Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Micsurin

    nagyúr

    válasz Topiccsendőr #124219 üzenetére

    De ez nem az első ilyen azért bőszülök fel. Ahol kéne legyen alátét ott nincs, ahol meg kéne legyen húzva a csavar ott kézzel kitekerem, ahol nem kéne lehúzni ott kb megvan tépve..., aminek meg kéne lennie zsírozva az olyan száraz mint a sivatag. Minnél több minden kerül le a motorról annál több érdekesség kerül elő. Pl levettem a komplett airboxot mert lefújom mret kifakult... na azért nem voltak egyformák a légszűrő csavarok mert a 3 eredetiből 2 az airbox alján pihent. Én meg pislákoltam néha miafasz csapágyas a blokk? Mert 7500 körül valami istentelen mód elkezdett rezonálni... na az vagy a csavarok voltak az airboxban vagy az, hogy kb lógott a levegőben az akku konzol mert senkit nem zavart, hogy 4 tartó csavarból csak kettő van meg azok is átlósan. :DDD

    Ez a fokú igénytelenség idegesít, értem én, hogy occó régi kismotor eldobható de akkor is ha van alattam valami legalább magammal szemben legyek annyira igényes, hogy nem a pajtából kitolt állapotban használom. 6 hónap levelezésembe és ~1 óra szumma telefonálásomba került a németekkel (akiknek angolul tudni luxus), hogy kiderüljön valójában mennyi is van a motorban. Tekerve volt?* Naná, lefelezték a futott kilométereket. Elverjem érte a kerekedőt? Jó érzés lenne. Megvettem volna ennyi kilométerrel is? Igen..., mint ahogy megvettem pedig fater már akkor látta, hogy cserések a krómszárak. (tervezve volt a csere ergo)

    Nem hiszem el, hogy azért mert egy motor öreg nem lehet igényesen karban tartani. És ez nem csak az importra érvényes, látom mit művelnek a márkacsoportban az emberek. Az, hogy eltérő az első hátsó gumi, hogy autóolajat töltenek bele az még csak a gleccsernek az a része ami kint van a vízből. Azt hinném nyugatra ahol fussa banánra is főleg egy olyan motornál amihez kifli árban mennek az alkatrészek ott azért megfogják venni a gyárit...:U

    * félév oknyomozás után kiderül, hogy amit 27k-val hirdettek abban valójában 55-56 ezer van. De valahogy nem kétségbeejtő szám így sem ennél a blokknál. Inkább meglepő, hogy egy 2 évig oktató motorként is használt gépben ami idén lesz 24 éves, hogy lehet csak 55-56 ezer km, és ezt kinti márkaszerviz válaszolta ahol nagyjából utoljára lehetett szervizelve. (6 hónappal azelőtt, hogy behozták/megvettem) :F

    ----

    A tűk "jók" --> zárnak, a membránok szépek(tényleg). Kapott most új szívótorkokat + a gyári rugókat (dino kitben sem a jó hosszúságúak voltak, legalábbis nem a gyárilag fojtotthoz valóak), bármi egyéb amit még érdemes lenne a karbiban megnézni? (Ezzel együtt a benzincsapot is felújítom ha lesz időm a vizsgák után, jobb a békesség.)

    Tavasszal lesz egy szinkron és egy szelephézag, szerinted érdemes a vezláncot bekészíteni addig a polcra? Még nem hallani, hogy kellene ergo nem szükséges még?

    Vez.lánc vezető síneket, spájzoljak be ha hosszabb távon megtartás a cél?

    Tudom tudom, öreg behozott japán szartól túl sokat várok és nagyok az elképzeléseim meg amúgy is egy postás tömeg vacak. :P :)

    [ Szerkesztve ]

    The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Új hozzászólás Aktív témák