Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz csongi #136584 üzenetére

    Dehogynem jo valasztas. Ezek az ismert hibak, minden motornak van legalabb ennyi. Tisztaban kell vele lenni. Nincs baj vele. A blokk pl nagyon jo, nekem is tetszik.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz csongi #136584 üzenetére

    Na ez az, nem látom magam előtt, hogy egy nehezebb motor ~15 plusz lóval elhozná nekem a megváltást. :D Sor4-et meg nem akarok annyira kommersz de nem is nagyon lenne mit, esetleg lenne Bandit 650S meg GSX650F? CB600S meg CBF600. Az SV ott esik ki, hogy egy injektoros árából már lenne 800Fi ami mindentéren igényesebb motor behatását kelti.

    Varaja volt a BMW-s cimbinek azt fixen nem akkora tehenet nem akarok. Capa talán az is egy medve de legalább ügyesebb a súlypontja érzésre meg annak a (?) Rotax V2-nek gyönyörű a hangja. De 1,2 az fix akarom maradjon is szervizre kopó cuccokra egy kellemesebb tartalék, plusz Vara/Caponál esetleg beesik a kínálat alja ide de nem lehet keresgélni.

    A forint nem lesz jobb nem számítok lefelé mozduló árakra, de így az A2-es papíros öreglányom is tartja az árat szóval nagyjából ugyanaz a vége.

    Persu Köszi :R tök standard akkor valami hasonló meglepitől féltem mint haver kapott a már beszélt SC59-el. :DDD Annak 400k és egy bontott blokk lett a vége pepitára 40k km-nél pedig már fekete blokkos volt.

    Feszszabra a Solvart féle megoldás a generátor meg egy óra alatt max cserélhető, de ha van fent feszmérő látni a jeleit ha kezd haldokló fázisba érni nem?

    Puha mi nem puha :D vagy veszek egy sportot és szenvedünk rajta párommal vagy bevállaom a futóművet, nem látok nagyon középutat. Legalábbis nem akkora büdzséből amit egyetem és gyakszi pénz mellett kitudok gazdálkodni.

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Új hozzászólás Aktív témák