-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ez de beteg....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Ghandi #10403 üzenetére
És a tápkábelt hogyan hoztad be a tűzfalon???
Te is valahol a kuplung pedál környékén??? Meert valai azt írta, hogy M2-ben ott lehet, nekem ott sehol nem sikerült....
A magas kicseréléséhez nem kell a műszerfalat kiszedni, óvatosba ki lehet szedni, megane klubbon volt fent képekkel róla kis okosság, de asszem már nem él a link. (viszont nekem valahol asszem megvannak a képek).
Illetve az ajtóban a hangszórócserére is azt írják, hogy még 13-asra is nehéz kicserélni, mert vagy olyan kell, amin ultrakicsi a mágnes, vagy kiemelő keret + melegítgették hőlégfúvóval a hangszóró mögötti műanyagot. Viszont arra se nagyon lehet terjeszkedni, mert akkor az ablakot akadályozza...
(közben megvan, EZ volt az, de már nem él a képek linkje... ) No közben meglettek a képek: [link]M2 első ajtó kábelezése: [link] (ez hátha jól jön)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Ghandi #10407 üzenetére
Nekem ugye kombi van, így a kalaptartó-hangszóró bukó...
Az ajtóba én sem cseréltem, mert ekkora méretbe nem igazán sikerült olyat találnom, ami árban és tudásban is jó lenne. (egyébként asszem a pioneer-nek van olyan hangszórója, ami teljesen passzol a gyári helyre, csak az is kicsi, meg elég drága, amiért ilyen spéci a mérete.)
Egyébként szerintem a gyári szett is nagyon szépen szól és jól is szól, vannak mélyek, magasok és a közép is, relatíve hangosan is megmarad a dinamika.
Így én egy erősítő+mélyláda párost raktam csak be. Viszont a tápkábelt el kellene nekem is valahol normálisan vezetni, majd valamelyik nap megnézem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ghandi & tresh: félre értettetek, nem a hátsó ajtóba akartam hangszórót cserélni, hanem az elsőben. A képek amiket linkeltem, ott a srácok az első ajtóba raktak hangszórót. És amit írtam spéci hangszórót, az az első ajtóba való.
Illetve írtam, hogy nekem igazából a gyári első szett, teljesen megfelel, így vettem egy ládát + erősítőt. Ezzel már teljesen elvagyok...
A csomagtartómon természetesen van gyári roló, viszont ez ilyen redőnyszerűen kitekerhető erősebb szövet, tehát abba nem lehet hangszórót tenni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Tervben van előre is egy külön erősítő, viszont akkor ahhoz mindenképp lecserélném a gyári hangszórókat is, de egyelőre ahogy szól jelenleg, az nekem tökéletesen elég....erre a hangdologra majd már tényleg csak akkor költök, ha nagyon feleslegesen lesz rá pénzem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
-
Srácok, ma voltam olaj + szűrők csere projekten, viszont amikor nulláztam a computert (szervízciklus számláló), nem a megszokott 15k km-re állt, be, hanem 20k km-re.....ez miért, vagy hogy???? Mitől???
Eddig minden olajcsere után 15K km-re állt be. (na nem mintha számítana, mert kb 10-12k km-enként úgyis cserélem, csak érdekes, hogy most miért ír 5K km-rel többet)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Nos, múltkor téma volt a Megane2 pollenszűrő csere, hát ITT van képekben.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz Füge007 #10492 üzenetére
Tegnap elõtt voltam olajcserén, nekem is átfutott az agyamon, hogy veszek valamilyen motormosó adalékot, aztán elvetettem...na majd a következônél.
Illetve megrendeltem a váltóhoz a xado revitalizáló sprayt és a motorba a 3 revitalizáló gélt, talán holnap megjön, hát kíváncsi leszek...
Ezzel is már pár éve gyôzködöm magam, de valahogy nem hiszek benne, viszont olyan sokan oda vannak tôle, hogy mondom nosza kipróbálom.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
-
-
-
-
válasz Kornel #10650 üzenetére
Az a baj ezeknél, hogy nehéz kitalálni 1-2 alap dologból, hogy mennyit is futott...
A kormányuk és az ajtókon lévő belső kapaszkodók, valamint a váltógomb úgy kopik, hogy hihetetlen. (akár 80k km után már úgy nézhet ki, mint egy félmilliót futott autóé)
Vezető ülés külső széle-ajtó sarka, szintén a nem visszahúzódó biztonsági övtől....stbNemrég egy másik topikban linkelt Rick egy megane2-t, amiben fele annyi km nem volt mint az enyémben, mégis gyatrábban nézett ki.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Kornel #10660 üzenetére
Pontosan erről beszélek, hogy a kormány + ajtó kapaszkodó nézegetésével nem fogod megmondani, hogy mennyit futott, mert különösen szar anyagból vannak és akár 100k km alatt is úgy nézhet ki, mintha csillió km lenne benne.
A pedálgumi meg pont, hogy strapabíró, nekem így közel a 310-hez néz úgy ki, mintha a 200k km-hez közelítenék...
Ja és visszatérve az alap kérdéshez, az általad írt kritériumok miatt +1 az 1.6-osra.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
-
válasz FerNandor #10845 üzenetére
Csini jószág, grat.
Ez a felni ami rajta van 16-os???
Milyen gumi van azon, valami per 70-es???Mi a felszereltsége??? Látom van tempomat is...az nekem de kéne....
Érdekes, hogy bőr váltógomb, tempomat, digit klíma és kazettás fej...ez utóbbi nem tudom hogyan...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz FerNandor #10855 üzenetére
Nekem is Dinamique, viszont CD van benne, ellenben nincsen tempomat + bőr váltógomb.
Vagy az enyém dinamique plus....mert nekem a kárpit az nem szürke, hanem bézs (ami nagyon jól koszolódik...).
Végül is mind1, csak furcsállottam a kazettás egységet.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz FerNandor #10857 üzenetére
Nekem egyébként ilyen a belseje: (ez még a vásárláskori kép)
A motorteredre én is kíváncsi lennék, (jó lenne látni egy rendben lévő motorteret) sajnos az enyém nem néz ki jól, meg hiányzik 1-2-sok műanyag takaró is, majd egyszer ha járok valami renault bontóba vagy találok a közelben valami bontott megane2-t, akkor rendbe rakom. [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz FerNandor #10864 üzenetére
Pont kérdezni akartam a burkolatot, de közben be is szerkesztetted. Hát szép...valahonnan be kell szereznem a hiányzó műanyagokat, de első körben jövőhéten lesz egy kis időm, ha az idő engedi, akkor szépen kitakarítom/portalanítom az enyémet, mert ettől kedvet kaptam.
Egyébként még az akku felett is kellene lennie egy műanyagnak:
bár ez 1.9 dci, de így néz ki full gyári állapotában a miénk is.
Meg ahogy nézem, a cooler csövein már neked sem a gyári bilincsek vannak.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
-
-
-
válasz Ghandi #10919 üzenetére
Én ezt az árat onnan veszem, mint írtam, hogy nekem ennyibe került.
A kuplung az más téma azt ne keverjük ide, csak az általános dolgokat kérdezte. Ennyi erővel akkor sorolhatnánk a turbót, üa szivattyú, csúcsokat, stb. ... tehát az más téma. Gondolom átnézeti, ami meg rejtett hiba marad azzal nem tud mi kezdeni, úgy is javítani kell.
Az meg, hogy rossz kuplunggal megéri-e megvenni, elég relatív. Van olyan eset, hogy megéri.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz FerNandor #10937 üzenetére
más.. itt írt valaki asszem 400.000Ft-os kuplungcserét, azért az kicsit beb@szna, ha annyi lenne
Hát ne kelljen neked, de ha kellesz, akkor be fog b@szni. Ha nem is 400K, de egy olyan 250-300K.
A kuplung "nem drága" (100k-ból megvan szereléssel), viszont ha már a kuplung megadja magát, akkor ott szokás a kéttömegű lendkereket is cserélni, az pedig többszázas tétel...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz FRENK1988 #11058 üzenetére
Most neked 2006 utáni van ugye?
Azon ilyen a gyári:
Rakjál a felsô pálcikára valami alu borítást vagy fesd le ezüstre. (lehet ki is próbálom és majd rakok fel képet)
Vagy amit én csiálnék (csinâltam):
Egyébként amit linkeltél, azt igazán a ködlàmpa konzol teszi vaddá.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Srácok megane2, elektromos ablak kapcsoló világítás cserében jártas-e valaki, vagy tud-e hozzá valami leírást??
Szétszedtem teljesen, de az izzó nem jön ki. Lehet ki sem cserélhető, esetleg bele van forrasztva???
Illetve az egyiken már rajta sem volt ez a műanyagos védőburkolat (ott meg is van körülötte égve a műanyag), a másikról meg véletlenül én szakítottam le ezt a kék burkolatot....“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz rob210 #11076 üzenetére
Nos megszületett, hogyan jön szét....
Sajnos az egyik helyen az "alaplapról" leszakítottam a csatlakozó felé menő szálat, talán majd vissza tudom valahogy rakni, hogy érintkezzen.Nos az izzó valóban kijönne a foglalatból, de előtte az egész foglalatot kell lehúzni --> ami nem megy könnyen (azért is szakadt ki az egyik).
Aztán WD40 és le is jött a többi, majd a leszedett foglalat alján vissza kell hajtani az izzó lábait és úgy kinyomni....hát megkínlódtam vele, mire rájöttem.Valószínűleg keresek valami kis méretű/teljesítményű ledet, aztán a foglalt nélkül felforrasztom.
Minden megtalálható a képen:
(#11067) FRENK1988: közben most kezdődik a hűtőrács projekt. Megcsiszoltam a felső pálcát, most maszkolom, aztán majd rakok képet ha kész van.
Valószínűleg már csak holnap délután.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz FRENK1988 #11078 üzenetére
Már egy réteg lakk is rajta van, majd még megy rá még1 réteg, aztán holnap kiderül, hogy milyen lett....majd jönnek a képek.
(#11079) rob210: a vissza forrasztásra esélyt sem látok, de vissza tudom dugni a lábat és utána rögzítem majd ragasztó pisztollyal. És igen így akarom én is,. hogy veszek valami ledet, hozzáforrasztom a kiálló szárakba, ezeket a foglalatokat meg eldobálom. (bár lehet azért majd belepróbálom, hogy hogyan működne).
Ha sikerül holnap találnom hozzá mindent, akkor össze is rakom és akkor csinálok arról is képet.
mod.: mostanában megint olyan autó barkácsolhatnékom van....hétvégén már lehet nekiesek az EGR kipucolásának is, meg az egyik lámpámat kellene kipucolni, mert 1-2 darázstetem van benne (bár, hogy hogyan került oda azt nem tudom), ahhoz meg le kell vennem a lököst.
Viszont ha a lököst leveszem, akkor már jó lenne beleépítenem a fényszórómosót, stb. ...meg még sok ilyen apróság.Jajj, nekem egy ilyen komplett első lökös de kéne..... [link]
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
válasz rob210 #11112 üzenetére
Köszi. Közben tegnap itt Miskolcon, az egész várost bejártam, de sehol semmit nem találtam....
Majd még hétfőn valami autós/tuning boltba is benézek, aztán ha ott sincs, akkor innen megrendelem.mod.: közben így rákerestem vaterán, és 100-200ft körül vannak, így nem is keresgélek, inkább megrendelem onnan.
(#11113) FRENK1988: háát, lehet óvatosan ki tudod pattintani, viszont tutira, csak akkor mennél ha le lenne szedve a lökös. Nekem a gyáriaknak le van már törve pár lába, így ki-be tudom rakosgatni könnyedén.
Viszont ma néztem, hogy az FK rács, amit bele raktam, azt már nem tudom kivenni, félek, hogy letörném a lábát.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Update: dízelt venni évi 10k-s futásteljesítménynél hülyeség ugye?
Igen ezt sokan, sok autós fórumon így gondolják, hogy dieselt csak min 20k km/év futásnál, stb. ....
Ezek inkább ilyen szóbeszédek (sőt szerintem baromság). Az, hogy kinek mi éri meg, az eléggé szubjektív. Nekem ha választani kellene az 1.6benzin és az 1.5dci között (azonos teljesítmény), akkor az 1.5dci-t választanám, mert nekem az tetszik. Még esetleg egy turbo-benzin amit kipróbálnék...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz rob210 #11206 üzenetére
Most forrasztgattam bele a ledeket az ablakok kapcsolóiba.
6db ledet kellett beforrasztani, egy jó 1.5 órát eljátszogattam, persze ki is kellet méregetni, hogy melyik ágát hova, meg párszor a kapcsoló összeszerelése közben letört...már majdnem sírtam, de megvan. Na majd holnap bepakolom és kiderül, élesben is működik-e.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz rob210 #11208 üzenetére
6db, mert bal elől a 4db ablak +1 a gyerekzár, illetve utas oldalon 1db.
Mivel tegnap éjszaka raktam össze, és már majd agyvérzést kaptam, így a művelet közben nem fényképeztem és nem is fogom szétszedni (majd ha esetleg elcsesződne, csak akkor).
Egyébként simán a gyári foglalatot leszedtem és ami jött fel hozzá vezeték, ahhoz hozzáforrasztottam a ledet.
Ja és ez a led éppen akkora, hogy befér a kapcsolóba, tehát necces volt, de bent van.Most van egy kis időm most rakom majd össze, majd esetleg este lefényképelem, hogy milyen a fénye.
Ja, vaterán vettem, 80ft/db áron a 12v ledeket. És úgy van megoldva, ahogy mondtad, hogy az egyik lábán egy ellenállás van (természetesen e miatt még nehezebb volt mozgatni a lábát...)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz rob210 #11212 üzenetére
Sajnos az egyikben, összerakás közben, gondolom leszakítottam a forrasztást, úgyhogy azt majd újra, de csak jövőhéten, mert 7végén nem lesz időm.
Egyébként nagyon durva fénye van. A hátsó ajtókban még világít a gyári, hát az csak valami sárgás fos....majd lehet azokban is átforrasztom, ha már így belejöttem, meg most néztem, hogy nekem sem világít a szivar-aljzat.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz FerNandor #11225 üzenetére
Semmi komolyat (a kötelező és kopókon kívül), a kuplung érik a kettőstömegűvel együtt, meg a turbót mondta egy szerelő 2éve, hogy szét fog hullani, azóta is használom komolyabb olajfogyasztás nélkül és egy másik szerelő véleménye szerint hibátlanul teszi a dolgát...elvileg mielőtt megvettem 3csúcs lett felújítva 220k km körül + az ezeknél szokásos hajtókarcsapágy, ennyi.
Ja egyébként 2006.05. (ph2 M2) havi, 2007.02. hóban üzembe helyezett 106 lovas 1.5 dci.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen