Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    válasz V.Stryker #52678 üzenetére

    Semmi extra. Középsztenderre rakod, forgatod a kereket, és ahol mérni kell, ott megkeresed a láncnak azt a pontját, ahol a legkisebb a fel-le játéka, tehát ahol a legfeszesebb a lánc az aktuális állapot szerint. (mivel nem egyenletesen nyúlik, azért van erre szükség). Ha megvan, akkor a tengelyanyákat kilazítani, azt a féktartót is kilazítani, majd a lengőkar végén lévő csavarral húzni, mindkét oldalon, hogy jó legyen a feszesség (ez nem tudom mennyi, az mondja a fejezet elején írja, keresd ki). Ha megvan, akkor ügyelni kell arra, hogy mindkét oldalon ugyanott álljon a jelölés (különben ferdén fogod befogatni a kereket). Ha megvan, akkor megnézed szabadon forog-e a kerék, ha jó, akkor meghúzod az anyákat és azt a fékcsavart nyomatékra (ezért kéne a nyomatékkulcs). Illetve van valami szar a tengelyanya végén, ami rögzíti, azt is vissza kell tenni. Nagyjából ennyi.

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Új hozzászólás Aktív témák