Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Geresics #100517 üzenetére

    Hát ha lehetett látni, akkor arra már nagyon-nagyon ráfért a csere! :C
    Enyém ez előtt tavaly októberben volt cserélve. Aztán most úgy folyt le, hogy semmi elszíneződés nem volt benne. Meg se tudtam különböztetni az új olajtól. Még a féket se kellett húzni neki, magától átfolyt nyitott tartállyal.

    Amúgy benzinfogyasztáshoz:
    Ugye szoktam naplózni a tankolásokat is a szerviz költségek és egyéb kiadások mellett.
    Tavaly eléggé nem értettem hogy jöhetnek ki "tipikus" felhasználásom mellett több literes különbségek az egyes kutak benzinjei között. Úgy tűnt a prémium benzin látványosan jobban fogy.
    Nos, azóta eltelt egy kis idő és 43 tankolásból 419 nap alatt azt tudom leszűrni, hogy nem lehet különbséget tenni a kutak közt, se a prémium és nem prémium közt. Van mérésem minden lehetséges kombinációban, így az egyetlen következtetésem, hogy semmi sem számít annyira, mint az átlagsebesség.
    Ez a mutató úgy látom teljesen értelmezhetetlen diagnosztikai szempontból.
    Legalább lett egy pontosabb képem és megtudtam, hogy gyorsforgalmi utakon 5,5L alatti átlaggal számolhatok. Városi tötymörgésnél meg 8L felettivel. Azért nem mindegy, hogy egy 3000 km-es túrát melyik mutatóval becsülöm meg utazási költség címszó alatt. :))
    És külön fun fact, hogy haverom 2011-es ER6-osa többet fogyaszt az enyémnél. Tegnap kirándulni voltunk. Kétszer tankoltunk, odaút előtt és visszaút előtt. Másodjára ő többet tankolt 5%-al. :C
    Pedig azt hittem az ER6-osok tipikus postás motorok.

    [ Szerkesztve ]

  • etnies

    senior tag

    válasz Geresics #100517 üzenetére

    Én is ezért nem állok neki fékolajat cserélni. Célszerszámmal 5 perc. Anélkül akár napokig is eltarthat :D

    "önmagam hite vagyok magamban"

Új hozzászólás Aktív témák