-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #115350 üzenetére
Poénnak szántam azt.
Én Simsonon tanultam motorozni 14 évesen (amúgy fateromnak még mindig meg van, és használgatja is) aztán bő 2 évig használtam. Nem azért mert olyan kurva jó, hanem mert nem volt más, én meg szerettem motorozni, plusz el tudtam vele menni ide-oda. Máramikor kaptam 1500 Ft-ot hogy abból töltsem tele ha sikerül. Ez olyan 2005 környékén volt.
A nosztalgiafaktoron kívül nem értem a Simsonozást. Szerintem egy szar volt, nem szerettem, sok bosszúságot okozott, és epekedve néztem akinek volt egy 50-es Yamaha DT-je vagy egy 125-ös NSR-je, de ezek nekem teljesen akkoriban elérhetetlen voltak. Az is csoda volt amikor 17 ezerért tudtam venni egy bukósisakot, azt még itthon kérdőre is lettem vonva, hogy miért olyan drágán, meg miért olyat.
Lehet hogy csak ezzel a példánnyal voltak bajok, de kibaszott alapvető használatbéli problémáim voltak. A kuplungot behúzva rángatni kellett a gázkart, különben lefulladt, emiatt se az elindulás, se a megállás nem volt olyan egyszerű. A karbi folyton eltömődött valamivel, ezért gyakran rugdostam az út szélén hogy hátha majd most beindul. Lassú volt mint a dög, pedig ez már elektronikus gyújtású volt, meg 4 sebességes, de 60-nál már üveghang volt, ha behajoltam és nem volt nagy szél akkor 65, esetleg 70-ig ki tudtam forgatni, úgy, hogy akkor voltam 40 kiló vasággyal. Életveszélyes volt, állandóan leszorítottak, letoltak, csak a leküzdendő akadályt látták csak bennem. Akármilyen 50-es robogó simán legyorsult, a kocsikról ne is beszéljünk. Enyhe emelkedőkön is gyenge volt, harmadikban olyan 40-45-tel fel lehetett menni rajtuk, ami megint kurva veszélyes volt. De pl a Hungaroring körülötti dombokon is volt egy-két hely ahol még a harmadikat se nagyon bírta el. Egyszer egy Renó Táliás zokon vette, hogy a lámpánál előre soroltam, utána 2 km-en át jött a seggemben dudálva. Lehagyni nem tudtam, lefordulni nem tudtam, szerinted 15 évesen mennyire szartam össze magam? Ennyi idő és életveszélyes helyzet után azért kialakul az emberben egy enyhe "turbós Hayabusánál gyengébbre soha nem ülök" komplexus.
Mondjuk esetemben ezen később az sem javított, hogy 17 évesen beültem egy 55 lóerős Zastavába, ami csak egy fokkal volt erősebb és megbízhatóbb. Ez is megvan még a mai napig amúgy.Akinek volt 70-es Simsonja az volt a király itt a környéken. Aztán valakinek lett egy NSR 125, az el is foglalta a helyi királynak járó trónt, meg volt még egy srácnak Aprilia AF1, szintén a bontószökevény kategóriából, vásárláskor még ajándékba kapott mellé egy Babettát is a neppertől. De amikor nyitott az AF1-en a póverszelep akkor mind a 4 szőrszál égnek állt a pöcsünkön.
Szóval hacsak nem a full restaurálás vagy a high-end tuning a cél, akkor a Simson maximum arra jó, hogy kint a szántásban mászkálsz vele, megtanulsz váltós motort kezelni, esetleg otthon gányolni. De se városba, se országútra nem való, életveszély. Szerintem.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Varoz
őstag
válasz Micsurin #115369 üzenetére
Azon röhögtem én is.
Azon kevésbé, hogy 30 ezer. Méltányos volt, mit ne mondjak.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Chris0321
addikt
válasz Micsurin #115372 üzenetére
Plusz üldögélt egy buszmegállóban a motor mellett ami cseppet sem feltűnő. Nem vagyok álszent, én is voltam a héten két szomszédos településen. Egyik alkalommal bevásárolni és feltetetni a nyári szettet, másik alkalommal temetésen (ha nem közeli hozzátartozó lett volna nem megyünk) de alapjában véve nem mozdulunk ki pedig kedvünk az lenne nekünk is. Felénk is elég sok autóval találkoztunk, ellenőrzést sehol nem láttunk még pedig kellene. Az sem érdekel ha engem nyaggattak volna mit keresek arra, csak csináljanak végre valamit a trafizáson kívül.
canniball: Én hiányolom azt, hogy meg is állítsák az embereket hátha többen értenék meg, hogy nem kell most mászkálni.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #115382 üzenetére
..én ma nyomós okkal mentem Sopronba a sidebyside-dal (nyitott buggy). Egyébként is folyamatosan kiszednek vele a rendőrök, de ma 2x igazoltattak. 2 külön autó. Természetesen minden rendben volt, de az első kérdésük az volt, h "hova hova?!".
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #115398 üzenetére
Ez a felirat egyebkent fekfolyadekokra van, annak van ilyen hatasa.
Az unboxing temahoz nekem is vannak ujsagaim, vegre szereztem egy RC30 as hatso lampat, azt hittem cagiva mito lampaval kell csalni.
Apriliara husvetre ezt az ktm RC250 es muszerfalat locsoltam.
Es meg van a figyeloben par cucc :DExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #115408 üzenetére
Sztm muszaj igy csinalniuk, mert eleg sovany a darabszab. Rc30 bol 3000, 45 bol 200 keszult, a 400-as nc30, 35 bol biztos tobb.
Jah, a mito lampaja csak a ket "kocka" mereteben es tavolsagaban egyezik, amugy mashogy nez ki, de az idom ugyis eltakarja.Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #115419 üzenetére
Nem pont ilyet.
Scarabeora,rotax150.
Vettunk egy kinai Keihin karbit. Persze egyik kialakitas sem pontoson olyan mint a gyari, egy kis meret elteres van par helyen. Pl automata szivato, meg gazbovden bevezetes. Ezen kellett picit alakutani. Fukozasa rendben volt.
Feltettuk, es tokeletesen mukodik.
Higy meddig birjak a membranok, es a tobbi alkatresz, nem tudom .De az eredetit feljavitani benne lett volna kb 60k-ba, es nem is minden kapgahto hozza.
20 eves robogo, de most igen csak elemeben van. :) -
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #115462 üzenetére
Értem, bár velem előfordult már többször is, hogy a helyi postával indult, aztán a Magyarországra érkezést követően a DPD vagy a DHL vette át és kézbesítette a csomagot.
A kereteim egyelőre még el sem indultak Ljubljanából, csomagszámom van, de not found. Tegnap este írtam az eladónak, és a ma reggeli válaszában azt írta, hogy náluk egyelőre leállították a nemzetközi csomagszállítást...
Szívesen megrendelném máshonnan, de ritka, "new old stock" cuccoknál nemigen lehet válogatni. Több, mint egy éve őrizgetem már a ködlámpaszettet, és egészen március közepéig várnom kellett a hozzávaló keretek felbukkanására - pont mikor ez a hülye pandémia is jelen van!
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Shin Chen
tag
-
z123456789
addikt
válasz Micsurin #115482 üzenetére
Na jól van ember. Öreg vagyok én már ehhez. Felét nem értem miről beszélsz. XD
Marad a szaros izzós index. Vagy ha annyira akarom, elviszem valami villanyoshoz. Azért kösz.Fasza a dob. Én sem hallom a különbséget. Az enyémnél sem olyan fülbetűnő, hagyom is bent a dB-t.
-
z123456789
addikt
válasz Micsurin #115503 üzenetére
Aha, na jól van. Marad az izzó. Majd ha letörik az összes izzós, akkor megint foglalkozom vele. Mondjuk azt nem értem, hogy ha üresben, egyesben, kettesben villog jól a relével, akkor 3-astól felfele miért világít folyamatosan...Erre nincs ötleted? (Led-esről beszélek most.)
Bazmeg ez annyira magas nekem, mint egy nyárfateteje.
Max ha jössz megnézni a 610-et elmagyarázod.(#115505) geresics
Rohadtul bejön ez a motor, de anno lebeszéltek róla.[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz Micsurin #115517 üzenetére
két hét után a véleményem SMről
Nincs kényelmetlen motor csak puha segg
nincs olyan hogy kevés szélvédelem csak gyenge kar meg derékSimán ingázok vele 150 km egy nap, már nem is veszem észre hogy nem valami kényelmes dolgon ülök.
nyilván nem így éreztem az első pár napban. de elindulok én ezzel bárhova.
és szeretem én az euró sokat. az én csuklómmal (túl vagyok 1600kmn tehát bejáratós üzem off ) 7literrel elvan.
Akiknek nincs meg a csuklóm. bármilyen motor 10liter felett evett. Az autóm 20 liter körül.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
fattyu
veterán
-
-
Geresics
addikt
válasz Micsurin #115557 üzenetére
Nem csinálok matricát a logómmal, mert azt hiszik arra járt egy webáruház!
Névjegykártyám van, de mind napelemes!
Az általad említett külföldi celebek meghaladják az én befogadóképességemet, de ez szigorúan az én szegénységi bizonyítványom. Cserébe a hazai VárosnévMotormárka anyagait próbáltam nézni, de nem tudom miért, mert sem a buszbérletek nemi élete, sem a lapostévé vásárlási kalandjai nem hozták meg a kedvem a motovloggoláshoz...
A gumimumus viszont nem csenget meg egyetlen harangot sem a fejemben, így őt sajna nem tudtam beazonosítani...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Laraxior
titán
válasz Micsurin #115587 üzenetére
Louis-nál van? Mert én dojcslandi vagyok, győri opció nincsen
...és a bontás? (Bocs a sok kérdésért, töksötét vagyok ehhez)
Két oldalt az oldalsó idom, hátul meg?
Vagy ha csak az egyik oldal szarakodik akkor elég azt gondolom..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Micsurin #115590 üzenetére
Oké, szuper.
Akkor ebből kell kettő ha az első és a hátsó indexem is problémás? Illetőleg csak a bal oldal.
...és ezt lehet az első idom alatt kicserélni ugye?
Illetőleg ezt kell programozni?[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Micsurin #115593 üzenetére
Megrendeltem, köszi a helpet.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Chris0321
addikt
válasz Micsurin #115615 üzenetére
Sajna csak hónapokkal később mesélte mi történt, de én biztos beküldtem volna fizetés előtt a yardhoz rákérdezni, hogy ezt mégis miért kellene kifizetnie. Plusz ügyvédhez is elmentem volna hátha tud segíteni. Teljesen végig lett húzva a kocsijuk oldala azt azért nem egy pár forint megcsináltatni.
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #115648 üzenetére
Madarat tolláról mondás, ugyebár...
Már évekkel korábban feltűnt, h Tasi csépelő közönsége a motorosok 2 bites rétege. Amolyan sportmotor forumú birka közönség.
Egyszerű, naív, nulla technikai tudású emberek, akiknél ugyanúgy természetes az, h a kutyaszar mellett, a porló betonjárdán borítunk szét egy karbit, mint Tasinál."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
z123456789
addikt
válasz Micsurin #115517 üzenetére
Nem tudom láttad-e, vagy végig olvastad-e a korábbi indexes, kipufogós sztorimat, a lényeg, hogy egy ilyen alis 2$-os relét már raktam fel a gyári helyére. Az kellett a ledes indexhez. És ahogy írtam, jó is volt, egészen amíg fel nem váltottam 3. sebességbe. 3. sebességben nem villogott, hanem folymatosan világított. Kedves itteni fórumtaggal dumáltam erről, ő is ilyeneket használ, probléma nélkül. Elképzelése szerint, lehet hogy kifogtam egy szart. El tudom képzelni simán. Illetve azt is hogy a 600 Ft-os relé helyett az általad linkelt jobban fog muzsikálni. Szóval ha tényleg csak ennyi a szitu, hogy be kell kötni a másik helyére, akkor az menni fog.
De mivel nem motorozom, addig amúgy is elleszek amig nem esz erre téged rossebb. aztán majd kitanítasz pontosan. A vilamosmérnök szomszéd már elmagyarázta nagyjából, de hát ki érti ezeket a mérnököket. (Szerintem téged sem foglak. XD ) Lényeg, hogy ha addig nem fog működni, majd valamit összehozunk.
Ja, azt nem tudom Gabomann mondta-e hogy ez enduro, és arra is van szerelve, nem SM. Nem tartanám ésszerűnek arra is használni...erősen gondolkozom inkább azon, hogy Persu által ajánlott RX-ből beszerezni egy hulladékot, és azt működésre bírni, vagy ha rámszakad a bank, akkor a TE610-ből venni egy SM verziót is.
Szóval ha így is érdekel, csak akkor gyere, nehogy csalódás érjen.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen