-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #131338 üzenetére
Nem a router a lényeg, az csak egy példa volt ahogy körbenéztem a szobában. A lényeg, hogy csomó gép az életünk része, és gyakorlatilag nem igényelnek karbantartást, elvárjuk hogy ne is kelljen hozzájuk nyúlni. Mondhattam volna a hűtőszekrényt is, ami elketyeg 0-24 évtizedeken át. Meg eszembe jutott még most, hogy a mosogatógépbe is utálom töltögetni a sót Nem egy nagy művelet, csak felesleges macera az is, szar helyen van a betöltő.
Az autóknál rá lettünk szocializálva, hogy bütykölni, matatni, nyitogatni a géptetőt, szervizbe járni, ötpercenként cserélni valamit az jó.
Igen, bonyolultabb egy autó, mint egy háztartási gép, de mi tette azzá? Az euro normák, és a gyártók.
Ezelőtt 20 éve már olyan műsorok mentek a NatGeon, hogy elektromos autó prototípusokat gyártanak le, és az lesz a jövő.Fékfolyadékot a legtöbb autós ma sem cserél, nem is tudnak róla. Apósom amikor szervizben dolgozott 8-12 éves folyadékokat engedtek le. Fékbetét egy elektromosnál 4-5x kevésbé kopik, gumit látod a szezonális cserénél.
Még a G Astrámnál a közeli egyébként jó hírű szervizben erősködtem 2x is hogy cseréljenek fékfolyadékot. Mindkétszer úgy kaptam vissza a kocsit, hogy a fékfolyadékot nem cserélték különféle indokok miatt. Végül lecseréltük házilag. Mondjuk ennek semmi köze az elektromos autózáshoz, ez a szervizesek faszsága, csak eszembe jutott"Az uj jarmuveknel gariban van minden csinalva, es szakszerviz, neked arrol semmit nem kell tudnod"
Átlagember mint én nem szeret szervizbe járni, mert időpontot kell rá találni, hozzá kell szervezni a munkát, ha esetleg ott kell hagyni az autót akkor megszervezni a haza- majd visszajutást, stb. Általában a szervizesek természetesnek veszik hogy bárki bármikor meg tud ott jelenni és akár napokra is otthagyni, de ez nem így megy.
A 30 ezres olajcsereperiódus is tulajdonképpen erre a felhasználói igényre egy válasz.Összességében a mondandóm lényege az volt, hogy sokkal kevesebb az elektromosnak a karbantartás igénye, és a laikus, vagy fakezű felhasználók sem tudnak olyan károkat tenni benne, mint egy belsőégésűnél. Beülsz, mész, és a töltöttségen kívül kvázi semmire nem kell figyelni.
"A te igenyeidre egy elektromos auto carsharing rendszerben a megoldas"
Abszolút várom, hogy ez kellően kiterjedt legyen, és ne csak a belvárosban működjenek. Szerintem ha elterjed a teljes önvezetés, akkor működni fog, mert akkor már az ingázók sem tudják felborítani az autók eloszlását városszerte.#131337 bacus ok, és ez az érv az elektromos autók elterjedése ellen, hogy még a kezdetén járunk? Majd lesz nagyobb hatótáv, majd lesznek jobb akksik. Csak az elmúlt 5 évben óriási fejlődés ment végbe. A Teslákra - a régiekre is - szoftverfrissítésben érkeznek olyan javítások, hogy alacsony töltöttségnél és/vagy hideg időben jobban gyorsít, hatékonyabban használja az akkut, és nagyobb hatótávot tud emiatt. Hagyományos autóra mikor érkezik ilyen? Soha. Ja de, faceliftként vagy új modellként megveheted a komplett autót
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Építő/felújító topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Sorozatok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- MárkaLánc
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen