg a futóművet hogy ne kopogjon. Olyan jól sikerült hogy még mindig kopog. Két első lengőkar cserével letudták... most vihetem megint. Ez már céges szerelő, az életem is rábíznám[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Füge007 #8926 üzenetére
Mihelyst mondtak valamit már pattanok is át csajomhoz... vagy vonattal, vagy autóval
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Füge007 #8984 üzenetére
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Füge007 #8991 üzenetére
Bizony..lényeg hogy megnézzenek
egy baja van a kis gyönyörűségnek... hogy elsőkerekes 4x4-es lenne, még egy Subaru mellé is beállhatna lámpánál"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #9054 üzenetére
Én is gondolkodtam, hogy eladom és veszek egy benzingázos thaliát, mert volt fent egy nagyon szép, de aztán letettem róla megint átírás megint minden cserélése, mert úgye újabb autó vásárlás újabb kötelező csere bere.
Feladtam.
Majd ha nyerek a lottón, mert megint nem volt 5-ös ömRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Füge007 #9131 üzenetére
Azt is tudod, hogy miért eszi?
Mert az enyémben az az izzó volt az ossram előtt amivel megvettem.Nem egyenletes a feszültség, egy okos kis szerkezettel, amit egyébként a skoda octaviákba kezdtek el beszerelni legalábbis én abban láttam először kiküszöbölhető ez a hiba.
Azt hiszem 1.800.- darabja és a lámpatestek elé kell bekötni.
Egy feszszabályzó tulajdonképpen.Renault power
-
gabx76
senior tag
-
g.gergo
senior tag
válasz Füge007 #9284 üzenetére
Engem mint magánvásárlót pl. nem nagyon riasztana el, ha közölnék, h kérem szépen, ez és ez fel lett újjítva, mert kiszolgálta az idejét, itt a számla, és a próbapadi mérésről a jkv.
Persze, problémás a rendszer, de odafigyeléssel, karbantartással és az ajánlások betartásával bőven, nagyon bőven ki lehet tolni az élettartamát. Azért az is érdekes, h tőlünk nyugatabbra nincs ennyi probléma a csúcsokkal és a pumpákkal. Kicsit másabb az üzemanyag.
Árak:
- 138e ft volt a csúcsok felújjítása. (4 csúcsból 3nál kellett cserélni kapcsolószelepet és tűt is, tehát belül mindent, 4nél csak szelepet) 160e egyébként ha minden csúcsban mindent kellett volna cserélni.
- 50e volt a felújjított pumpa
- 8e új üa. szűrő
- 20e a munkadíj: szétszedés, mosások, tiszítások, összerakás, kódolás stb.Volt még egyéb költség is, de azok más jellegű hibák voltak, és ha már ott volt, akkor azokat is megcsináltattam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Battlefield 2042
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Robogó, kismotor
- Szemüveges topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Amazon Kindle
- Politika
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs