- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 10
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Linux kezdőknek
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz Czimby #45917 üzenetére
Sokszor a kuncsaftok pénztelensége vagy sz@rrágosága is közrejátszik ám. Csak amit feltétlenül szükséges és az is csak az utolsó pillanatban alapon. Más kérdés, hogy ha olyan részéről van szó az autónak (fék, futómű, gumik pl.) akkor az lenne a normális, ha a szerelő már az elején kiköti, hogy vagy normálisan megcsinálja és kicseréli amit kell, vagy vigye máshova.
Meg az a mentalitás, hogy Opelt meg Suzukit nem veszünk, mert az milyen égő már, inkább valami régi szutyok Audit vagy BMW-t mert az hűű meg haa, aztán ezer sebből vérzik de négy új gumira már nincs lóvé.
Egy bizonyos részük meg sz@rik az egészre, csak hajtja az autót, volt olyan, kihajtom a leeresztőt csavart, aztán kifolyt kb. fél deci olaj...Daywalker: az esés után nem értet meg annyira helyre pakolni a gépet, hogy utcára is okés legyen vagy miért a pályagép?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #45939 üzenetére
Lehet venni fúróba fogható műanyag csiszoló korongot (ilyesmi), fúróba befogod, letekered a fordulatot és csak finoman. Drótkoronggal is lehet de azzal érezni kell a dolgot mert könnyen kiszed az alu öntvényből.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #45977 üzenetére
Igazából csak a saját motorjához az embernek szerintem nem éri meg megvenni a célszerszámokat. Persze ha érez elhivatottságot, van sok pénze meg ideje akkor miért ne de amúgy jobban megéri bevinni valami szervizbe ilyesmikre. Azért valóban más szétkapni egy egyhengeres kis blokkot amit ráadásul könnyen is lehet szerelni mert jól odaférni hozzá, meg más mondjuk egy idomos sportmotort ahol egy szimpla gyertyacseréhez is csomó mindent le kell bontani. Egy rendes emelőpad sem árt, hogy ne kelljen csúszni-mászni a földön.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Outlander #45996 üzenetére
Írtam, hogy célszerszámokat. A 7-es villáskulcs nem célszerszám. Különböző lehúzók, mondjuk egy márkaspecifikus vezérlés rögzítő készlet vagy egy kuplung központosító meg biztos van még egy csomó más. Egy ABS-es féknél sem olyan egyszerű a légtelenítés szerintem, meg lehetne sorolni. Nem néztem végig, de kapásból csak a 600RR szervizkönyve felsorol vagy 30 féle céleszközt. Nyilván sok belőle jó más típusokhoz is de akkor is.
Persze amit az ember meg tud csinálni, csinálja meg otthon de azért sok dologhoz már kevés a 6-32 csillag-villáskulcs készlet. Eleve ott kezdődik, hogy két normálisabb nyomaték kulcs (egy kisebb, egy nagyobb) 25-25k és akkor szerintem ez még csak az alap a szakszerűbb munkához (persze sokaknak "bent van a kezében" amit el is hiszek arról, aki mondjuk már 10 éve ezt csinálja napi szinten)[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz FIREBLADE78 #46001 üzenetére
De ne valami csiricsáré ponyvát tegyél rá, hogy ne legyen feltűnő.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #46027 üzenetére
Na igen, itt "vidéken" alap, hogy kellenek mindenféle szerszámok már csak a ház körül is, kinek van pénze minden sz@rért szakembert hívni. Gázkazánt azért nem állnék neki szerelni de sok mindent meg lehet csinálni. Nyilván ezek a szerszámok jól jönnek motor/autó szerelésnél is. Egy jobb dugókulcs készlet, torx készlet, valami normálisabb csillag csavarhúzó készlet (simát már szinte sehol nem használnak), imbuszok, keskeny fogó, széles fogó, vízpumpa fogó, ilyesmik azért mindenhol jól jönnek. Pajszer, kalapács, hidegvágó meg minden ezermester alap szerszámai
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz StoneBridge #46055 üzenetére
Szép motor (bár nem az én világom) viszont a kipufogó miért olyan dzsuvás? Az olaj vagy csak a kondenzvíz kinyomta a kormot?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz StoneBridge #46076 üzenetére
Minek rá teljes rendszer?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #46090 üzenetére
Ha már van fejlesztésre pénz, inkább egy nagyobb hűtő a gyári "éppenhogy elég" helyett, fém fékcsövek, akár egy komolyabb főfékhenger,
Brembo GP4 nyergekkülönböző védő tütymürütyök a deknikre meg ide-oda, ezek szerintem mind hasznosabbak.Termignoni: az kipufogóban szerintem olyan, mint autóban a Rolls Royce (baromi drága de a csúcsmodell BMW kb. ugyanazt tudja féláron, házon belül ) ha már Akrát akarnék, akkor tuti nem azt vennék, hanem az olaszt, az sem sokkal drágább.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #46101 üzenetére
Hát ez az, Hondánál ott vannak a gyári HRC hűtők, ami majdnem kétszer akkora mint a gyári de ugye tökéletesen passzol a felfogatási pontokra, nem kell barkácsolni, még csöveket is adnak hozzá, csak nem megy fel vele nyáron 1-2 perc álldogálás után a víz 100+ fokra. A vicc, hogy új árukat nézve nem sokkal drágább, mint a stock... Mondjuk ha néz az ember egy Febur-t, ott már vannak vicces összegek.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz jaktib #46159 üzenetére
Milyen motor, mekkora hengerűrtartalom, mire volt használva és hogyan, hány tulajon ment keresztül, perselyes vagy nikasilos a henger, stb. stb. Amúgy normális tulaj mellett ezeknek a nagyobb köbcentis motoroknak simán el kell menniük 100-at. VFR 750 meg többször ennyit
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz jaktib #46165 üzenetére
Egyébként szerintem sok használt motor lenne ilyen futásteljesítmény közelében vagy felett, csak mikor mindegyik tulaj tekert rajta vissza kicsit vagy csak kikötötte a km órát, nem csoda, hogy a 20 éves motorban 50e km van.
Egyébként tekergetni sem kell a modern motoroknál, ebayen túrok egy fiatal törött motorból való műszerfalat kevés km-rel aztán máris megfiatalodott a motor.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Kolondrum #46189 üzenetére
Ilyen gyenge fényeknél a tied sem csinál jobb felvételt ahogy néztem, de szerintem a nagy GoPro sem. Azért nehogy ne érjen már 20k-t.
HGabor89: hamar el fog kockásodni a Sportec M7 ilyen használatnál.
FIREBLADE78: nem tudom mit várnak ezektől a mütyür kameráktól.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #46201 üzenetére
Zusammen a városi használatra gondoltam. Jó gumi de nem oda való szerintem. Amúgy minden utcán használt gumi kockás lesz egy idő után
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #46337 üzenetére
Szerintem sok a 600 km ezen a motoron. Nem azt mondom, le lehet tekerni de mondjuk az utolsó 150-200-at már csak muszájból, nem élvezetből (szegény Integra hiába is írta, hogy ő 1000 km-eket lemegy vele egy nap). Szerintem 3-400 km, ami után az ember még jó szájízzel szál le, el kell fogadni, ennek ilyen a tervezése. Persze ez egyén meg fizikum függő is.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #46348 üzenetére
Hol van a nyaralótok?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ma én is elővettem a motort de azt hiszem megy vissza pihenni még egy darabig, valahogy nem élveztem. Optimális körülmények között már azért nagyjából tudom, hogy hol milyen határok vannak de most még abszolút lutri az egész, inkább várok a jobb időre.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Akit esetleg érdekel, teszteltem pár cuccot tegnap:
Bell M5X sisak: elég profi cucc, nagyon passzentos mindenhol de mégsem zavaró. A szellőzése így elsőre jónak tűnik (aztán majd nyáron kiderül), nyitott szellőzőkkel "intenzíven" jár belül a levegő. Halknak nem mondanám, a szélzaj elég erős viszont pl. a kipufogót erősen kiszűri pedig 8-9e körül megjön rendesen a hangja. Gondolom a használt bélés bizonyos frekvenciákat jobban szűr, másokat kevésbé (a Suomy Vandal nagyjából egyformán tompít mindent). Tetszik az erősített plexi (3,2, mm, a legtöbb sisak 2-2,2 mm körül van), elég masszív benyomást kelt, talán bizonyos szituációkban jól jöhet, csak szerszámmal cserélhető, nem gyorszáras mint ami mostanában divat. Természetesen az utolsó csavarig minden cserélhető de szerintem itt ez már alap.
Leatt Brace (utcai, nem mindenféle cross): több méret van de egy méreten belül is állítható a hozzá adott "toldókkal". Könnyű, valami üvegszálas kompozit cucc, kb. 800 gramm, egy bőrkabáton már nem oszt, nem szoroz, nem nagyon lehet észrevenni. Ugye mit csinál ez a "wc ülőke"? Korlátozza a fej mozgását bármilyen irányból érkező ütés esetén (nyilván csak sisakkal működik) így a funkciója bizonyos szituációkban a hátránya is. A fent említett sisakkal kb. 90-100 fokos elfordulást engedett a fejnek tehát annyi a hátránya, hogy ahol kereszteződésnél nem merőlegesen, hanem annál kisebb szögben ("mögülünk") jön a betorkolló út, ott meg kell állni, lábat letenni és teljes felsőtesttel elfordulva körülnézni (ilyen szituban mondjuk az autóknál is takarhat már a B oszlop) illetve lámpáknál kicsit hátrébb kell megállni mert a fel-le mozgást is korlátozza. Városba ezek miatt nem célszerű de bárhova máshova szerintem kifejezetten jó dolog. Van két pánt amivel fikszálni lehet, nem fog menet közben mindenfelé mozogni.
Forcefield Elite Chest: Az elődje volt, a Race Lite Chest, a régi kabátomban, ami egy szűkebb fazon, jól is szuperált de a mostaniban szeretett elmocorogni ezért cseréltem erre. A különbség, hogy a régi alapból csak valamelyik FF hátprotektorral együtt használható (elvileg létezik hozzá pánt amivel magában is hordható de csak külföldi oldalon találtam és ott is jó drágán), az új meg magában is, tehát bármilyen más márkájú gerincvédőt fel lehet hozzá venni. Ez az újabb elég rideg, kemény anyag, idő kell míg, felveszi a test formáját, a régi gyorsabban "idomult". Más nagy különbség szerintem nincs, az újabb talán szélesebb valamivel. Amúgy szerintem mindkettő jó vétel, egy szűkebb fazonú kabáttal bőven jó a Race Lite és olcsóbb is.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #46706 üzenetére
Az undertail kipufogónál meg egy derekasabb karika után a menyecskének odasül a ...ája a hátsó ülésre ezeknél a mókolt kipufogóknál, amikhez már nem fér fel a gyári hővédő lemez
Leatt Brace: fcmoto-nál pl. vannak ilyenek, olyat kell nézni, ami a púpos bőrruhához is jó.
Czimby: sok Honda versenymotoron a gyári Yutaka tárcsákat használják, akkor azért nem lehetnek azok olyan rosszak.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #46712 üzenetére
Miért, akkor te is veszel vagy a cucc szempontjából ez miért fontos? Amúgy igen, még karácsonykor.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #46720 üzenetére
Ok. Tényleg kíváncsi vagyok mert szerintem nincs rossz fék az RR-en. Persze lehet pályán komolyabb tempónál már előjönnek a hiányosságai de aki olyan szinten nyomja már, az úgysem stock fékekkel fog menni.
HGabor89: láttam itthon is de elég beteg áron, kintről jobban megéri, azért írtam az fcmoto-t, annál olcsóbban máshol sincs. Leatt STX Road a neve de én a Scott félét vettem ami ugyanaz csak olcsóbb meg más színe van.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #46728 üzenetére
Nem állítom, hogy nem úgy van csak ismerek több RR-est, és ilyenre egyik sem panaszkodott. Persze mindenki máshogy használja. Akkor ha tárcsa, szerinted mindenképpen csak a nevesebb gyártók (Galfer, Braking, Brembo és társai) termékeivel érdemes foglalkozni?
Feree13: a Rock Oil-nak (angol) és a Ravenol-nak (német) is van 5W-30-as motorba való olaja, én az utóbbit próbáltam, elég bagóért jutottam hozzá (gondolom mivel nem egy agyonmarketingelt név, nem is kerül Motul árba) besorolásokból mindenből a legmagasabb, motort nem állt be tőle úgyhogy szerintem jó. Most egy olajcsere erejéig 300V-t tettem bele kíváncsiságból, de ha semmi eget rengetőt nem tapasztalok, a következő megint Ravenol lesz.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #46845 üzenetére
EBC betéteknek tényleg jó áruk van (a többihez képest), egyik ismerős olyat használ (Double-H azt hiszem) meg van vele elégedve pedig nem egy Miss Daisy habitusú. Egyébként múltkor nézegettem, Unix-nál vannak Ferodo betétek, az XRAC-ről elég jókat mondanak és akinek van Unix-os szerelő ismerőse, kedvezménnyel nagyon baráti áron hozzájuk lehet jutni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #46847 üzenetére
Szerintem innen-onnan összevásárolgatják a normálisabbnak mondható noname cuccokat, aztán ráteszik a nevüket. Ez a ProBrake szerintük német de made in italy fáktárcsa meg az ebayes kínai Pazzo utánzatokra kísértetiesen hasonlító karok -mondjuk az szerintük náluk készül- , biztos jobbak mint a kínai de akkor már valami "beváltabb" márka kicsivel drágábban.
Feree13: hasonlít a két oldal valóban de azért ebből messzemenő következtetéseket még nem vonnék le. Nekem annyit sikerült kiderítenem, hogy azért szponzorálnak egy két komolyabb eseményen meg állítólag valamelyik német autógyárnak beszállítanak olajat. Viszont ez nevetséges ár érte, ha azt nézed, hogy full szintetikus, Jaso MA2, API SM. Nekem hologramos dobozzal, gyárilag lezárva jött (úgy rémlik ha ki van nyitva, nem is lehet "visszazárni" teljesen, kb. mint ezek az önnyitós tejes meg ivóleves dobozok) szóval azt sem mondhatom, hogy azért ennyi mert valami lötymöty visszaszűrt olaj.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Láncnál 100 Le felett kinek mi vált be? DID, RK, Afam, Regina, Tsubaki? Ismerősnek kellene, 525-ös RK-t állítólag 12e alatt megette a motor, Afamot nézeget most, csak nem nagyon kapni sehol.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #46905 üzenetére
"105 kg, 180 centi" - irány a flabélosBocs, muszáj voltbbubby00: Én csak neki próbálok segíteni, majd ő kitalálja, nekem oem RK van, nincs vele gondom.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz polimorf #46940 üzenetére
Az új R1 elég finom masina lehet, megnéztem volna én is élőben
Czimby: A gyári RK nekem most tart 23k-nál pedig sima O gyűrűs ez is semmi hókuszpókusz, de még félig zöldben van a lengővillán, majd kiderül, mit bír, gondolom egyszer csak elkezd majd hirtelen megnyúlni. Én is DID-et vennék a helyében vagy AFAM-ot mert ahhoz tudok jobb árban hozzájutni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Azért itt sem lehet egyszerű versenyezni: [link]
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz FIREBLADE78 #47105 üzenetére
Ez a logika megint... Sportmotoron nem vinnél mást. Miért, ha túramotorral esés van, a hátsó ember nem esik el ugyanúgy a motorral? Nem 180 kiló temeti maga alá, hanem 300, mindjárt barátibb...
Egyébként én is szemezek egy ilyen táskarendszerrel hátra de valahogy nem tudom elképzelni, hogy az utasnak ne lenne útba. Szerencsére a delikvensnek elég "optimális" vonalai vannak de akkor is, ha neki szenvedés így a motorozás akkor nem buli.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz JoceeHunt #47147 üzenetére
De ez a Givi cucc ami HGabor89-nak van, vagy a konzolos SW Motech, amit én linkeltem?
HGabor89: köszi, majd ha valamikor hajlandó lesz felülni, azért figyeld le
AndrewTdi: holnap járok arra, lehet meg tudom nézni de nem ígérek semmit.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz AndrewTdi #47168 üzenetére
Voltam ma Veszprémben. Két bolt is van a Budapesti úton, bementem az elsőbe, volt ott egy patent Z750 de ki volt rá írva, hogy már van gazdája, na mondom lemaradtál róla. Új gumik, néhány extra, bár nekem maga a motor nem tetszik de állapotra tényleg nagyon rendben volt, látszott, hogy van gazdája. Azért csak rákérdeztem, kiderült, hogy az eladóé és soha nem is árulta
Átmentem a másikba, ott volt több Z750 is a boltban viszont nyitvatartási időben zárva volt az ajtó, szambáztam ott 15-20 percet aztán otthagytam. Elvileg az volt az a bolt "Motoroutlet" vagy valami ilyesmi.
Meg volt egy Big Banges R1, elég morci egy gép[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #47310 üzenetére
Ok, de döntés nélkül hogyan lehet ismerkedni a pályával? Gyök 2-vel körözgetni rajta meg mi értelme. Az a baj, hiába süt ki a nap 1-2 órára meg lesz a levegő tízen pár fokos, az aszfalt ugyanúgy hideg. Szerintem lesz még itt bőven jó idő amikor nem kell fosni, hogy a hideg aszfalt miatt megy el a hátulja kigyorsításkor.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
Archer
őstag
válasz Something_ #47367 üzenetére
Nekem Pannónia meg Slovakia elérhető, az általad említett pályák elég felejtősek távolságban sajna, pedig szívesen kipróbálnám. Balatonring meg... Pedig sokkal több/változatosabb programot lehetne ilyen pályákon rendezni/fogadni mint a szutykos stadionjaikban.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Egy nagyon jó videó az ezredfordulós Gixxerekről
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #47376 üzenetére
Ha esel, az ebayes tükör lesz a legutolsó, ami miatt fájhat a fejed
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #47469 üzenetére
Meg aztán ki tudja, mivel vették fel a videót, a kamerának milyen gagyi mikrofonja volt, mennyire torzít, lehet, hogy a valóságban teljesen máshogy hallatszik.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #47524 üzenetére
A literes sportmotorok is lefutják 7 alatt.
Csak kíváncsiságból megnéztem, még majd 200k-val drágább, mint az RC8, milyen logika lapján választja valaki ezt a teljesítményt "karosszéria" nélkül, ráadásul drágábban?Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #47589 üzenetére
Fehér füst max akkor normális, ha a blokkban ülésezik a konklávé. Az egészséges motor ne füstöljön semmilyen színűen, hidegen sem. Inkább a vízpárára gondolhatsz, ami tényleg normális hideg motornál a kipufogó rendszerben kicsapódó víztől -de ennek hamar el kell múlnia-. Ha nem múlik el, masszív fehér füst van, ott már komolyabb a gond, valahol hűtőfolyadék jut az égéstérbe.
HGabor89: ott a kamerád, köridőmérő megoldva De ne erről szóljon még a dolog, tudod, fokozatosság
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ha már bőrruha, most a héten vettünk barátnőmnek egy bőr kétrészest, CE protektorok mindenhol, cordura szellőzők, zsír új, az összes biléta meg címke is rajta van még és 65-ért sikerült megcsípni. Annyi, hogy nem a legújabb csilli-villi modell de kit érdekel. Az új ára több mint a duplája szóval lehet jó vételeket csinálni csak nézni kell a hirdetéseket.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz FIREBLADE78 #47656 üzenetére
A jó vételeket mindig az OLX-en találtam. Vagy külföldi, többnyire német avagy angol webshopokban készletkisöprések, onnan még a posta sem horror. Képesmotoron sokkal szegényesebb a választék, viszont a bizniszelős fórumot érdemes nézegetni, ott jobban pörögnek cuccok.
Czimby: Azért mert egy besz@rt, még nem biztos, hogy az összes kaki. Amikor néztem valami tesztet, mondták, hogy amikor próbálták azt meg az S1000RR-t, az RSV sokkal brutálabbnak tűnt, motorkarakterisztikára, viselkedésere, mindenre, beállították a track vagy melyik üzemmódot aztán jött a BMW és erőből legyorsulta bánatba Amúgy én azért elfogadnám (csak kevés hozzá a bontott cucc ).
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen