Új hozzászólás Aktív témák

  • Honor_HU

    Hivatalos

    válasz petyametyo #135 üzenetére

    Örülünk, hogy a kellemetlenség ellenére többen a Honor márkánál maradtatok és egy frissebb mobilt tudtatok venni. :)

    Sajnos, ahogy a többiek is írták, ez jellemzően a szolgáltató hatásköre, de az biztos, hogy egy fokkal nehezebb lesz az ügyintézés, ha nem az eredeti előfizető érvényesíti a jótállást. Mint a legtöbb gyártónál, nálunk is előfordul, hogy a telefon megjelenése után 2-3 évvel az előre legyártott tartalékkijelzők, akkumulátorok, stb. elfogynak, és nem minden esetben van gyári utángyártás. Lényegében erre találták ki a csereutalványt, ami az esetek többségében jól működik, és bízunk benne, hogy akik nehézségekbe ütköznek, azok sem érzik majd a procedúra végén azt, hogy buktak a cserén.

Új hozzászólás Aktív témák