- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Milyen routert?
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- SkyShowtime
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Facebook és Messenger
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Retro DJ #1051 üzenetére
Kérem emberek le a kalappal a DDR technika előtt.
Gyári előgyújtás érték 2.7-3.2 között. A múltkor csak úgy feldobtam az elektronikus gyújtást, mentem is vele, ment is... de megmértük ma pont 5!!!!! ÖT!!! mm előgyújtást sikerült pattintani.
Ma beállítottunk egy 2.5 mm és tökéletes, szép hangja van és megy is...
Retro
-
csabyka666
addikt
Bevallom, én nem próbáltam a kólás dolgot, de amúgy ja, xmotor-os srácok is mondták, illetve hallottam több helyről is.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Retro DJ #1056 üzenetére
A mocim egy fos . 4. kipörög úgy 109-ig lendületesen (saját óra szerint 118), aztán ötödikben éppen tud tartani úgy 104-105-öt kínlódva.
Most kapott egy bővített fúvókát, valamint tettünk eggyel kisebb lánckereket. Városban fényévekkel jobb lett, de a kisebb lánckerék miatt csökken a végsebesség...
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #1057 üzenetére
A jeladós miatt nem jó? Nem hiszem...
Nem tudom, enyém meddig megy el 4. fokozatban, 90-100-at kényelmesen tartja, az biztos. Nagyobb emelkedőn inkább visszarakom 5-ből 4-be, mert 4000 alatt csak a gázt húzom, de nincs erő. Hát 2T...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1058 üzenetére
Nem, eddig is fos volt, csak most mentem egy etalon 251-el es ez meg kontrasztosabb lett!
Retro
-
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1060 üzenetére
Sok Mzklubbos orulne olyan patyolat 251-nek. Egyebkent az allapotat gondoltam etalonnak es nem magat a tipust.
Az a moci ugy megy az enyemhez kepest mint egy japan moci.
Finom es tenyleg jol megy! Bar a 250-es ulespozicioja szimpatikusabb, de jo az is.
Latom hova kellene fejlodni. Az a baj, hogy a ket motor kozott van 150e forint rakoltott osszeg kulonbseg. Ez pedig akarattal nem potolhato .
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #1061 üzenetére
Nekem is szerencsém volt a 251-essel, mert alig vettem drágábban, mint amennyiért egy 250-est vesztegettek, mondjuk az ismerősödé az tényleg patika (legalábbis az a bordó, amire én gondolok, na az frankón néz ki!), enyémnél csilli-villibb. 2 személynek szerintem szűkös a 251-es, legalábbis 2 65 kilós ember már eléggé összetapad rajta.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1062 üzenetére
Néhány kép az általad emlegetett motorról:
Ilyen volt:
Ilyen lett:Nem csak kívül szép, de szakszerűen van összerakva, nagyon pöpecül működik.
Retro
-
-
csabyka666
addikt
-
sdavic01
tag
válasz csabyka666 #1067 üzenetére
attól a belseje ugyan az és imádni való
-
Retro DJ
aktív tag
Megbetegedett a lovam . Csapágyas lett a hátsó kerék, de nem is akárhogyan! Ennek meg van az oka, a kerékben a két csapágy közötti távtartó össze zömült, ezért amikor meghúztam a kerékcsavart állandóan feszítette a csapágyakat.
Ma 3/4-es vízcsőből csináltam alapanyagot, holnap ha minden igaz a haverom esztergán pontosan leszabja.
Retro
-
csabyka666
addikt
Üdv mindenkinek!
Én még indig a fékkel bajlódok. Már közel a cél, de most egy újabb problémába ütköztem. Elkészült a konzol a Brembo nyereghez, frankón áll a helyén, viszont a féknyereg pozíciója annyit módosult, hogy a 76 centis fékcső nem ér el oda, ahova kellene neki. Hívtam pár motorosboltot, de csak ettől rövidebb fékcsövet tudtak volna adni. Szerintetek van rá reális esély, hogy találok egy hosszabb, mondjuk 80cm-es csövet?
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1074 üzenetére
Nos, csak nem nyugszol... Sajnálom.
Fém fékcsőben fogsz találni hosszabbat, sőt tudsz venni fittingeket meg csövet akkor olyat gyártasz amilyet akarsz!
Ha már csak el akarod rontani azt a szegény motort nem gyári alkatrésszel, nem küldöd el nekem a féknyerget?
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #1075 üzenetére
Én már annyit szívtam azzal a nyereggel, hogy többet nem akarok foglalkozni vele - legalábbis akkor, ha ez a Brembo jó lesz. Nem is a nyereg, sokkal inkább a karmantyú problémás. Ha találnék hozzá, akkor már régen készen lett volna a fék, de amint azt írtam is, az utángyártott karmantyú használhatatlan, vissza se lehet rakni a dugattyúkat. Nem tudom, hogy a többi emzés hogyan oldotta meg ezt a problémát, de én így, ilyen moslék alkatrészekkel képtelen vagyok rá.
Azért megpróbáltam a lehetetlent, kipolíroztam a dugattyúk helyét, még képet is küldtem róla, hogy milyen lett. Összeraktam a régi karmantyúval, de ugyanúgy a légtelenítő felől ragad be. A másik dugattyú szépen jár, könnyen vissza tudom nyomni kézzel (még akkor is, ha rajta van a tartályon a kupak), de a másik az be van betonozva...nem csoda, hogy üzem közben nem megy vissza a helyére.
Majd lövök egy fotót, szerintem egyáltalán nem lett ronda a közdarabbal sem.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Elkészült hát! A fékcső túl rövid volt, így szükségmegoldásként beiktattam egy hollandert és egy olyan balmenetes-jobbmenetes közdarabot a tartály csatlakozására, így már elér a féknyereghez a cső.
Így történt a modellezés:
Ez pedig már a kész termék, a motorra szerelve:
---Mentem vele egy kört, eléggé meggyőzően teljesít a cucc! A műszaki jövőre még kérdéses lesz, de csak nem kötnek bele, főleg ha jobb a hatásfoka, mint a gyárinak. Hozzáteszem, hogy egyelőre nem is fekszik fel teljesen a betét a tárcsára, mert egy kicsit a tárcsa vállát is nyomja - hát 2mm-t tévedtünk a közdarabbal, annyi baj legyen.
Ha bevásik, szerintem még jobb lesz!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #1077 üzenetére
hát ilyen féknyerget se látni sűrűn etz-n.. de ha fog,az a lényeg.
Úgytudom énis hogy ha jobb a fékhatás akkor nem köthetnek bele.BAZINGA!
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1077 üzenetére
Hát nem tudom, olyan nincs, hogy a gyári ne legyen jó. Kopp kopp nekem nagyon jó a fékem.
Elég furcsa kis szerkezet! Egyébként Te tudod!
Retro
-
csabyka666
addikt
válasz Retro DJ #1079 üzenetére
Amikor megvettem a motort, én is kellemeset csalódtam az NDK-s fékben, mert azt hittem, nagyon gyenge lesz, és mégse! Nagyon jól fogott, és még a mai napig így működne, ha tudnék venni normális karmantyút.
Ti vettetek már bele? És ha igen, hol?!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
csabyka666
addikt
Fog fog, arra nincs panasz! Gondoltam ma kipróbálom, de megérkezett a nyugati országrészre az eső, így megint a garázsban pihent a gép.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #1081 üzenetére
közben nekem is sikerült végre légteleníteni,egyenlőre klappol.
hát igen,mostmár jönnek a ramaty idők sajnos..
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
És ahogy nézem, nem is várható jelentős javulás. Ezen a "nyáron" ami benzint megspóroltam, azt jövőre tankolom majd bele.
A légtelenítés témával kapcsolatban: lehet ezt egyáltalán rosszul csinálni? Én nagyon féltem tőle az elején, de igazából ha nem jön buborék a sokadik "kar behúz, szelep megenged" mozdulatra, akkor légtelen a rendszer, nem?
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #1083 üzenetére
igen akkor sikeres volt a manőver. Nálam nemvolt nagy gond,csak nagyon levegős volt,így multkorában a sokadik pumpálásnál már ráuntam és úgyhagytam levegősen. mameg csak egy párat kellett vele nyitni/pumpálni és légtelen is. Bár a teleszkópot hogy szimeringeztem a jómultkor,és hogy hidraulikaolajat tettem a telókba,háát eléggé nagyot bólintok fékezéskor,kicsit puha minőségű lett az olaj a telóba sajnos..
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Na a teleszkóp az megint érdekes. Enyémben szerintem lassan olaj sem lesz, mert kicsit szivárog belőle. Nem fossa le a szárat, de azért láthatóan szivárog. A következő műtét majd a szimeringcsere lesz a szárakban, de előbb legyen jó idő...és kedv.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
ajjaj nekem most nagy problémám van,hazaértem a boltból és nézem hogy világít a féklámpa. Rárakom világításra álló motornál,akkor meg a 4 index világít. Szerintetek hol lehet a zárlat..
BAZINGA!
-
teko99
tag
na az indexek kivilágítása világítás helyett megoldódott. a fő biztosíték(porcelán) elmozdult. Viszont a féklámpa még mindíg világít gyújtáson járó/álló motornál is. ha rálépek a fékre,akkor erősebben világít. Valami zárlat lehet ez? vagy kapjam ki a kereket ott lehet valami csalafintaság a dobban?
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Az nem lehet, hogy az első fék kapcsolója ragadt be? Nem tudom, a tiéden hogy van, de a 251-esen nem kell belebújni a fékdobba a kapcsoló miatt, mert ezen a lábtartó környékén van a kapcsoló. Egy rugó húzza meg, ahogy nyomod a hátsó féket, és ez egy menetes szárral kalibrálható is.
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
válasz csabyka666 #1088 üzenetére
Az elsőféket lekötöttem,mert a kis csatlakozó ahogy kicsit lecsúszik már nem testel,és világít vele folyamatosan.
A hátsó kerékdobban van valami,mert ha kijjebb lazítom a fékpálcát,akkor nem világít folyamatosan,csakha gyengén lépek rá akkor marad világítva. de ha erősebben rálépek a fékkarra akkor lekapcsol. viszont így nemnagyon fog a fék,mert a betétek már elvannak kopva. hát szétszedem majd ha ráérek,és kipucolom,valami ott benne lehet szerintem tutira.
BAZINGA!
-
csabyka666
addikt
Jó kérdés, mondom, nekem nem kell ennyire belemásznom, mert kívülről kalibrálható. Akkor a tiéd olyan lehet, mint a Simsonokon, ami van. Na az tényleg agyhalál...
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
teko99
tag
-
Retro DJ
aktív tag
válasz csabyka666 #1090 üzenetére
Agyhalál a picsát!
A lényege az, hogy úgy legyen befordítva az álló érintkező, hogy akkor zárjon amikor elfordul a mozgó. Egyszerű mint a pofon. Jeladón anya lazít, csavarhúzóval addig mozgat amíg jó nem lesz (kiszerelt állapotban azonnal beállítható nem kell vele játszani. Aztán csőkulccsal lehet csak meghúzni az anyát, mert tartani kell az álló érintkezőt, hogy el ne forduljon.
Én is szerettem volna külső fékkapcsolót, de nagyon nehezen oldható meg, maradtam a beváltnál.
Retro
-
teko99
tag
válasz Retro DJ #1093 üzenetére
hát sajnos ahogy írtad úgy nem megy,mert bevan rohadva a csavar,nemigen volt mozgatva egy pár éve szerintem. csavarhúzóval ahogy fordítottam volna,a mélyedés ahová a csavarhúzót beillesztem,na az egyből szétcsavaródott/szétnyílt. úgyhogy marad a kerékkivétel,de lehet hogy inkább egy pár fékpofát veszek,mert azok ahogy koptak azóta szórakozik,ahogy ugye spanoltam a fékpálcán. hát igen,fontos egy dolog ez.
BAZINGA!
-
teko99
tag
-
Retro DJ
aktív tag
Kicsit extrásodik a gép...
Retro
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen