Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Archer #58972 üzenetére

    Nem dupla volt az azért.... Emlékeim szerint 2M körül volt az SV és 3M körül a GSXR600. Az ezressel csak azért jövök, mert azt próbáltam. De ugyanaz a technika van a 600-as alatt is futómű terén. És ebben az árkülönbségben azért más dolgok is voltak, azért az SV blokkja is egyszerűbb, mint a kiélezett GSXR600 blokk, a lengővilla is egyszerűbb, szval más spórolások is voltak.

    Amúgy a mostani áruk közt is csak 70% van, pedig milyen régi darab már az SV.... [link][link]

    Amúgy nem kellene ez a sok sallang, erősített kutyafüle, nem az a lényeg, erősebb fék most is rátehető adapterrel, a komolyabb szivacs ugye a teló gagyi belseje... Pedig nem hinném, hogy sok spórolás egy rendes szelepes bél helyett egy ilyen állíthatatlan fix csillapítású foskupac. :( Ez inkább a piaci pozicionálás remek példája. Ha jó telót akarsz, vedd a drágábbat. Az SV1000-re pl. már rákerültek a rendes rugóstagok.

    Mindegy, nekem tökéletesen jó volt ez így, hátra már érkezik egy jóféle GSXR rugóstag állítható mindenfélével, aztán majd ha az anyagiak engedik, előre is veszek majd egy rávaló komolyabb technikát (valami újabb GSXR első telót) rendes fékkel és csillapítással. :) Szerencsére az SV olyan, hogy többé-kevésbé bele lehet faragni bizonyos GSXR cuccokat. Ez fontos szempont volt, mikor megvettem, éreztem, hogy nem lesz nekem elég a gyári futóműve. Mondjuk amire nem számítottam, hogy a féket is könövöm, de nem gáz, azt is kell cserélni a telóval. :)
    Csak a jogi oldaltól félek kicsit, nehogy belekössenek vizsgán, vagy ha út közben mondjuk Ausztriában megállítanak átnézni, annak még nem néztem utána, pontosan hogy van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák