- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Windows 10
- PHP programozás
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Freemail
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Omni
aktív tag
válasz lajafix #1059 üzenetére
Köszönöm, ezért is tartunk ott, ahol
Más téma: nem tudom másnak is feltűnt-e, hogy a metrók tetején lévő légbeömlők közül minden második el van tömve. Télen-nyáron egyaránt. Egy kis figyelmesség igazán lehetne a mélyen tisztet BKV-ban, hogy azokat a szivacsokat a nyári melegben kivennék, igy több levegő jutna a szerelvényben fulladozó utasoknak is.. -
V.Stryker
nagyúr
válasz lajafix #1074 üzenetére
Nem is vártam tőled mást.Ne mond már,hogy máshol is ilyen divat a megfélemlítés ,mint itt.
Tudod a probléma ott van,hogy itthon nem tudják normális hangnemben csinálni, sem az ellenőrzést, sem pedig mást. Márpedig ki nem sz@rja le,hogy ők azért agresszívek meg parasztok,mert az utas is az?! Nem teheti meg! Én is emberekkel dolgozom, sajnos, de ha elküldenek a jó anyámba és még ki tudja hova vagy fenyegetnek, akkor sem változtathatok az udvarias,türelmes hozzáállásomon,mert nem tehetem meg. Ők miért tehetik meg? Náluk hol az értékrend? És a legrosszabb,hogy maga a vezetőség is az ő pártjukat fogja. Milyen cég ez!? Monopol....
[Szerkesztve]Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz lajafix #1078 üzenetére
Nem a fizetéssel van bajom, már a szolgáltatás minőségén sem pampogok. Csupán a hozzáálláson, a viselkedésükön. Ugyanis az nem kerül pénzbe. Pl. mint tegnapelőtt a Nyugati metrólejárónál, amikor az öreglány mutatja remegő kézzel a jegyet a biztonsági-ellenőrnek, akkor a válasz legyen az, hogy ''Köszönöm'' és ne az,ami volt, hogy ''Jól van, ügyes vagy és most húzzál lefele!''.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz lajafix #1080 üzenetére
Á, nálunk bkv jegyellenőrnek nem képeznek senkit, általában félrecsúszott pályájú emberek menekülése ez az állás. - Korrekt megfogalmazás. Tetszik.
Bár ha valami jogos, akkor az miért nem megalapozott? Egyébként hosszútávon jobban megérné a BKV-nak anyagilag is, ha legalább a kapukat felhúznák a metrónál. Nem beszélve arról,hogy ennyi súrlódás sem lenne, legalább ott nem. Bár nem tudom, hogy amikor a '70 es években volt kapu a metróbejáratnál, akkor azt mi a francnak kellett lebontani?Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
CallaoW
tag
válasz lajafix #1111 üzenetére
Nem igazán értettem az első két mondatodat. Szerintem nem volt semmiféle utalás ami a cigánytopikba kerülhetett volna.Főleg úgy,hogy semmi bajom a romákkal.Inkább a bkv felé mutattam kritikát.
A perköltsget a vesztes fél fizeti tudtommal.De nem hiszem,hogy odáig fajulnának a dolgok.
Novemberben úgyis kiderül,akkor kezdik majd küdlözgetni az embereket. -
V.Stryker
nagyúr
válasz lajafix #1111 üzenetére
De most tényleg minek kellett felhozni a cigányokat? Én kétszer elolvastam, vállalom,hogy utálom a cigányokat, de erre utalót nem találtam a hsz-ben.
Amellyel mellesleg teljesen egyetértek. Továbbá kiegészíteném, hogy mi a szájba b@sz...tt mindenért van olyan, hogy "utazási feltételek"??? Ácsi, és olyan miért is nincs, (nincs mert kerestem), hogy szolgáltatási feltételek...vagy alapszabályzat....vagy szolgáltatási szabályzat...??? Tehát fizetek valamiért, amit még feltételekhez is kötnek és miért? Mert monopol helyzetben vannak és megtehetik. Sokszor, sokmindenről volt már vita köztünk ebben a topikban, de kérlek ezt ne magyarázd meg.
Mert kb. olyan ez az egész, hogy pl. a Főtávnak köteles vagyok kifizetni az alapdíjat, stb., de Ő csak akkor hajlandó napi 24 órában fűteni, ha pl. kékre van festve legalább egy szoba.Egyébként csak 10 órát fűt per nap.
Tehát a minőséggel van baj...ők megalázhatnak,megfejhetnek, természetesen ezzel szemben arányosan többet és jót eszedbe ne jusson várni,mert "5000 or kol polisz" !
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
tkazmer
addikt
válasz lajafix #1204 üzenetére
lehet úgy üzemeltetni, hogy megérje, mert az emberek megveszik a 3 vagy 400 forintos jegyet is, ha nincs más lehetőségük. Természetesen úgy semmiképp nem venném meg, hogy megmarad az önkormányzati jegyár szabályozás.
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
V.Stryker
nagyúr
válasz lajafix #1273 üzenetére
Akkor a megoldás...Külön egy ablak kell, ahová kíírják,hogy "Csak bankkártyával fizetőknek és 50 éven felülieknek" (Azért 50-éven felülieknek,mert egy órát szarakodnak az apróval,meg megkérdez 5 faszágot...) Meg lehetne egy olyant, hogy "Aki áfá-s számlát kér, az csak itt."
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Vandit.
addikt
-
Vandit.
addikt
válasz lajafix #1290 üzenetére
Nem is értem ilyen tanulmányok hol születnek meg.Nem hiszik le,hogy botrány lesz ebből?Emelnek,szarul szolgáltatnak,mennek rallyzni és ezzel szemben mondják,hogy a bliccelők miatt van hiány.Nem értem ezt.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Thyb
senior tag
válasz lajafix #1294 üzenetére
nem tudom mennyibe kerülne átalakitani a jegyrendszert. pl Japánban megveszed a jegyet amikor felszállsz, automata pénzbedobós, és amikor le akarsz szállni, akkor a hátsó ajtóknál van egy rámpa. nos nem mozdul félre, ha nem jó jegyet teszel be. Ha tovább utaztál mint amennyire jegyet vettél akkor megszivtad.
Most este hazafelé a vonaton olvastam, hogy a piros 7-es és a 173-as közül az egyiket teljesen megakarják szüntetni, a másik pedig csak hétköznap járna. Meg akarják szüntetni a 9-est meg még jópár járatot.
Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
-
Calibos
addikt
válasz lajafix #1298 üzenetére
Az ilyen kapukkal az a gáz hogy az embereknek vagy 15-20 perccel hamarabb kéne elindulniuk… A mostani jegylyukasztók is olyanok amilyenek, nem mindig sikerül betenni ha pedig gyűrött a jegy még nehezebb dolgunk van! Van hogy Vagy 3-ból, 2 nem működik!
Rohanó, kapkodó ideges emberek világban élünk.Én a beléptetőrendszert egyelőre nem jó megoldásnak találom. Inkább a Gorillák, legalább van melójuk...
-
Thyb
senior tag
válasz lajafix #1301 üzenetére
abból itt az a véleményem , hogy nem lesz semmi, épp ugy mint ahogy az üzemanyagba befizetett adó is elmegy s mellette veheted a matricát, holott az lenne az ésszerű, ha te Vidéki vagy és Pesten van a munkahelyed akkor épp ugy járjon számodra a matrica, vagy legalább is a sztrádán való ingyen utazás mint az a fizető parkolós területen az ott lakóknak.
Mint mondtam. Az emberek majd megszoknák a rámpás buszokat, pl az első hátsó ajtón rámpa lenne a két középsőn, pedig leszállás. Azzal, hogy a bliccelőket kiszüröd máris lenne annyi bevétel töblete a BKV-nak amivel ki tudná fejleszteni az emlitett tarifa rendszert. Miért kell teljes áru bérletet venni ahoz, hogy valaki pl a 11-12 ker között ingázik, mig mások egész nap a buszon villamoson metrón trolin lógnak.Ha a hatalom csúcsán nincs erkölcs, alatta nincs szabadság.
-
glutamin
őstag
válasz lajafix #1379 üzenetére
A tömegközlekedés alapvetően egy veszteséges dolog. Az államnak a befizetett adóforintjainkból kell a közlekedést biztosítania/támogatnia.
Vannak már ésszerűsítések MAgyarországon is de még nem az igazi a rendszer. Valami olyasmi irányba kéen elmenni, hogy legyen egyre nagyobb arányú magonásoítás a jobb gazdálkosá miatt (ellenpélda BKV) és valamilyen kvóta alapján támogatni a kis cégeket (szállított utas/ memeniyre isten háta mögötti településre mennének ki stb).
Sajnos, ahohgy a BKV-vel is problémák vannak, kb ugyanúgy problémás a vasút is. A távolsági buszjáratokra érdekes kevesebb talán a panasz.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
stangli
senior tag
válasz lajafix #1390 üzenetére
Hát ez az
Már mióta tépem a számat... ha nagyobb árat kérnek és ezért a fogyasztó azaz az utasok cserébe nem kapnak semmit akor azok is áttérnek az autóra akik ezidáig csak tervezgették az autó vásárlást vagy lefrosszabb esetben nem is tervezték... és természetesen ha a Bkv árbevétele is visszaesik jövő ilyenkóra az lesz a válasz, hogy többen lógnak mint egy éve -
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz lajafix #1401 üzenetére
Majd' egy ezressel lesz drágább a havi... hogyrohadnánakmeg.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Vandit.
addikt
válasz lajafix #1401 üzenetére
Nekem ez nem ad okot az örömre,akárhogy nézem.
Emelnek?Igen.
Infláció feletti mértékben?Igen.
Akkor miről beszélünk?A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
V.Stryker
nagyúr
válasz lajafix #1454 üzenetére
azért egy autó nem csak benyaköltség, -Igen ez jogos. Ha saját lenne, akkor már igen elgondolkodnék. Egyébként kb. havi 1500 forint lenne az autó, ha egy métert nem megyek és ebben nincs parkolás, műszaki,üzemanyag, matrica. Ellenkező esetben én is nekiesnék jobban a számolásnak.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Vandit.
addikt
válasz lajafix #1524 üzenetére
Persze-persze.
Vegyek biciklit.Gondolom neked vagy kocsid van v. a céged adja a bérletet v. skandináv színvonalú fizetésed van.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz lajafix #1734 üzenetére
Akor kérlek mond el nekem,minek kéne nekem 8000-ért bérletet vennem,amikor 2 járatot használok,abból az egyik Combino,amivel 2 megállót megyek.2 megállóra szintén nem fogok 270 Ft-ot fizetni sajnos,mert nevetséges,hogy a teljes vonalért is annyit kell fizetnem,mint 2-3-4 megállóért.Tudsz alternatívát erre mondani nekem,mert azt szívesen olvasom.(Jah és mellőzzük már a gyalogolj meg biciklizz szövegeket. )
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
ithomas
őstag
válasz lajafix #1734 üzenetére
"Milyen járatokkal utazol? Ha Combinora vagy Volvo buszra szállsz, akkor lyukasztasz jegyet? Vagy neked ezek sem elég jók?"
A Combinó?
Nahát az isteni....főleg nyáron...ájulás környékén és főleg csúcsidőben.
Napi szinten járok azzal de leűlni még nem sokszor tudtam.ennyit erről.
(Pedig én még fizetek is érte)Real eyes realize real lies!
-
Vandit.
addikt
válasz lajafix #1739 üzenetére
Srácok.
Nem hiszem,hogy az én 2 megállóm miatt van ilyen szar helyzetben a BKV,úgyhogy le lehet szakadni rólam.Köszi.
Valóban nem fogok 2 megállót gyalogolni,mert csúszik is,hideg is van és,ha beteg leszek,akkor meg gyógyszerre kell költenem.A másik meg az,hogy nem mindegy mennyit alszok,mert ha gyalogolok akkor több idő a közlekedés is.
A másik.Nektek kéne felnőni,hogy a BKV a szolgáltató,tehát tegyen is úgy.Nem,az nem elég,hogy elvisz A-ból B-be mielőtt még ez következne.
Nem tudom ki a tökömnek szolgáltatnánk,ha mindenki,gyalogolna,biciklizne,autót venne.Ha ez lenne,akkor elég hamar szükségtelenné válnának.
Alternatívát nem adnak,sőt a 20-as gyüjtőt is megszüntették,lassan a jegyet is megfogják,hogy kénytelen legyen az ember bérletet venni v. lógni.
Mondjatok már minőségi javulásra példát az elmúlt 3 évben légyszi?
Továbbá,ha járatokat ritkítanak,akkor ne emeljenek árat sem.#1734:Szerinted nem tudjuk? És szerinted ez rendben van így?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz lajafix #1743 üzenetére
Ez van.Azelőtt leírtam,hogy vettem én is bérletet.Csak amikor emelgették szépen lassan az árát és,azt láttam,hogy javulás nincs,akkor kicsit meguntam.Sajnos ilyen vagyok.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz lajafix #1756 üzenetére
Milyen jó,hogy Te jobban tudod,hogy ki venné meg 5000-ért.
Én megvenném ezt bizton állíthatom.
Amúgy csak arra reagálsz,amibe bele tudsz kötni.#1757sak annyi,hogy ritkán van rajta fűtés,nem egy példány faszán ázik több helyen és nem kicsit,arról nem is beszélve,hogy 5 éve is elavultak voltak ezek a járművek.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I5-4310U, 8GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest