- Crypto Trade
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- DIGI internet
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
Sehol, egyszeruen nem lehet nyeresegesse tenni onmagaban (kulfoldon is mindenhol az allam segiti ezeket a cegeket az adofizetok penzebol), csak ugy lehetne ha olyan idokozonkent jarnanak a jaratok, hogy mindig tele legyenek, es ehez olyan rendszer kellene amivel minden utast fizetesre lehetne kotelezni, ez meg ugye nem kivitelezheto.
Metroban meglehet csinalni belepteto kapukkal azt, hogy aki utazni akar fizessen, csak ennek a megvalositasi koltsegeit sok evig terhelnek a BKV-t amit nem eppen engedhetnek meg maguknak jelenleg, adofizetok meg mar nem tudnak erre penzt adni.(direkt nem az allam szot hasznaltam).
Persze vannak olyan vonalok, ahol tenyleg szinte mindig minden jarat tele van (nem azert mert 30 percenkent jar ), de ezekbol nem lehet ellensulyozni azokat a vonalakat ahol 20-30%-os csak a jarmuvek kihasznaltsaga, es ennek a keves utazonak a nagy resze meg log is raadasul.
[Szerkesztve]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
degu
senior tag
Ez egy *humor tortent* /Ha a vh.maitt nem is,de a Gazmuvek,es Elektromos Muvek felvasarlasa miatt...igen! A modszereiket tekintve,amiket volt szerencsem megismerni.ez az analogia remlett fel bennem/
/V.S.-nek sajnos nem tudok segiteni! A problemajaval birkozzon meg egyedul! Nem lesz nehez,ha elolvassa,amit irtam!/verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
degu
senior tag
Ezek a nagy,biztos,fizetos bulik!
Ezert volt aljassag,hazaarulas eladni oket,mert futeni,vilagitani,vizet inni,szr*ni mindenkinek muszaly! Senki nem mondhatja azt,hogy akkor nem szr*unk!mert draga...
A BKV-t vajjon miert nem veszik meg a nemetek? Vagy a menhelyeket?,vagy az
egeszsegugyet?verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
Thyb
senior tag
válasz Calibos #1299 üzenetére
Kint bármilyen pénzt elfogadott a rendszer, nem is volt jegy csak amikor a buszon bedobtad az autómatába, akkor kaptál jegyet. Vagyis nincs mód gyürni.
Lajafix: akkor majd kicsit átmódosulna az utazók hozzáállása, mert nem lenne más. Bérlet helyett kapnának csipp kártyát amit akár egy vonalra, akár kerületre, vagy kerületekre lehetne korlátozni. Sokkal jobban megérné a BKV-nak, hiszen sokkal átláthatóbb lenne hol mit kell módositani, valamint azt is, hogy számtalan tarifa dijjat tudnának bevezetni.Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
-
Thyb
senior tag
válasz Calibos #1303 üzenetére
ha szabályozni tudjuk a ki hol merre utazhat akkor ajkár 1 buszra is megválthatod a bérletedet, teszem azt a most megszünni akaró piros 7-re amely a kelenföldi pályaudvartól a Barosig közlekedne, vagy teszem azt az 1-es villamosra. Sokkal átláthatóbb lenne a forgalom.
Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
-
_stick_
őstag
válasz Calibos #1309 üzenetére
Én is ezt akarom majd kihasználni, hogyha elköltöztünk, mert akkor tudok a járatokkal úgy kombinálni, hogy a "régi lyukasztósakkal" utazzak. Csinálok egy olyan készüléket, ami a zsebembe elfér, felgöngyölíti a jegyeket, amik ugye előre ki lesznek lyukasztva és a hét napjának megfelelőt fogom előhalászni.
-
_stick_
őstag
válasz Calibos #1311 üzenetére
Kollegáim évek óta így csinálják. (már a jegy-trükközést)
Hajnalba bemegy a buszba a sofőr, a lyukasztókon fordít 1et, megváltozik a lyukasztók állása.
Gondolj bele... Szerinted az ellenőröknek minden nap új kombinációt kéne tudniuk? Tudják a 7 napot megjegyzik, oszt szevasz.Mod: jah a lényeg, kivágsz 7 jegyméretü papírt, lyukasztasz a 7 minden napján és megvan a minta.
[ Szerkesztve ]
-
stangli
senior tag
-
lajafix
addikt
válasz Calibos #1281 üzenetére
"Három jegyáremelési koncepciót tartalmaz a BKV új tarifa javaslata. Az InfoRádió értesülése szerint vagy 10, vagy 13, legrosszabb esetben pedig 17 százalékkal tornászná feljebb a jegyárakat a közlekedési vállalat. Az adó úgy tudja, hogy a BKV a 13 százalékos, középutas megoldást favorizálja, így ha a fővárosi közgyűlés december 20.-án áldását adja a tervezetre, akkor egy szimpla jegy 270 forintot, a havi bérlet pedig 8250 forintot kóstál majd."
A fele az igaz a 25nek, meg lehet könnyebbülni! A módzserek ugyanazok. Először beetetünk, hogy a felének is örüljön az utas.
Rock'n Roll
-
tildy
nagyúr
válasz Calibos #2661 üzenetére
Most sajnáljam meg?
Máshol meg új dolgok összeszerelésért jó ha kapnak 70et, mégsem tehetik meg, hogy b...sznak a munkára."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz Calibos #2663 üzenetére
Nem leszek együttérző, mikor én diplomával a zsebemben kaptam ennyit, és rajtam meg sokesetben az múlt, hogy fel tud e szállni a repülő időben vagy sem...
Oké én balfaszságom, hogy bevállaltam, csak úgy látszik ők nincsenek noszogatva, míg ha olyan ember miatt csúsznak dolgok kai a magánszférában dolgozik, annak keményen a körmére van nézve.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Jégkokó
veterán
válasz Calibos #2661 üzenetére
Pl nem lászik hogy valaki megnyomta már e a gombot , és kellemetlen lehet ha azt hiszed, hogy igen közbe mire odaérsz a busz szépen továbbmegy a megállón.
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
Boxiné
tag
válasz Calibos #2663 üzenetére
Tildynek adok igazat én is. Nem lesznek az emberek együttérzőek a BKV-sokkal. Főleg így, hogy ennyit keresnek, amennyit írtál. Mások fele ennyiért güriznek egész nap, és nincs választásuk, nem sztrájkolhatnak több pénzért! Na velük együttérző az ember.
Nem sok olyan munka van, sőt megkockáztatom, hogy nincs olyan munka, ami ne járna stresszel, és/vagy felelősséggel. Nem hiszem, hogy sajnálni kell egy metró- vagy buszvezetőt. Ezt vállalták!"A mosoly a legrövidebb út az emberek között!"
-
zabcs80
tag
válasz Calibos #2695 üzenetére
Antal féle átszervezés miatt az alkatrész ellátásban mégnagyobb káosz keletkezett mint eddig volt. A megrendelés mennyiségét kotlátozhatja az ágazat költségvetése amit év elején leosztanak és megterveznek előre. Ha kevesebb pénz van levesznek a mennyiségből, hogy beleférjen a keretbe. De havi szinten is kimutatás készül a raktárban tárolt anyag-alkatrészek élrtékéről, és ha több a megengedettnél, akkor koppintanak az orrodra.
Az alkatrész ellátás továbbra is gond lesz amíg a cég ekkora hiánnyal küzködik. Mivel a karbantartás nem gazdaságos. (de a világon nincs olyan tömegközlekedési cég ami gazdaságos lenne, szerintem) -
Bpeter58
csendes tag
válasz Calibos #2734 üzenetére
Az a Taxi de az meg nem tömegeknek szól!
fordfairlane
Ha az állam nem jó gazdája valaminek, akkor ott a vezetőkkel van a baj, érdekes legtöbbjük milliárdos cégvezető! Ott tud sikeres lenni? Vagy talán éppen ezért?
nem saját gondolat, de egyetértek vele![ Szerkesztve ]
Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm f/3.5-6.3 DI II, Hoya Pro1 CPL, Canon Speedlite 430 EX, BENRO C-297 n6 CARBON FLEXPOD, BENRO PH-36