Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Grillo

    senior tag

    válasz Topiccsendőr #90886 üzenetére

    Én ezt megértem, meg igazad is van. Nekem az a bajom mindezzel, hogy ha "neves" szerelő 3 hónapig ül a motoron, mert észrevettem, hogy nem kerek valami, és javíttatni szeretném, akkor utána ne szarjon már be 1300 km használat után. És nem azon múlt, hogy mondtam, hogy olcsóért akarom, meg inkább bizonyos javítandót hagyjon ki. És mikor megvettem, akkor is beszoptam másik ismert helyen is.
    Én lennék a legboldogabb, ha csak fizetnem kéne, és akkor van egy megbízható járművem, és csak az előírt dolgokat kell rajta cserélni, meg a kopófogyót.
    Ja meg persze olasz. :DDD

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #90886 üzenetére

    El nem tudom képzelni, hogy nem lehet elfogadni, hogy egy blokkhoz hozzá kell nyúlni. Elég felcsapni a kézikönyvet az időszakos karbantartásoknál és ott le lesz írva feketén-fehéren, hogy kb legalább kettő "nagygenerál" lesz esedékes 50k km alatt. De már egy szelephézaghoz is bontani kell, ami picit gyakoribb eset. Egy átlag panelproli aki becsben tartja a járművét, behatóan ismeri legalább a szervizintervallumok idejét és ha más nem, hát a szervizes tájékoztatja a részletekről.
    Hihetetlen számomra, mikor a laikus ismerősök halál komolyan olyan elvárásokat támasztanak egy használt jármű felé, hogy az legyen közel költségmentes és pláne ne kelljen rálocsolni semmi extra pénzt rögtön vétel után. Egyik haverom teljesen ki van akadva és eladáson gondolkozik, mert a 2008-as Peugeot 207-ese elkér évi párszáz font szervizt és rá kéne borítani úgy 500£-ot, hogy korrektül rendbeszedje. Neeem, inkább eladná és venne egy ismeretlen járművet. :W
    Imádok vitatkozni vele, újra és újra erről a sztereotip hozzáállásról. :D

Új hozzászólás Aktív témák