- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Linux kezdőknek
- Milyen routert?
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Synology NAS
- Windows 10
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz INGJOKE #71778 üzenetére
Erről nem feltétlenül csak a Telenor tehet.
A legnagyobb eséllyel ugyanis a paypal olyan sms szolgáltatóval van szerződésben, aki nem fér hozzá a hazai referencia adatbázishoz, így a körzetszámból kikövetkeztetett vodás útvonalon próbálkozik. Ott meg ugye nem sikerülhet neki, mert a voda azt a számot nem végződtetheti. A voda nem is fogja ezt továbbítani, mert ő ezért nem kap pénzt, sőt ha továbbítja akkor neki kell fizetnie úgy, hogy egy fillért nem kap a paypal-tól érte. A hordozott számok esetén a kerülőutas (a hazai nagy szolgáltatókat kikerülő) végződtetésnek megvan ez a veszélye. A paypal-nál megérne egy bejelentést, miszerint a számod hordozott, így jelen pillanatban nem a 21670 hanem a 21601 szolgáltatóhoz tartozik. -
4Grider
nagyúr
Nem, a banki utalási időablakok azonos időpontokban vannak.
Cégeknél viszont az utalási folyamat kicsit bonyolultabb, mint egy bizonylatolási kötelezettség nélküli magánszemélynél. A Telenor meg sosem a belső folyamatok gyorsaságáról volt híres (mint ahogy egyik nagy Telco sem). -
4Grider
nagyúr
A maximum 17 óráig elindított utalás ma maximum 18:10-ig megérkezhet.
De én nem élném magam bele abba, hogy azt az utalást ma tényleg fel is adták.
A mi cégünknél egyébként ez 3 lépcsős, van az utalványozó, van a pénzügyes és van az aláíró. Ha egy partner kérdezi, hogy elküldtem-e a pénzt, akkor az utóbbi kettő nevében nem nyilatkozhatok, de ha egyszer feladtam, akkor csak azt tudom neki mondani, hogy én feladtam a pénzt. Logikusan a másik két embertől (és még más dolgoktól is, pl. hogy van-e elég pénz éppen a bankszámlán) is függ, hogy az utalás ténylegesen mikor fog megérkezni. -
4Grider
nagyúr
válasz TODI1111 #71927 üzenetére
A készülékek törlesztőrészletei nem számítanak, csak az, amit az előfizetésekre költesz.
Minden szolgáltatónál az van, ami itt is. Az új ügyfeleket csábítják, a régieket nem. A régiek nagyobb kedvezményt az ügyfélmegtartó csoportoknál tudnak elérni. Az üzletekben dolgozó kereskedők jellemzően nem tudnak ügyfélmegtartó ajánlatokat tenni, ők a publikus ajánlatokkal kereskednek. -
4Grider
nagyúr
válasz TODI1111 #71933 üzenetére
35 ezret havonta kifizetni 4 db előfizetésre elég nagy hagy ne mondjam mi. Maximum akkor tudnám megérteni, ha call centert üzemeltetnétek otthon. 100 előfizetéses nagy forgalmú kereskedő cég flottája megáll havi 12-15 ezer flottán kívüli kimenő perc között...
De persze mindenki azt csinál a pénzével, amit akar. Nem véletlen, hogy a korlátlan előfizetéseknél a szolgáltatók nem csinálnak a havi számlákon összesítést arról, hogy valójában hány perc beszélgetés volt havonta abban a korlátlan csomagban... -
4Grider
nagyúr
válasz Cyberbeni #71934 üzenetére
Gyakorlatilag már nagyon régóta egykapus hordozás van, tehát csak annyi.
De előtte persze nem árt adatot egyeztetni a meglévő szolgáltatónál, mert a hordozást megtagadhatják, ha pl. közben költöztél, vagy átnevezték az utcát, vagy csak utca helyett út kerül a másik helyen az előfizetői szerződésbe, stb... -
4Grider
nagyúr
válasz TODI1111 #71942 üzenetére
A flottát nem azért említettem, hanem azért hogy lásd, 1 percért néha érdemesebb 6-9-19-25 Ft-okat hűség nélkül fizetni, mint egy korlátlan csomagért 2 évig 8000-10000 Ft-ot...
De persze a szolgáltatóknak jó ez így, valakiknek ki kell termelni a nagy állami flottákon keletkező veszteséget. -
4Grider
nagyúr
válasz Karcub #72008 üzenetére
Oda van írva, hogy mivel nem meglévő előfizető vagy, így hitelképesség-vizsgálatot végeznek és így simán kérhetnek (általában kérnek is egy 260000 Ft-os készüléknél) készülék-előleget, amit majd a két év alatt lebeszélhetsz.
Szerk.:
Jelentkezz be, hogy lássák, meglévő előfizető vagy.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Littoral #72018 üzenetére
Nálunk rendszeres a számlajóváírás, mert hosszú hónapokig képtelenek a számlázást a flottaszerződésnek megfelelően paraméterezni. A jóváírások egyike sem volt eddig 100% pontosságú, az átlag olyan 80%. Persze bízom abban, hogy eljutunk a 100%-ig, a kis excel táblácskáikra én mindig készítek egy sajátot, amire eddig nem tudták kihozni az övékét, de már legalább közelít...
Munkafegyelemnek is mondhatjuk, de fejétől bűzlik a hal. Az egész munkakoncepció amire a törökbálinti ház épül engem egy civil szervezetnél töltött éveimre emlékeztet. Munkahelynek viszont nem lehet rossz, már ha az ember nem kellően igényes a saját munkájára. -
4Grider
nagyúr
válasz nfsu17 #72033 üzenetére
Azért nem kapcsolják be boldog-boldogtalannak és/vagy teszteletlen modelleken, mert extra ügyfélszolgálati terheltséget jelent minden egyes ezzel kapcsolatos új hibajelentés, plusz licencdíja is van a bekapcsolásnak. Az öntökönlövés lenne, ha bekapcsolják és fizetnek is érte, ugyanakkor az ügyfél nem használja, mert mondjuk rosszabb rajta a hangminőség, vagy adott átirányítás/várakoztatás nem működik rajta, vagy használja és elkezdni ostromolni az ügyfélszolgálatot, esetleg kötbért is követel. Látni kell, hogy a VoLTE nem sikerült igazán szabványosra, ahány gyártó, annyiféle megvalósítás...
-
4Grider
nagyúr
Ha elhordozod a számod, akkor tényleg elveszik az egyenleg. Ez miért lenne kamu?
A törvény szerint akkor jár vissza a prepaid egyenleg, ha az előfizetői szerződés feltöltés hiányában szűnik meg. A hordozás során viszont csak aktív előfizetést tudsz hordozni, megszűntet nem...[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz simpley #72082 üzenetére
Ugorj ki Törökbálintra, meglátod. Ha süt a nap, többen vannak a ház előtt, mint bent. Amikor épp dolgoznak, akkor is igénytelen/összecsapott munkát adnak ki a kezükből, az ügyfelükként én érzem magam kellemetlenül és foglalom nekik össze táblázatokban, hogy mit kellene csinálniuk. Persze tisztelet - az egyre ritkább - kivételnek. És részvétem a partnereknek.
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #72086 üzenetére
Nekem ez az irány havonta néhány óra munkámba és x db e-mailembe - meg néhány extra adag magnéziumba - kerül, tehát elég nehezen tudom elfelejteni.
De rád tekintettel, itt maximum havonta egyszer fogom megírni, hogy az aktuális számla alapján elvégezték-e már azt a munkát pontosan, amit októberig - az új flottaszerződésünk hatályba lépésével - kellett volna elvégezniük. -
4Grider
nagyúr
válasz simpley #72124 üzenetére
Kompenzáció nincs, az adott tévedésüket szokták jóváírni, persze ha sikerül nekik. Nekem eddig kb. 60%-ban nem sikerült eltalálni a szerződésnek megfelelő árak és a számlázott árak közötti különbséget. Ezért gyártogatom nekik nagy szorgalommal a különbözeteket kimutató táblázatokat, de valahogy ezeket nem tudják észrevenni, hivatkoznak ÁFA-ra meg hasonlókra, egy nettó árakat tartalmazó táblázat esetén is...
-
4Grider
nagyúr
válasz simpley #72139 üzenetére
Amíg a többiek nem tudnak a cégemnek olyan sim kártyát adni, amit egy néhány alkalmazottat alkalmazó boltban mint backup internet megoldást, publikus ip címmel (céges vpn) és korlátlan adatforgalommal tudok használni, addig az előfizetőjük maradok annyi telephellyel, ahol stabilan tudják a mobilnetet biztosítani. Ez kb. telephelyeink 80%-a jelen pillanatban.
-
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #72148 üzenetére
Így kell hozzáállni.
Nagyon jól tudod, hogy ügyfélként természetes, hogy a szolgáltató működik és végzi a dolgát. Az viszont nem az, ha fizetsz valamiért, amit nem, vagy csak részben kapsz meg.
Nem véletlenül végződik évtizedek óta egy - valamikor erős, mára nagyjából halott - konkurens fórum szolgáltatói topikjainak neve "gyalázó"-ra. -
4Grider
nagyúr
válasz burgatshow #72149 üzenetére
Cserébe meg itt nem mérik az HBO Go forgalmát egyik mobilnet csomagban sem, mint ahogy a Telenor MyTV forgalmát sem.
Azt gondolom vágod, hogy a te elvesztésed miatt nem lesz válságértekezlet egyik telconál sem... -
4Grider
nagyúr
válasz Daffni2 #72203 üzenetére
Távollévő felek közötti szerződések esetén és ha fogyasztónak minősül a vásárló, a telefonra mindenképp kell vonatkozzon az elállási jog. Attól függetlenül, hogy mit csapnak még a vásárlási szerződés során mellé. Jófejségről akkor beszélhetnénk, ha ezt személyes vásárlás esetén is alkalmazzák a szolgáltatók.
-
4Grider
nagyúr
válasz Daffni2 #72207 üzenetére
Egy szóval sem írtam, hogy a szolgáltatási szerződéstől nem kell elállni a vásárlási szerződéstől való elállás esetén.
Azért fogalmaztam úgy, ahogy, mert a szolgáltatási szerződésre vonatkozó elállási jog kicsit bonyolultabb, mint az árúk esetén. Ha egyedi a szolgáltatási szerződés, akkor az attól való elállás kicsit bonyolultabb, néha pedig nem is engedi a törvényi hely. -
4Grider
nagyúr
válasz szabifotos #72213 üzenetére
Konkrétan melyik korlátlan csomagról van szó?
-
4Grider
nagyúr
válasz burgatshow #72246 üzenetére
Valami előfizetést viszont kell raknia a kosarába, amire hordoz. És ebből az általa említett 490 Ft-os csomag a legolcsóbb.
-
-
4Grider
nagyúr
válasz Somatom #72340 üzenetére
Éppen a közelmúltban volt az egyik vezetőjüknek egy elszólása, miszerint a HD csomagok megszüntetésére kényszerültek, mert helyenként túlterhelést okozott. Ha tényleg a 90% nem lépte túl a 100 GB-ot, akkor nem értem, hogy miért is jobb a fix 100 GB. Hacsak a maradék 10% nem TB forgalmakat generált havonta...
-
4Grider
nagyúr
válasz Volkov #72408 üzenetére
A mobilnet sajnos ilyen. A Mikrotik eszköz bevetése nem rossz ötlet, főleg ha távolabbi cellára és csak 1800 MHz-es frekvencia használatára állítod be. Feltéve hogy még elérhető nálatok az a frekvencia. A melletted élők többsége ui. tuti a 800 MHz-en lóg, és azt ilyen feltételek mellett persze hogy ledugítják.
Hátránya, hogy ezt az eszközt nem fogod tudni eldugni (hiszen ki kell tolni a tetőre), így a szomszédok előbb-utóbb rájönnek, hogy miért jó nálad a net, és máris nem sokáig lesz élvezhető mobilneted... -
4Grider
nagyúr
válasz adika4444 #72419 üzenetére
Ha hiszed, ha nem, léteznek olyan lakóparkok az országban, ahol az adsl alja az egyetlen vezetékes net, amitől sokszor még a bedugult mobilnet is jobb. Ilyen helyen ha elterjed, hogy valakinek 10 Mbps feletti nete van, akkor a többségnek nem gond egy néhány 10e Ft-os eszköz beszerzése és felszereltetése. Az sem, hogy előtte hívjanak szakembert, aki tanácsot ad...
-
4Grider
nagyúr
válasz #72445440 #72423 üzenetére
A megemlített LTE kit nem jelismétlő, mivel egy olyan aktív antennával egybeépített 4G routerről van szó, amit fenn/minél magasabban helyezel el, és belőle etherneten hozod le a kész LAN-t.
Tehát ha egy ilyet észreveszel, az csak azt jelenti, hogy valaki használ egy legális kültéri eszközt. -
4Grider
nagyúr
válasz Volkov #72428 üzenetére
Mint írtam, messziről kiszúrható a Mikrotik LTE-Kit-je. Csak átlagos látás (3 dioptria alatti eltérés) kell hozzá.
Szerk.:
Nyár elején csináltam egy kis munkát egy apró görög szigeten. Mivel náluk nem volt átjátszója az egyetlen olyan görög szolgáltatónak aki "korlátlan" mobilnetet ad, így a szomszédos (nagyobb) sziget felé minden 5.-ik házon volt belőlük egy...[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
A marketing célú megkeresést le kell tiltani, így nem fognak az adott szolgáltatótól keresni, ahol ezt megtetted. Egyébként pedig igen, és a híváslistás ügynököket nem igazán érdekli, hogy az új ajánlattal jobban jársz-e vagy nem, csak az, hogy jutalékot kapnak minden egyes nyélbe ütött üzletért. Jellemzően azt sem tudják, hogy aktuálisan milyen csomagban vagy, ennyire nem tudnak minden egyes hívott ügyfélre időt szánni...
-
4Grider
nagyúr
A Telenor kijavított végre néhány VoLTE hibát, így egy csomó modellnél javult a hangminőség és a feltöltési sebesség is bekapcsolt VoLTE mellett. .
-
4Grider
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs