- Rendszergazda topic
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Hollandia nem engedi el Kínát
- Windows 10
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Vírusirtó topic
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Próbáltam, de az ütközőtől messze van a másik ütköző, tehát nyilván nem módosít rajta semmit... A pillangószelep nem ragadt be. A tömítés csere miatt szerintem is lehetetlen, ha tömítést sem raktam volna rá, még akkor sem kellene ilyet csinálnia... A mapszenzor pár napja lett megnézve géppel, alapjáraton 350 körül volt, full gáznál 1 bar körül.
Nem tudom mit bénáztam el, pedig figyeltem mint mindig, és azóta sem jövök rá, hogy mit ronthattam el...
(#22355) rob210: Én is gondoltam ilyenre, de azzal sincs probléma...
-
Nordik
őstag
Valahogy éreztem.
Akkor rábeszélem, hogy csütörtökig vállalja el nekem. Jó lenne a jobb felsőt is kicserélni, mert ami van benne az a felfelé álló gumi rész, az eléggé ki van, de ahogy néztem az csak a kisebb mozgásokat fogja meg. Nekem bólogat inkább a motor és rángatja a váltókart kicsit, ugyhogy elsőre a hátsót kéne cseréltetnem így hirtelen. Aztán jövő héten körülnézek bontóba jobb felsőért.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
-
Nordik
őstag
Ránézek akkor a fékolajszintre, de nem olyan olajnak tűnik ez.
Szerintem valamelyik féltengely szimmering lehet. Csak az a baj, hogy akkor váltó olajat is cserélni kell. Örülök most megint... Megy a levesbe ez az autó, egyre jobban úgy érzem...
Illetve ha féltengely szimmering az van a váltó felől is és a flétengelycsuklónál a keréknél is? Csak mert a váltó felőli részen enyhén szívós, de az régóta ilyen. Én arra gondolok, hogy onnan lefolyhat a kerékhez valahol a féltengelyen belül.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
igaz, csak nem mindegy, hogy 150 ezer után egy 30 ezer forintos kuplung megy tönkre vagy mellé még egy 250ezer forintos kéttömegü is
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
Topikgazda
Egy baj van ezzel, mert én is annó nézegettem utána, hogy érdemes-e.
Az alapvető, hogy rázni fogja a bódét (ez tuti, hiszen a megrogyott kéttömegű is szépen ráz...).
A másik, hogy kiváltó szettek pl. az enyémhez 160-170K körül vannak.Kuplung szett + kinyomó + kéttömegű pedig 190K-tól...tehát ennek tükrében én nem látom az értelmét a kiváltó szettnek.
Talán ha taxiznék és mennék évi 100k km-ert....200-300K km-t elmennek a kéttömegűek is, ha ésszel vannak használva, ez egy átlag ember életében olyan km, amit el sem fog érni, max 8-10év alatt. Ha mégis, akkor megveszi a kéttömegűt és van megint 200k km-e és 8-10 éve, amikor valljuk be már nem biztos, hogy autó lesz az az autó. Legalább is, nem a kuplung lesz a fő probléma egy közel 600k km-et futott dci-nél
Nekem nagyon érik ez a dolog a kuplunggal együtt, de eléggé tanácstalan vagyok....valami külföldi ismeretséget kellene találnom és venni egy törött 1.5dci-t, vagy egy komplett bontott motort, váltóval, kuplunggal, turboval, mindennel....--> átrak és mehet.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Ez nekem sok.
Én inkább a motorház alatt szeretem a tuningot.Bár itt is van egy kis ez az a külsőn is.
Renault power
-
FerNandor
őstag
nekem ez még tetszik. nem csicsás, hanem szerintem pont kellöen durva a kis Cliohoz, illik hozzá.
de amúgy tök gyáriak az elemek, nem?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
ja, jól emlékeztem akkor, asszem az NFS most wantedben is volt ilyen kis clio
nagyon fasza, elfogadnám.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
Elkiabálni azért nem akarom, de az tény, hogy amikor tegnap ott voltam nála időpontot kérni, már akkor látszott, hogy precízen csinálja a dolgokat, hallgatta a motort, nézett mindent, és látszott, hogy gondolkozik rajta, mi lehet a hiba oka. Aztán nem azt mondta, hogy na ha a gép nem mutat semmit, akkor szevasz, hanem majd csütörtökön menjek, és hagyjam ott az autót 1 napra, megnéz rajta mindent, amit tud.
A műhelye tiszta, minden szerszám katonás rendben, van rendes 4 pontos emelője is, be tud menni a kocsi alá, stb. stb., végre egy profi szerelőnél vagyok
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Szerdán reggel megyek a renault-hoz a spoiler javításra, de nem Pécsen, hanem Kaposszekcsön. A pécsiek hülyék, mint a f@sz. Pótféklámpa asszem 7200Ft. Munkadíj nincs. És akkor veszem át az olajhütö tömítést is, 4600Ft.
Megvettem a hajtókarcsapágyat
[link]
[link]
7900Ft (8800Ft)És a hajtókar csavarok hétfön vagy kedden jönnek meg, 25500Ft helyett 8700Ft.
Rendelem az olajat. ENI I-sint 5W-40-et fogok belerakni (6900Ft a 4+1liter), olajteknötömítés 6900Ft, olajszürö 1000Ft.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
igen, és tök olcsó a féktisztító is. 1 úgyis elmegy szereléskor, letisztítani a csöveket meg mindent, ahogy szivárgás miatt folyt az olaj. az a multi spray meg olyan, mint a wd40 és az is tök olcsó. meg vettem egy olyan tömítö szilikont, ami ellenáll olajnak, üzemanyagnak stb. sose lehet tudni és az is olcsó.
és fasza, mert, ha beválik ez az Eni olaj, (bár miért ne lenne jó) akkor innen fogom tudni venni, olcsón a többi szürövel együtt. mert akárhogy is nézem, náluk vannak a legjobb árak.
a hömérönek meg ezt a helyet találtam. talán ez a legszolidabb és nincs útban sem.
[link]
[link][ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
nekem itt pécsen egy azt hiszem föként hidraulikás cég csinált csövet, amikor a Clióba kellett pótolni egy gumicsövet a klímához. ott helyben, hamar megvolt. mondjuk már nem emlékszem, de azt hiszem nem volt drága.
szóval szerintem elsösorban ilyen hidraulikás céget keress. nekik biztos vannak hö és nyomástürö fasza csöveik.(#22587) Ck. Giigz berakta neked, de ha kell még valami, szólj.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
Én a bardiban vettem vákuumcső néven duplafalú szövetes 6-8-2 mm (belső külső falvastagság.)
A dobbal kapcsolatban nem gányolok úgy is ki kell cserélni megveszem és kicserélem nincs mese ez benne van egy 16 éves autó repertoárjában.
A kattogás vagy surlódás jobban idegesít, hogy mi lehet.
Mit nem raktunk jól össze vagy a helyére[ Szerkesztve ]
Renault power
-
cannibal
senior tag
(#22624) tresh Köszi a tippeket!
A trafót most már tuti megnézem Olajat és szűrőt lecserélem, de gyertyát és vezérlést csak, ha probléma van vele. (pl.: elhasználódott, repedezett szíj) Egyelőre használni és próbálgatni szeretném, nem feltétlenül akarok beleönteni egy talicska pénzt így hirtelen. Sajna klíma nincs benne.(#22619) giigz : 360-ba került.
-
Ck.
addikt
-
Nordik
őstag
Nah nagy nehezen megtaláltam talán, le is adtam a rendelést, nagyon remélem, hogy jó lesz és van is belőle. 3800ért plusz 1000ft szállítás. A méretek az amit felírt a szerelő, hossz méret sajnos nem volt megadva. A márka valami Sasic. Unixnál, Bárdinál meg úgy egyáltalán a nagyobb shopokban nem is találtam ilyet.
Vissza tudom küldeni ha rosszat kapok 8 munkanapon belül elvileg ugye?
-
Ck.
addikt
4,8 literes asszem a tekno, alsó nivot nyaldosta, azt öntöttem fel ugy 5 decivel, igy most rendben van. Muszáj volt ratolteni, tenyleg nagyon keves volt es napi 80 km-eket megyek vele addig.
A szabványnak megfelel az olaj, de nem tom a sima edge es a turbó diesel edge kozott mi a különbség.
Sok választásom sajna nem volt, komplett olajcsere csak a következő fizetéssel működik...[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
mutassak mai képet?
na melyikbe szerelmesedtél bele?annyira tele volt már az autó, föleg a motorháztetö meg a tetö ilyen piros foltokkal, pöttyökkel, alig bírtam leszedni öket. kb egyenként kellett öket fellazítanom.. elötte, utána mosás, aztán waxolás, porszívózás
nem tudom, mik lehettek ezek, mintha valami legyek ráhánytak volna, utána meg félkör alakban elvéreztek volna. tele volt a tetö. nem fáztam amúgy sem... de így kifejezetten jó volt az 50fokárnyékban idöben[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
nagyon baba. föleg az a panoráma tetö
egyébként én sem értem, miért nem vigyáznak kicsit jobban az emberek az autóikra. annyi sok és nem olcsó autot látok elhanyagolva. de hát sokan semmijükre nem vigyáznak. én meg kb ha eladnám akármimet, mind újszerü állapotban van, a kb 4 éves tv-n is rajta van az összes fólia
ha már sok-sok pénzt költenek az emberek, nem érzik úgy, hogy vigyázni kéne rá?...
(#22800) mycso amin én gondolkodom, az a sötétítés. múltkor láttam az egyik parkolóban a városban egy ugyanilyen ezüst kombit, mint a miénk. le volt sötétítve, hát eszméletlen jól néz ki. talán majd jövöre.
de ki kell majd próbálnom, hogy milyen lenne a kilátás, mert azt nem szeretném, ha nehezebben látnék utána ki pl a hátsó ablakon. amikor a klímásnál voltam, volt ott egy újabb Insignia kombi, szép volt, de ami igazán tetszett, az az üvegei voltak, gyárilag rendesen sötétített és sötét zöld árnyalattal. nagyon jól nézett ki.én is így vagyok vele. vennék legszívesebben, na meg, ha lenne pénzem egy full extrás vadiúj MII kombit 2.0dCi-vel. nekem xenon sem kell meg panoráma tetö sem, bár nagyon tetszik. és beraknám egy pormentes garázsba
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
majd fényképezd le a müszerfalát is, kmh-óra ilyenek. szerintem qrva jó lett a lagunák müszercsoportja. nagyon tetszik. vékony hegyes mutató meg minden, áh
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 25
- Rendszergazda topic
- Házimozi haladó szinten
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen légkondit a lakásba?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen