Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -Mike-

    addikt

    válasz Tamás9x #106778 üzenetére

    Mit jelent az, hogy nincs biztonságérzeted?
    Ha lapos, akkor azt a legkönnyebben lassú fordulókban, körforgalmakban tudod a legjobban észrevenni, hogy nem akar fordulni a motor, erőlködni kell a kormánnyal és a motorral egyaránt, akkor általában a gyáritól kb már >0,5-0,7bar alatt vagy.
    A gyárilag megadott értékkel jónak kell lennie, ha mégsem akkor nem a gumi lesz a ludas.
    Ha nagyon fel van fújva, azt a legkönnyebben észrevenni, szétrázza a kezed a legkisebb útegyenetlenség is, fekvőrendőr, rosszabb esetben az óracsoportból, első lámpából fognak kihullani a csavarok. Ha gyorsabban közlekedsz akkor nem lesz jó a gumikopásod, nem lesz annyi tapadásod, nagyobb eséllyel fogsz elesni.

    Ha pályára kérdeztél, akkor kiindulási alapnak elől 1,9-et, hátul 1,6-ot tudok javasolni (hidegen mérve természetesen) és pályaminőségtől, hőmérséklettől, kopástól függően állítani.

    Ezek persze nagy általánosságok, nem tudjuk milyen motor, milyen vezetési stílus, milyen gumi, milyen utak, stb.

Új hozzászólás Aktív témák