Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fattyu

    veterán

    válasz Ursache #128733 üzenetére

    te ásványi betét szettet ettem meg 1000 km alatt. utcán.

    Egyszerűen van a nyél gáz satu üzem ahol igenis minden lámpához lebegő már a motorféktől is csúszó hátsó kerékkel érkezel meg....

    és örülök persu beszúrta mert én is be akartam.
    Sportmotoron ha vészfék van ott nekem már nincs idő arra hogy belenyúl hátsó hogy megnyúljon a motor és jobb legyen az első hatásfoka. nekem.

    A supermoton motorfékre húz akkorát ha elcsukom hogy wtf? ott se érek hátsóhoz kb...

    A zrxen próbálgatom használni és tanulgatom, de tény hogy sacc per 50k km sportmotoron után kihívás :D

    a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

  • duni84

    aktív tag

    válasz Ursache #128733 üzenetére

    #128725 martonx, #128726 blackrulz: de meg ám :D nyilván aki nem tud fékezni, az ne essen be a kanyarokba, meg első ránézésre is necces szitukba. szintén nyilván akkor derül ki, hogy nem tud fékezni, amikor "de jó lett volna, ha tudok rendesen lassítani"

    #128728 Somatom: kézzel sokkal finomabban tudja adagolni az ember a féket, mint lábbal. kezdőként ez hatványozottan igaz. ha megcsusszan a hátsó, akkor onnan nem igazán fogja megfogni egy kezdő, mert tök ismeretlen lesz neki az érzés, hogy akkor most merre kormányozzak? merre tegyen a testhelyzetet? még a hátsó féket is eresszem fel egy picit? tele van a youtube csúszó hátsó kerékkel karambolozó vagy simán eltaknyoló motorosokkal. az ilyennek milliószor egyszerűbb elmagyarázni, hogy hogyan adagold kézzel az első féket és ha megcsusszanna, akkor szorítsd a combjaiddal a tankot és hogyan egyensúlyozz. mivel mindenki más képességekkel érkezik a motorozás világába (valaki előtte pl bmx-en első/hátsó keréken is kényelmesen egyensúlyozva tud gurulni, a másik meg csoda, hogy egy helyben állva nem dől fel letett lábakkal), ezért első ránézésre meg lehet állapítani, hogy "ezt te még semmiképp se csináld", aztán elmarad a delikvens agyában a "még" és úgy marad a következő 10 évre :(

    #128733 Ursache: nekem évente minimum 1 olyan van, amikor tényleg keményet kell fékezni, amúgy én is direkt "kattogtatom" az abs kockát, hogy gyomorból érezzem hol avatkozik be :) mindemellett bevallom annak ellenére, hogy tudom a hátsót használni, relatíve ritkán használom (főleg amikor lámpához csorgok vagy csak simán, amikor a folyó forgalom tempójában megyek csak simán azért, hogy "kopjon az is". finomabban tudom adagolni a motorféket, mint a hátsót, pedig azt is lehet lábujjal simogatni. kanyarokhoz meg trail brakinget használok, amit speciel abszolútte nem ajánlok annak, aki nincs tisztában az alatta levő motorral)

    #metszéspontok

Új hozzászólás Aktív témák