Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Steven

    addikt

    válasz Zsírkrétamen #146025 üzenetére

    Az mióta szemétkedés , hogy fizettél valamiért amit nem tudsz használni ? :DDD

    Jah és infóval meg nem szolgálnak ezt te írtad! :U

    Szvl így mókás a story...

    Simán mondhatod , hogy megpróbáltad hivatalos úton hát nem sikerült.... ha ezek után megsértődik bárki is vicces....

    [ Szerkesztve ]

    Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

  • dellfanboy

    őstag

    válasz Zsírkrétamen #146025 üzenetére

    Nem feltétlen akarok szemétkedni szándékosan,

    az emailre nem valaszolas milyen kategoria? en ha nem jutnek 1-rol a 2-re mennek ugyveddel...
    regen volt a homar blog-on 1-2 story hogy meg kellett emliteni a fogyasztovedelmet, es maris elindult a folyamat. lehet itt is ezvan.

    olyan meg nem nagyon van, hogy honapokig nem erkezik meg egy alkatresz a kereskedohoz, sztem nem is rendelte meg, mert nem azonositottak meg be a hiba okat.

    eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Zsírkrétamen #146025 üzenetére

    Sajnos akkor bele kell egy kis idot es energiat rakni, es kezdetnek tanacsot kerni a fogyasztovedelemnel
    ird meg a problemat. Emellett en ilyenkor megkeresem a jogszabalyt, ami erre vonatkozhat, hogy kepben legyek. Ez melo, de engem ez a hozzaallas felbsz, es rogton kedvem lesz melozni azon, hogy ne legyek madarnak nezve.

    Eegen. A titokzatos, es gonosz nagyker. egy ennyire uj motorhoz nincs olyan, hogy ne kapj alkatreszt tobb honapig. Plane akkukabelt. De nalad nem ez a fo baj, hanem valami elfustolt a fejidomban, ami nagy baj.

    Sajnos ti sem tudtatok leirni a valtoval a hibat rendesen, es tobbszor user error is felfedezheto volt, abban, amit ide irtal. Ezert a valtoproblemaval kapcsolatban egy ismeros hozzaertotol kernek tanacsot, ebben allast itt nem tudok foglalni, de nekem nem tunik csak a markaszerviz hibasnak ebben az esetben.

    De a rovidzar ugyeben mar annal inkabb. Ez nem a ti hibatok, es ezt meg kell oldaniuk nekik bizonyos hataridon belul, ami meg van adva tartos fogyasztasi cikkek eseten- ennek nezz utana.

    Ez nem szemetkedes. Kommunikalnotok kell a szervizzel, es jeleznetek kell a problematokat elso korben. Nem forumon panaszkodni, hanem nekik elmondani a problemat. Fogalmazzatok meg azokat a dolgokat, amik zavarnak benneteket. Nema gyereknek anyja sem erti a szavat.
    Ha emailre nem valaszolnak, fel kell hivjatok, es megmondani higgadtan a problemakat, beleertve azt is, hogy nem valaszolnak az emailre. Ha mashogy nem megy keszuljetek fel erre a beszelgetesre, szedjetek ossze, irjatok le pontokban, hogy ne felejtsetek el semmit.
    De a lenyeg, probaljatok eloszor kommunikalni a szervizzel, erzelemmentesen. Az email jo, mert nyoma van. Telefonon mindenkepp meg kell probalni emellett.
    Tehat. Sorrendben:

    Fogyasztovedelemtol tanacsot kerni

    Felhivni a szervizt telefonon

    Parhuzamosan a jogszabalyoknak utananezni, mi vonatkozik ratok es a szervizre ebben az esetben.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák