Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz ALI_G #15500 üzenetére

    a dob az gyári nálad különben csuklana össze-vissza. középdobod exuppal a lényeg
    csak a vég más, de az nem baj.

    papíros a gyári, de eddig 99 től 2006 ig bele lehetett applikálni a többréteges olajtükrös gyári szivacsszűrőt mindegyikbe. lehet hogy az airbox ugyanaz maradt az r6r nél is, legalábbis az a rész, ami az injektorházra megy rá. bár nem hinném.
    a 2005 ösnél is próbálkoztak úgy megcsinálni a szűrőt, h ne lehessen mosni, popszegeccsel egy keretre erősítették a szivacsot, de alakra ugyanaz volt, mint a régebbiek. ilyenkor lehet okoskodni. de ezt meg kell nézni az r6r nél is.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • Daywalker

    addikt

    válasz ALI_G #15500 üzenetére

    A fenét. De eddig elmentem x boltba meg x szervizbe, mindenhol ezt tartják és ezekkel szerelnek többnyire. Felőlem Mann-t is vehetsz, ha találsz, ugyanott készül, csak drágább :D De te kérdezted b+, hogy ki-mit ajánl :F Én ezt használom most már egy ideje, ezzel van tapasztalatom, és nem volt vele probléma. Olyat nem tudok és nem is fogok ajánlani, amit nem próbáltam, mert az maximum okos-skodás, semmi több:)

    Persu: a gyári szűrőt is 2k-ként mosni, vagy a kn/bmc-féle cuccokról beszélsz?! A gyártó 12e-t ad meg, akkor gondolom azért tudja, hogy mit vállal...nyilván a több jobb, de nem kéne átesni a másik oldalra, vagy tévedek?
    Próbálom nem csurgatósra csinálni az olajozást:DDD Eddig eltaláltam, remélem ezután is.

    &rew: tényleg:DDD De máskülönben itt ülnénk és néznénk az üres fórumot:D

    [ Szerkesztve ]

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Új hozzászólás Aktív témák