- Windows 95/98/ME "RAM bug"
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Indiában gyárt Google Pixel mobilokat a Foxconn
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Aliexpress tapasztalatok
- Mesterséges intelligencia topik
- Starlink
- Google Chrome
- Mikrotik routerek
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #11117 üzenetére
Én sem értem, mi nem érthető ezen
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
No, Rossi aláírt két évre a hangvillásokhoz, Lorenzo mellé. ehh..ehh...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz zenwalk #11147 üzenetére
Van A régi ZXR például sor 4 volt, az újabbak sor 2
Egyébként a mostanin új kipuff van, simán lehet más hangja. De ha hangot akarsz, rakass rá sportdobot. Én hallottam Bodissal, durván szép hangja volt.Yoda: attól függ mire kell. Mindennapos ide-oda járkáláshoz bőven elég, és állítólag még élvezni is lehet, mert elég jó kis gép. Én is ilyet vennék a Zasszonynak, ha egyszer letenné a jogsit motorra. Sőt, én is azt használnám városban De annyit beszéltünk róla, hogy szerintem hétvégén szétborítom haverral a 250-es Suzukit
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz KubanitoS #11104 üzenetére
12. oldalon ott figyel a kesztyűm
yodamastah: ez igaz, de ha nincs más választása jelenleg...akkor marad ez. Szerintem használtan kell egyet venni, ami nincs még széthajtva...újonnan nem éri meg ez sem.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz [lAyCsI] #11258 üzenetére
Átérzem a helyzeted, nekem ugyanaz a Tokicom van, mint neked volt. Bár én felújíttattam gyári alkatrészekből: karmantyú, porvédő, felül új munkahenger, és most egészen durván fog. Simán fejre lehet vele állni, ha tényleg meghúzza az ember.
Persze nem hasonlítható az újabb konstrukciókhoz, ehhez nagyobb erő kell (ha fejre akarsz vele állni, tényleg durván oda kell húzni, nem úgy minta mostaniakon, hogy ránézel és satuzik), és azokhoz képest ez még mindig takonynak tűnik. De most van nyomáspont, nem kell tövig húzni, szóval elégedett vagyok vele, megszoktam. Állítólag már az is elég lenne, ha felül radiálisra cserélném a munkahengert, mert állítólag nem a nyereg a gyenge, hanem felül szar...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11263 üzenetére
Nem tom, ezzel kapcsolatban más információkat kaptam. Valaki felül cserélt és neki utána jó volt, másnak meg nem. Tény, hogy a legjobb hatásfokot mindkettő cseréjével lehet elérni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz [lAyCsI] #11274 üzenetére
Én is kiadtam a 35K-t a kotonért Kicsit pépes talán, de fényévekkel jobb, mint volt. Erre mondtam, hogy nem hasonlítható össze a Yamakkával vagy bármi más komolyabb új cuccal. Mennyibe volt a komplett csere, nyereggel, felfogatással? És mennyiért lehetett a régit eladni?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Én arra gondoltam még, hogy a 2004-es ZX9-esen van sima négydugós Nissin, ami nem radiális...azt fel lehetne rá próbálni, csak ahhoz 320-as tárcsa kéne. A főfékhenger már a 1998-asokon is Nissin volt.
boogie84: vegyél bontottan, amin még van anyag bőven. Az új pénzkidobás. Az utángyártott tárcsa nekem jobban kopik, mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Asszem 96e-ért vettem szállítással és betéttel...5 mm vastag gyárilag, 4,2mm a limit. Most van 4,65-4,7 mm körül. És nem mentem vele sokat, igaz, sokat megyek városban, sokat kell fékezni, de én a hátsót is használom. Úgy tűnik, a pályázást nem szereti. Amíg nem mentem ki fél napra Euroringre, addig alig látszódott kopás, utána viszont...
Gondoltam, hogy lehet puhább betét kéne, hátha jobban bírná, ez is totál lutri.
Szerintem vegyél bontottat.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Mondjuk én nem küldöm ennyire durván, sőt szinte semennyire sem, de tök furcsa volt, hogy máskor euringtól kicsit rongyosodott a széle a Bridgestone-nak, meg összeszedett gumimaradványokat, a múltkor pedig a sokkal jobban forrósodó Metzeler meg semmi...igaz gumidarabokat most nem tudott összeszedni, mert egész nap 2 autó és 2 motor volt, de a széle egyáltalán nem lett rojtos.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11342 üzenetére
ok...amúgy arra gondoltam, Lime Party előtt (jövőhét péntek du.) befizetek egy 20 percre a ringre. Talán akkor nincsenek annyian és tudok menni pár "nyugodt" kört...valaki még csatlakozik? Mondjuk annál már csak az lenne fainabb, ha előtte egész délelőtt lehetne kecsózni bemelegítésnek Csak hát dolgoznia is kell valakinek
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11380 üzenetére
Nem tom a Suzukinál hogy működik, de a Kawasakinál biztosan nem így
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #11469 üzenetére
Az első egy rommá törött szar, messze elkerülni!
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Eh, megint egy visszahívás: [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz #25954560 #11529 üzenetére
Jóva'...egyébként meg húgyért-szarért lehet használtan jó, nem lelakott, nem régi gyártású gumikat kapni (bt003, pirellik stb)...még egyszer nem veszek újonnan szerintem...kivéve, ha ez valami brutál km-t elmegy.
De abból kiindulva, hogy .mf-nél a bt003-ban mennyi km van (pedig az egy puhább gumi), nálam ez még többet el fog menni, hacsak nem szakad rám a bank és nem pályázom szarrá...mert utcán bizony nem nagyon akar kopni - szerencsére - igaz meghajtani sem tudom a remek pesti forgalomban és aknákkal teli utakon.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
"A futófelület különböző dőlésszögekhez tartozó területein – a keverék megváltoztatása helyett – a kerék forgási síkjával párhuzamosan futó acélsodronyok eltérő feszessége és sűrűsége biztosítja, hogy a gumi minden helyzetben megfelelő teljesítményt nyújtson. Az úgynevezett 0 fokos acél öv középen feszesebb, biztosítva ezzel nagy sebességnél és féktávon a stabilitást, a gumi két oldalán a sűrűbben elhelyezett acélsodronyok lazábbak, nagyobb tapadási felületet és ezáltal jobb tapadást biztosítva, majd kicsit lejjebb, azon a részen, amit maximum dőlésszögnél használunk, megint egy kicsit feszesebbek, a jobb tartás és jobb visszajelzések érdekében. "
Szóval ez nem két-háromkomponenses gumi, hanem a Metzeler versenygumijainál bizonyított technológiát ülteti át az utcai szupersport gumiba. Hogy miben jobb vagy nem, azt egyelőre nem tudom, de az biztos, hogy mindenki nagyon elégedett volt vele esőben...én is, habár nem szeretek esőben motorozni, de ha elkap...
mod: pontosabban azt írták a tesztben, amit én is tapasztaltam, hogy hiába küldték neki, mit a hülyegyerek pályán, nem igazán látszódott rajta a használat még durva aszfalton sem. Egyébként meg a szarrá kopott bt021 után egyértelműen könnyebben dönthető a motor ezzel a gumival.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Vki jövő hét péntek
kacsó, izé...kecsó? Lime party előtt...vendingo: volt vhol egy link, ahol egy rakás telóolajat hasonlítottak össze, és rohadt nagy különbségek voltak, valamelyiknek köze sem volt ahhoz, ami a dobozra volt írva. Talán, ha nem csal az emlékezetem, a Fuchs Silkolene volt olyan, ami hidegen-melegen is nagyjából ugyanazt a csillapítást tudta. Én jövőre tuti azt veszek bele.
Fékfolyadék mindegy, csak vmi márkás legyen. Nekem Ferodo van benne most, teljesen rendben van.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Archer #11563 üzenetére
Nézd, ezzel úgy vagyok, hogy optimális esetben nem kell rajta olyan dolgokat csinálni, amihez mindig márkaszerviz kellene. Olaj stb csere máshol is mehet. Ha meg olyat kell, akkor elmész Pestre...de nagyszerviz 24 000 km-enként esedékes...mondjuk egy szelephézagot vagy pillangó szinkront, egy telóolaj cserét máshol is megcsinálnak. Szerintem egy kicsit túlparázod. Ha meg perec van, úgyis tréler
Félre ne érts, akik Pesten laknak, azok azt hiszik, hogy Pest a világ közepe, minden más Mordor, itt meg minden van. Hát nincs Szerintem ha keresnél, ott is találnál a környéken egy jó szervizt, aki megoldja a problémákat. A márkaszerviz sem mindig megoldás minden problémára. Sőt, egyesek képesek 100 km-eket
autóznimotorozni a jól megszokott szervizhez. Én is Esztergomba hordom többnyire, de idén gumit cseréltettem, így most ott cserélték az olajat, nem mentem Esztergomba. Légszűrőt magam takarítom stbstb. jövőre veszek egy olajszűrő leszedőt is, akkor azt is magam csinálom.Én azt mondom, Triumph...engedj a vágyaidnak, mert később megbánod és csak ácsingózni fogsz utána. Nyáron voltam Bécsben, engem is alig lehetett elrángatni a Triumph szalon kirakata elől...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #11610 üzenetére
Százzal elkaphatsz egy padkát vagy a szalagkorlát tartóját, esetleg egy árokszélet vagy fát is. A pálya kevésbé veszélyes, mert van bukótér, így max bevered a fejed az aszfaltba, csak rossz esetben kötsz ki a gumifalban (szerintem). Ezek után válaszd ki magad, hol veszélyesebb motorozni Nem mindegy utcára sem, hogy milyen bukót veszel fel.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #11615 üzenetére
Természetesen, csak a logikádat nem értem
No, mindegy, ezen nem fogunk összeveszni. Azt tartja a mondás, hogy mindenki annyiért vesz bukót, amennyit a feje/élete ér - ami sántít picit, ha megnézed a mindenféle replika sisak árát. Én sem vettem drágán, vmi 5X ezer volt..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #11635 üzenetére
Ezzel kapcsolatban az a kedvencem, amikor írunk egy hírt (tehát még nem is tesztet) xy gyártó vackáról (amit itthon nem is lehet kapni), akkor vannak olyanok, akik meggyanúsítanak, hogy lefizettek minket, meg reklám Persze, a 120. helyen vagyunk azok között az országok között, akiknél olyan fontos egy hír megjelenése, hogy azért még fizetnek is
Nem úgy működnek már a dolgok, mint régen. Ha valaki jó eredményt akar, akkor csináljon jó terméket. Én mindig ezt mondom.persuader: ez most milyen motor?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11687 üzenetére
Csinálj egyszarvút: ragassz a homlokára műf-szt
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs