Új hozzászólás Aktív témák
-
Francia91
veterán
válasz csabyka666 #1900 üzenetére
Én szoktam vele stabil 120-as tempót menni, szintén 251-esem van.
Én Szeged - Hódmezővásárhely között szoktam olyan 8-10 km-en keresztül tartani a 120-as tempót, lazán veszi, még a 130-at is megkíséreltem, azzal sem volt baja 10 km-en keresztül
Amúgy meg mennie kéne 130-at szerintem, az enyém megy ennyit, legalábbis 10 km-en keresztül szépen tartotta
De karbibeállításra nem árt figyelni, nekem volt olyan problémám, ami csak stabil és hosszantartó 120-as tempónál jelentkezett, alatta sosem. Olyan 5-6 km után 120-as tempónál elkezdett visszafulladni a motor, mintha nem kapna benzint... Hazaértem, adtam vissza egy kis cuccot a karbin lévő csavarral, következő útnál nem csinálta ezt.Én még 5000 fölé sem nagyon pörgettem, egy évben esetleg 2x ha előfordult
szerintem felesleges addig pörgetni, 5000-ig elég azt. De csak szerintemÚtdíjakról nem tudok semmit...
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
csabyka666
addikt
válasz Francia91 #1901 üzenetére
Köszi a választ!
Igazából az mindegy is, hogy 251 vagy 250, a köbcenti legyen meg, mert azért pályára már kell a plusz paci.
A hibával kapcsolatban: ott szerintem a benzinszinttel volt probléma, nagy fordulaton kikapta az úszóházból a benyát, és azért dadogott, mert nem folyt utána olyan gyorsan. A csavarral ezt nem tudod állítani, ahhoz hajlítgatni kell az úszó nyelvét, ami a tűszelepet elzárja. Elvileg, ha az úszóházban lévő jelig van a benzin, annak jónak kell lennie, persze csak akkor, ha a főfúvókád gyári. A csavarokkal a benzin-levegő keverék arányát lehet állítani, de ha megoldódott, akkor oké, és végülis az a lényeg.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
na közbe megjött a főfékhengó,már felis mókoltam. Csak sajna a kézvédőim ugrottam a tükörtartó más helyzete végett.
Viszon most se nem vonyít,senem kopog,senem karistol a fékbetét,lehet hogy a rossz karmantyú végett volt az a sok gubancom vele
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #1900 üzenetére
mehetsz ott lassaban is,haveromék 1300as ladával 90-100-al tépettek tavaly nyáron mert nembírt többet
BAZINGA!
-
sisu2
tag
Ilyen van nekem is jó kis ablak van rajta ,a kézvédőt nehéz felrakni van ott a fékhengernél egy nyílás jön be a huzat
Azért a karmantyú miatt nem kellett volna csikorogni a betétnek lehet állandóan hozzá ért a tárcsához nem tudom.
Mennyibe volt a fékhenger a csővel együtt vetted? -
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #1907 üzenetére
Mármint a főfékhenger karmantyújára gondolsz? Remélem nálam is ez a baj, és akkor megoldódik a gyártatott cuccokkal!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
Retro: én arra gondoltam amit írsz,mert ezzel nincs semmi para egyenlőre,de majd kiderül meddíg bírja a taiwani karmantyú.
sisu: ami van jelenlegi kézvédőm azt csak feltudom vissza tenni,csak kicsit átkell alakítanom a felfogatóját,mert az direkt etz-hez volt szabva.
hááát 18e öccá a futárral együtt,komplett főfék csővel együtt adták.
BAZINGA!
-
teko99
tag
válasz Retro DJ #1914 üzenetére
igen énis ezt számolgattam már amiutánn megrendeltem hogy símán megcsinálnák faszántosan 6-7e-ből símán. Csak annyira felhúzott hogy az első sárvédőmre ráfolyt a fékolaj és levitte a festéket hogy elszállt az agyam és rendeltem egyet. még jóhogy a kalapácsot nem találtam hirtelen,mert így a gyári megmaradt tartaléknak ha lesz valami az újjal
BAZINGA!
-
hevizms
addikt
válasz sdavic01 #1913 üzenetére
Na így már rendesen látszik,amit eddig is sejtettünk
Ennek így kell lennie.
A képekből számomra nem derült ki hogy mi lehet a hiba forrása.
Persze mindent nem láttunk még,szóval lehetne folytatni a kivánság műsortCsak 1 kérdés,ennek nincs köze a töltéshez elméletileg,csak kiváncsiskodok:
A biztositékoknál,mi az a plusz szál a legbelső biztinél?
Ott gyárilag 3 lenne,neked meg 4 van
1:akku+
2:fesszab 51
3:gyujtáskapcsoló
4: ????Aztán még egy dolgot nézzél már meg légyszi.
A töltésjelző izzód honnan kapja a pozitivot?Elméletileg fekete szál.A másik az meg a piros/zöld.
Ehhez kikell tolnod a helyéről a fordulatszámmérőt és ha már kitoltad csinálj arról is képet. -
Retro DJ
aktív tag
válasz hevizms #1916 üzenetére
Lehet, hogy a töltésvisszajelző rosszul van bekötve...
Egyébként egy érdekesség, elektronikus fesszabályzóm van, és a vasárnapi túrán a benzinkútnál észre vettem, hogy nem világít a töltésjelzőm, de ugye van feszmérőm, ott pedig minden rendben van.
100 km folyamatos világítás után is jó volt a rendszerfeszültség, hol világított a töltésjelző hol nem. Elképzelhető, hogy az elektronikus megoldás esetén a töltésvisszajelzés nem vesz részt a szabályzásban, csak visszajelzés.
Retro
-
hevizms
addikt
válasz Retro DJ #1917 üzenetére
Lehet, hogy a töltésvisszajelző rosszul van bekötve.
Hát igen,arra vagyok kiváncsi én is hogy mi a helyzet az izzónál azon a gépen.Zoli én már nem tudom követni te milyen fesszabot használsz
Most akkor a wartburg fesszab van neked eredeti házba bujtatva vagy az csak egy készülő projekt? -
hevizms
addikt
válasz Francia91 #1901 üzenetére
Most hirtelen nem találtam a neten a 251-hez sebesség/fordulat diagramot,de a 250-es Etz 5000-nél 5.-ben 110 körül megy.
Szerintem olyan nagy eltérés nem lehet a 251-nél sem.
Tudom hogy más a kerékméret meg ebből kifolyólag a lánckerekek mérete is,de szerintem kb hasonló lehet a fordulatszám/sebesség összefüggésSzóval vagy a fordulatszámmérőd vagy a km órád nem pontos.
[ Szerkesztve ]
-
Francia91
veterán
válasz hevizms #1922 üzenetére
Tudom, majd lesz egy tartóm a kormányra, abba pedig megy bele a telefonom (Nokia N8), az lesz a GPS-em és km órám is egyben
Csak rá - rá pillantok a ford.sz mérőre, nem nagyon szoktam lesni. Városban szoktam az üresjelző miatt sűrűbben nézegetni, lámpáknál
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
sdavic01
tag
koszonom a segitseget
majd erkezek az uj keppekkel
-
Francia91
veterán
-
csabyka666
addikt
válasz Francia91 #1923 üzenetére
Hm, na igen, az N8. Történetesen nekem is az van, eddig 3 autóval használtam (Opel Astra F, LADA 2107, Seat Toledo), és mindegyiken alámérte a sebességet az órához képest. 50-es óraállásnál a GPS 40-et mutat, viszont 100 fölött utoléri magát, és akkor már szinkronban van az órával. Nem tudom, hol az igazság.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Normál használatnál kb tök mindegy, aki a pörgetőset szereti inkább, annak jobb a 125-ös, aki a töfögőset, annak meg a 250-es. Fogyasztásban kb ugyanaz 80-90-es tempónál, a különbség a dinamikában van, illetve a kétszemély a 125-ösön szerintem csak papíron használható, oda már kevés a ccm (izmosabb parton még a 250-es is gyenge sajna). Nagy emelkedőhöz már nyomaték kellene, ami 2T motoroknál elég visszafogott alacsony fordulaton, vagy pedig az van, hogy 3.-ban megyek felfelé 100-at, de akkor meg szétpörgetem.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #1931 üzenetére
Szinte minden jármú km órája többet mutat mint a valós sebesség.
Gondolom a gyárak ezt direkt csinálják egyrészt az eladások miatt,másrészt meg tutira nem szeretnék ha bárki beperelné őket gyorshajtási büntetés miatt,hogy az óra kevesebbet mért.Inkább mérjen többet és akkor tuti nincs baj.A GPS az pontos.
Mz-nél meg különösen nem mindegy hogy mivel mérjük,a gyári órák hajlamosak nagyon is többet mérni.
Amikor jönnek emberek az űrsebességű Mz-ikkel,akkor már tudni lehet hogy nem GPS-el mérték. -
csabyka666
addikt
válasz hevizms #1933 üzenetére
Ja ebben lehet igazság. Én ezért teszem hozzá mindig, hogy "óra szerint" 120-at megy.
De javult, az biztos, mert "óra szerint" 105 volt a max, amikor megvettem.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
hevizms
addikt
válasz csabyka666 #1934 üzenetére
Na ezt én is így szoktam.Így helyes.
-
teko99
tag
Na így egy hét utánn levettem a deknit hogy megnézzem jólett-e a tömítésem. Háát szép tisztaság fogadott nagy örömömre,nincs már lehányva a hátsókerék
közben addíg agyaltam hogy egykis mókolással jólett a kézvédőm is szerencsére
Holnap teszem fel a 250esre való bakelitet,mert ennek van pereme a távtartónál ugyan úgy mint a gyáriaknak,remélhetőleg ezzel már nemfog kattogni a fogaskerék. Bár ugye vettem 500ft-ért kis porvédőt a km meghajtóra mert enélkül nem feküdne fel rendesen a távtartó. Mert ugye a gyári az miért is passzolna az utángyártott bakelithez. Na megvettem,erre itthon beletettem és ez a látvány fogadott.
Na mondom még amit hozzá gyártanak direkt aztse tudják megcsinálni méretpontosra.. Tiszta vicc. Jó mondjuk baj nemlesz belőle mert a távtartó tengelyátmérője kisebb szóval nem akad,de azért na értitek..
BAZINGA!
-
teko99
tag
szövet? na olyat még nem láttam vagy nemtudom milyenre gondolsz
Közben kicseréltem a bakelitet is,mostmár fasza nem kattog nem kopog,ennyit számít az az 1cm-es perem hogy rendesen felfeküdjön.
Bár most a hátsófékem foglya a mocit érezni is rajta tolásnál is,meg menet közben,gondolom nagyon előre állítottam a "fékpöcköt"a multkor és mostmár hogy rendben van a bakelit is jól áll ezért most akadhat. Bár most nem szedem szét,remélem annyit kopni fog a betét,ha nem akkor szétkapom újból és állítok rajta
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Nem tudom, a tiéden milyen a hátsó fék, de gondolom minden ETZ-n ugyanaz lehet, azt nem kell szétszedni különösebben...szóval vagy tekersz a pöckön kifelé, vagy akasztasz egyet azon a "nevétnemtudommin".
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #1941 üzenetére
na igen,de teljesen hátra van tekerve,ha jobban tekerem akkor már kiugrik a pálca belőle.
A nemtudommicsodán meg ha rakok hátrébb,akkor ha leveszem utánna nemtudom visszatenni mert benyomja a kis kockát ami a belsőfelén nyitja a betéteket. tehát ehhez a művelethez a dobot a kezemben kell tartanom mert csak így lehet visszatenni a racsnira. Gondolom érted miről beszélekBAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Ja óvatosan kell visszatenni, ide-oda mozgatva a racsnira, na ezt akartam kinyökögni.
De te látod igazán, ha neked úgy jobb, akkor oké.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #1943 üzenetére
sajnos nemtudom így rátenni,ez lenne a legjobb és legkönnyebb,de annyira szétfeszíteni meg nem akarom a kart hogy rátudjam tenni könnyen,azt utánna összehúzni a csavarral. csak nehézkesen megy rá,de nálam olyan ha kicsit meglököm már beis csúszik a racsni a dobba
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Ott a pont! Szétfeszíteni, lepucolni a racsnis részt, és szépen vissza lehet játszani. Csak előtte célszerű összejelölni, hogy hol volt...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
sisu2
tag
válasz csabyka666 #1946 üzenetére
igen pontosan mert ha egy recével arrébb dugod rá az se jó hacsak nem az volta célod
Nekem könnyebben vissza megy az eredeti helyére mintha eggyel arrébb raknám, de össze is van jelölve. -
teko99
tag
válasz csabyka666 #1946 üzenetére
azért nemvagyok analfabéta,ez lenne a cél,de annyit nem enged a cuccos hogy rátudjam szépen rakni. De úgyis szétakarom szedni holnap,mert ma mostan sokáig a hátsókereket is a mosóban,és belefolyt a víz mert eléggé fütyült hazafelé
BAZINGA!
-
hevizms
addikt
Megnyugtatlak nem csak neked nem megy ez olyan könnyen.Elég idióta ez a megoldás.
Egyébként sokkal egyszerűbb kikapni a kerék bal oldalát,hisz csak 3 csavart kell letekerni,azt már ki is jön a kerék.
Hamarabb megvan mint óvatoskodva,próbálgatni hogy rámegy e.
Hisz a jobb oldali kerékanyát még meglazitani sem kell[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Parfüm topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Crypto Trade
- Mesterséges intelligencia topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen