- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Sweet.tv - internetes TV
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Windows 10
- Hálózati / IP kamera
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #18659 üzenetére
Mármint hogy görbe e a villa? Azt igen.
-
yodamastah
őstag
Anno engem is meghúztak rutinon mert letettem a lábam. Lefulladt az a szakadék huszonéves roncs, mert hideg volt még a blokk. Persze én voltam a f*sz mé nem melegítettem be rendesen Aztán végigcsináltam a feladatot ha már ott voltam. A vizsgáztató mondta látja tudok én motorozni de megbuktat mert ez a szabály.
Meg kell buktatni az emberek bizonyos százalékát mert kell a munka meg a zseton. Meg zsebbe a kenőpénz.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #18954 üzenetére
Estem már párat a vertigo corsában, de nem nyilt ki soha sehol. Jól meg van csinálva ez a csizma. És a leérő alkatrészek egy része cserélhető. Múltkor besétáltam kesztyűt venni a Motorlineba, és az eladó csaj meglátta a csizmát a lábamon, és kérdezte, hogy ez mitől néz úgy ki mint amivel 5x elestek? Hát vajon mitől Erre a kezembe nyomott egy pótalkatrész csomagot, hogy kicseréljem ami le lett csiszolva
A belső csizmás Alpine tényleg király...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #19241 üzenetére
A zx6R-t néztem a racetech adatbázisba atom puha rugók vannak hátul, ilyen 55-60kg emberre talán jó. Ha ilyen a 636 akkor az cserés könnyen. De nem nagy kaland ez. Egy fasza márkás kipufogó sokkal többe kerül. Komplett rendszerről meg már ne is beszéljünk.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ajjaj:
Idézet: "Sziasztok! A tegnapi tapasztalataimat szeretném megosztani veletek. Elmentem a kecskeméti gokart stadionba motorozni kicsit. Az időmérő készülékemet itthon hagytam, mondván ott full profi időmérés van-volt!!! Ugyanis! Nem mérnek időt, közölték. Azért nem, mert a Mams szerint tiltott, ugyanis hivatalos mért edzésnek minősül. ... "
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ez mekkora királyság: [link]
-
yodamastah
őstag
Az még hagyján hogy összekeverted, de a szilikon bázisú nem szívja magába a nedvességet. Ez az egyik előnye. Meg a magas forrás pont. De amúgy szarabb mint a glycol alapú (jobban összenyomható).
-
yodamastah
őstag
válasz Bogyó bá' #19558 üzenetére
Tavaly nézegettem én is robogókat. Kipróbáltam vagy 8at. Igaz 250est néztem, de még 300k-ért is csak szarok voltak. Nem használhatatlanul szarok, hanem félig lelakottak. Ráadásul a menettulajdonságaokkal egyáltalán voltam megelégedve. Bár ezekkel már legalább utazóban megy a 90km/h. A probléma a gyorsulással (fos), meg a váz futómű fék együttessel volt. Főleg a kis kerekűek voltak idegenek.
A legjobb állapotú egy 250es leonardo volt 350ért. Szinte hibátlan állapot, de annyira nem ment, hogy teljesen kiszerettem a Leo-ból. Összességében azon maradtam hogy vagy veszek egy 400as burgmant egyszer, vagy hagyom ezt a robogózást Azzal legalább fotel kényelemben lehet 2en menni, és jól tele lehet pakolni.
Ja és ha már Malaguti, akkor melóba járós motornak ajánlom a Ciak-ot. Ritka ronda egy motor, de a nagy kerekei miatt egészen motorként viselkedik.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #19647 üzenetére
Legjobb esetben új felnit kapsz, legrosszabb esetben kiröhögnek. A kettő közti eset: mondjuk egy újra szinterezést kérhetnél, vagy legalábbis javíttassák meg hogy jól nézzen ki
Két hátsó felnit használok kb 6-7 éve, megszámolhataltanul sokat gumiztattam már, de ilyen látványos sérülés nincs rajtuk pedig mindkét felnivel feküdtem már. És a szerelők közül is néha a csórikhoz vittem mert az volt közel. Eléggé oda kell verni hogy a szinterezés így lejöjjön. De valóban nagy eséllyel ez csak esztétikai sérülés.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz #25954560 #19636 üzenetére
Valóüban overkill minden indulás előtt tized pontosan guminyomást mérni. De én is úgy vagyok vele, hogy gyakran indulás előtt körbenézem a motort, és megnézem a gumikat van e benne nyomás. Ehhez azért elég kézzel nyomkodni, pár tized pontosan meg lehet így is állapítani. Igaz nálam ez nem véletlen alakult ki, a dunlop elsők amiket használok 2-3 hét alatt leeresztenek. És nem hibásak, ez ilyen
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #19656 üzenetére
Kézzel szereléshez is volt párszor szerencsém. Pirellivel nem vészes, de a régi dunlop na az kemény dió
-
yodamastah
őstag
Pirellivel én se foglalkoztam sokat régen A dunlop d211GP első gumija azonban leereszt mint írtam. A 209 is cisnálta. Nem mindegyik, de jellemző. Ezért gyakran ránézek. Másik hogy volt 2x már defektem úgy, hogy állt a gumiban a csavar és indulás előtt vettem észre. Szóval azért nagyszervízt nem csinálok minden indulás előtt, de reggelente ránézek hogy gumi/fék rendben
-
yodamastah
őstag
Én nem szívesen motoroznék csavarral a hátsóban 1 métert sem ha nem muszáj
Nekem mindkét esetben kéznél volt a másik felnim, átraktam a jó kereket, és a rosszat meg levettem. Nem javíttatam egyiket sem, mert eleve ledobált, lepályázott hátsókat használom utcán, sokat nem érnek ezek amúgy sem. De ha lenne egy közel 100%os hátsóm amiért fizettem 40-50 ezret, és szakember szerint javítható, akkor simán megjavíttatnám. Amikor belülről "megfoltozzák", és nem sérült a gumi szerkezetileg, az gyakorlatilag 100%os lesz javítás után. Pár éve Adorján Tomiék még pályán is kipróbálták. Direkt kiszúrták a gumit, majd a foltozás után tolta tovább, és semmi gond nem jelentkezett.
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
D211GP? Muti 1 fotót a rongyosra kopásról. Ha még látszik a minta oldalt, akkor az még használható Meg 0.5mm mintával is. Viszont ha nem süti az aszfaltot a nap akkor jól melegítsd be mielőtt elkezded rendesen kenni neki. Ha süt a nap, akkor a napon állj a motorral, az felmelegíti a felniket meg a gumikat is valamelyest. 15 fok alatt nem árt gumimelegítő. Főleg felhős szeles időben erősen ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #19901 üzenetére
Olajszintet nem milliliterre mérjük, hanem olaj magasságot illene mérni, azaz hogy meddig van feltöltve. Ehhez tudni kellene a gyári értéket. Nagyon nem kell befosni, a légréssel szokás játszani. Mondjuk úgy illett volna csinálni, hogy kiöntés előtt megméri meddig ért, majd ugyanaddig tölti vissza.
Mindegy ha a gyári érték nem tudott akkor az is lehet hogy csak úgy kábé lett az feltöltve Az fontos hogy legyen légrés, mert az is résztvesz a rugózásban, és légrés nelkül, vagy kevés légréssel brutál kemény lesz a teló
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz boogie84 #19904 üzenetére
Hát a telót akkor tekergesd ha tudod mit állítasz. A teló tetején az előfeszítés csavar és a rebound szokott lenni. És hát nem mindegy melyiket tekergeted és merre Az meg hogy keményítesz az is eléggé homályos fogalom. Bár azért szerencsére az utcai telók általában hülyebiztosra vannak megcsinálva, nem tudsz akkora tartományban állítani hogy nagy baj legyen, de azé jól el lehet rontani azokat is
Egyébként valóban lehet hogy maradt benne valamennyi. Ha megmértétek volna kiöntés előtt az olajszintet akkor nem lenne kérdéses hogy ugyanannyi ment e vissza
Levegőnek meg kell lenni benne (légrés).
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ha pályázgatnál akkor mindenképpen oylat amit a gyártó is utca/pálya guminak árul. Pölö Conti Race attack street, Metzeler K3, stb...
Persze lehet túra gumival is pályázni, csináltam én is. Sőt a mai sporttúra gumikkal tényleg jól lehet csapatni. De egy jó sport gumival ami pálya használatra is ajánlott, azzal elég jó tempót lehet menni, valamint pofára esni is sokkal nehezebb lesz.
-
yodamastah
őstag
Kéne nekem is már egy kecsózás. Holnap kapom meg a motort, de még át kell néznem saját szemmel, és a villákat meg akarom nézni a Dézci Ferivel is mielőtt elkezdek csapatni vele. Szereztem egy majdnem új első gumit, de még az sincs nálam.. ráadásul vasárnap WTCC van hringen, meg motogp egyszerre.. sűrű lesz a hétvége
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
így nézett ki eddig is. hát ha csak benyára kéne költeni az marhajó lenne. akkor csapatnék vele elég sokat
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #20163 üzenetére
Jó mentem én sok ezer km-t úgy hogy racetec k1 volt elől, hátul meg Z6. Tökéletes volt. A Racetec hátul nem bírta volna ki ezeket a túrákat Mentünk nagy esőben, melegben hidegben, nem volt semmi gond. Simán bevállalnám ezt a kombót bármikor. De ez az én döntésem volt, ezeket a gumikat elég jól ismertem akkoriban, és tudtam hogy vezessem a motort. Kanyarba befele lehet állatkodni a raceteccel, de nem lehet ledöntött motorral gyorsítani a z6-ttal. Vizen meg óvatosan mert a Racetec nem vezet el sokat, a z6nak meg középen nincs mintája. Másnak én nem ajánlom hogy kombináljon, mert ha elesik akkor én nem akarom ezt magamra venni
Itt egy kép az egyik K1/Z6 túráról még valamikor 2005 vagy 2006ban Bár lehet már mutattam
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Hát jogosan csóválja a fejét. Azértz az nem teljesen tiszta hogy teljesen elbaszva a féktávot alárakod a másiknak a motort aztán lesz ami lesz. Persze lehet így előzni, csak nem veszélytelen. Tök fölöslegesen kockáztatta Marquez a saját pódiumos helyezését ezzel.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
"Bal oldala szép, jobb oldalon kicsit ilyen."
Szép hideg tépés. Ügyes vagy, a bridgestonet jó nehéz megtépni Lejjeb kéne menni nyomással lehet segítene...Meg esetleg lendületesebben menni
Gondolom nem újonnan vetted, azaz más pályázott már vele. Minél kevesebb a gumin a tapadó felület, annál kevésbé melegszik a gumi. Szóval az élete vége fele könnyebben előjön a hideg tépés. Ez is rásegít ilyenkor.
Másik hogy kecsón a normál irányba alig van jobb kanyar, így a gumi jobb oldalt hidegebb lesz.
A hátsó 2.0-2.1 magasságában jó R10-el melegen. De rendesen melegen, nem lájtosan gurulászva 2.1 melegen az kb 1.7 hidegen.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ezt nem 1 kanyarban szedted össze, szép fokozatosan tépi meg. Futómű is besegíthet, látni hogy nem egyenletes a tépés, ez is jelzi hogy nem egyenletesen kapja a terhelést a gumi, ami futómű beállítási problémára utal. Az jó jel hogy a tépés viszonylag a gumi szélén van. Ez azt jelenti hogy rendesen lapra döntve mered neki húzni
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
150e egy évben gumira nem tűnik soknak. Kérdés ezzel mennyit mennek verseny + edzések.
Pölö ha a gyorsasági OB-n akarsz menni mondjuk egy 600assal, akkor év elején veszel úgy 1-1,5 millióért gumit, és az talán kitart egész évben. És még ennél jóval több zseton elmegy mert ugye nem csak a versenyeken kell motorozni, edzeni is kell amennyit csak lehet.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz KoVee84 #20335 üzenetére
Én koptattam már rongyosra oldalt pár sc2 supercorsát. Ha jó a futómű akkor olyan 80-90 körig el lehet menni vele hungaroringen. A vége fele azonban már elég fosul tapad. Dunloppal 120 körig sikerült menni, és még a végén is 2:01et bírtam vele menni a ringen, azaz sokkal jobban tapad az élete vége felé mint pl a pirelli.
Szóval a pirelliből általában sacc ilyen 40-50 köröseket látni, a Dunlopból meg simán 60-80 is lehet. Persze ez keverék és tempó fuggő. Mert nem ugyanúgy kopik a gumi 2:20nál mint 1:55nél. És egy soft Dunlop 30 kör alatt is szarrá tud menni.... NA meg nyilván van aki 8-10 kör után is ledobja, de ezek ritkák, és jóval drágábban adják oda a gumisok is.
Általánosságban véve mindenesetre igaz, hogy utcára ezek mind teljesen jók. De ezek nem 95%-osak. Nekem kell az oldalt lévő gumi is.
2005 óta én sem vettem csak egy darab új hátsót. És hát sokat elkoptattam a használtakból, a rekordom 1 hét alatt 3 hátsó. Szóval egyetértünk abban hogy jól leht tolni a használtakkal. Sőt jót tesz ha használttal tanulsz, mert korábban csúszik sokkal, és ha felraksz egy újat brutál jókat mész vele
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz KoVee84 #20338 üzenetére
Kép alapján sokszor nehéz megíténi, főleg a pirellit. A gumik a kigyorsítási részen kopnak el általában, nem lapon. Szóval valahol oldalt, de nem a legszélén. Amikor még a mintából egész sok látszik akkor is lehet hogy egészen el van már kopva egy pirelli. Meg kell nyomkodni a leszerelt gumit és érezni mennyire könnyen torzul. Ugyanezt megcsinálod egy újjal és csodálkozni fogsz.
A dunloppal nagyjából addig lehet menni amíg látszik a minta. De ahogy csökken a gumi húsa, szépen úgy csökken lassan a tapadása. Utcára nem olyan jó a dunlop, óvatosabban kell menni vele hidegen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Robotporszívók
- iPhone topik
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- BestBuy topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Babzsákfotel
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs