Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stifi

    senior tag

    válasz geree@bl #6862 üzenetére

    épp kérdezni akartam, hogy nem 2 hengeres-e ez a gép, a teljesítményt nem vágom.
    simán lehet hogy nem ért hozzá és csak beírt valamit, ez ugyanúgy lehet igénytelenség a használóra, de jóhiszeműség is, ha hozzá nem értőként szervizbe hordta mindig akkor ugyanúgy lehet jó vétel..

    én mind a két motoromat úgy vettem, hogy a tulaj személye meggyőzött - nem nyúlhatok mellé. így is lett, ezért próbáltam írni neked pár dolgot ami eszembejutott, nyugodtan hívd fel hogy kiderüljön mi a helyzet a géppel. csak őszinte embertől vásárolj, ha bármit eltitkol állj tovább, mert ki tudja mi van még.. ha komolyan érdekel mielőtt kifizeted szerelő lássa a motort, 1 óra munkadíjért bárhol komplett átvizsgálást kapsz!

    szerintem sehogy sem szabad füstölnie, se melegen ,se hidegen, se gázadásra.

    Nincs időm kedvesnek lenni!

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz geree@bl #6862 üzenetére

    Ha jön a kék füst fordulaton, az kompresszióbaj, azt kimutatja a kompressziómérő is, de ez leszarható, acélhüvelyes motor, olcsón fúrható, dugó bele stb.
    Ha motorfékre jön, az szelepszárszimering. Nem tétel az se.
    De azt kideríteni, hogy mi mennyire van elkopva, azt csakis szétszedés után lehet, mielőtt valami okos fülre megmondja neked.
    Nem azt mondom, hogy vedd meg simán, ha kékezik, csak ilyenkor nem motor ->kuka, mint egy kopásállóréteggel kezelt sornégy sport.
    Amit nem látsz az a főtengelycsapágy, vezérműtengely, csapágy, az zsebbenyúlósabb, illetve vannak szériák amik vezláncfeszítőbajosak voltak, és szerettek elugrálni.
    A k1,2,3 asokon állítólag nincs ilyen baj, de a feszítő rugója az évek során el tud puhulni, ezeket meg kéne vizsgálni.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák