-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz
csongi #131408 üzenetére
A régi DL1000 -es v-stromok még 110-nél is rángattak hatodikban, ehhez képest sokat fejlődött.
A bmw boxer motorjai teljesen mások, 50-nél egyenletes tempóban haladva villog egy felfele nyíl a műszerfalon, hogy kéri a 6. fokozatot, mert ott jobb a fogyasztás, még 1500-as fordulatnál sem rángat, de 2000-es fordulattól már kifejezetten jól érzi magát.
A DL1000 és az 1050-es nyomaték görbéjét a gyár 4000-es fordulat környékén indítja, (nekem a 650-el, ami régen simább járású volt) 3000 fordulat alatt érdemes volt lejjebb váltani.A bmw-n 30 km/h felett lehet tempomatot bekapcsolni, ami egyébként kikapcsol
-gyorsváltó használatakor
-kuplung érintésre (még a fogási pontig sem kell behúzni)
-fék használatakor
-gáz markolat 0 (nyugalmi) pozíciójától visszatekerve picitKössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz
csongi #131408 üzenetére
Pl. a BMW 1200 lett említve. Egyszer kipróbáltam, hogy a CBX -et meddig lehet levinni ötödikben. 20 alatt feküdt a kilóméteróra és onnan kihúzta. Az bőven alapjárat alatt volt. Ezt tudja a hat henger. A V2 az más tészta.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok