-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz
Topiccsendőr #140618 üzenetére
Na most már nevezd vissza magad... tegnap volt ápr.1
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
pepucs
tag
válasz
Topiccsendőr #140618 üzenetére
3800+ kolléga megidézett téged
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
válasz
Topiccsendőr #140575 üzenetére
Kaptam a dobozt a motorhoz, azzal jottem haza, nem sok opciom volt. Itthon levettem, ha kell valamit vinni, ami hatizsakba/sporttaskaba nem fer, akkor felrakom.
A tarto leszedesen viszont gondolkodok, de egy sima szovet taskat arra is rarakhatok, ami szerintem kb mindig eleg lenne a hatizsak melle.
Everybody lies.
-
KoVee84
senior tag
válasz
Topiccsendőr #140654 üzenetére
-
bacus
őstag
válasz
Topiccsendőr #140654 üzenetére
de van toll is a kalapodban? Mert akkor csak le kéne cserélni az avatar ikont valami olyanra
Egyébként DERES is dukál a botütéshez.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz
Topiccsendőr #140660 üzenetére
De, ki jön ki, amikor a csendőr mond faszságokat? A topikispán?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz
Topiccsendőr #140662 üzenetére
Hiába nevezed ki magad önkéntes csendőrnek, kisbetűs vagy te ahhoz, hogy nekem programot csinálj!
Ne feledd, hogy ki vagyok! Ha az apokalipszis lovasa a csendőrnek kézbesít csomagot, akkor már nincs apelláta.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
d@vee
őstag
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #140680 üzenetére
A drog rossz! Értem?!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Topiccsendőr #140678 üzenetére
Úgy érzem, ez az új évad, jobb lesz mint a régi.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
bardi
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #140703 üzenetére
Köszönöm, ezt el is vetettem. A VFR többek között a fogaskerekes vezérlés miatt ia tetszik nagyon.
Oppenheimer: tegnap dobogókői úton keresztül jöttem kocsival budapestre, egy hópihét sem láttam sehol. Az út vizes volt, de ennyi.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #140714 üzenetére
Bár a crossplane Yamaha motor megvan, de a gyújtás sorrend nem tudom miféle módon befolyásolja ennek a motornak a működését
A gyújtássorrend önmaga megvan micsoda.
Oktató motorja is elvileg hasonló nehéz, egy Suzuki GSF 650 Bandit. Felborítani még nem sikerült szerencsére, mondjuk a rutin része leehtne, hogy egyszer elfekteti az ember a motort, és fel kell állítani.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #140728 üzenetére
Áh, értem mire gondoltál.
A súlynál gondoltam, hogy a kezelésre a fő szempont,de igazából az is érdekelne, mennyire nehéz felállítani egy 200 kilós vasdarabot, ha úgy hozza az éelt legalább kicsit felkészülve érje az embert a szituáció.'92 Honda VFR 750
-
GTVili
tag
válasz
Topiccsendőr #140765 üzenetére
De onnan tudják, hogy van benne....
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #140777 üzenetére
Ajjaj, lehet akkor ongyulladas lesz belole.
Bar olasz manualba a 75w-90 is javasolt..
Ugy loptam.Geresics:
Ismered ezt a gumit?
Az eletbe nem fogom kimotorozni,ebben biztos vagyok, csak nagyon hulladekot sem szeretnek. Eu-s szereplok belepos termeke. ahogyan az ára is mutatja.[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz
Topiccsendőr #140784 üzenetére
Pontatlanul fogalmaztam meg a kérdésem: a légtelenítést nem értem, már nem az első szerelő, aki azt mondja, hogy nem szeret ABS kockás motort légteleníteni, mert nehéz.
Van valami trükkje?A DL-re sokféle megoldás létezik az internet szerint, valamelyik régebbi Suzuki SS féktárcsája és féknyerge felmegy rá. A baj az, hogy nem tudom, le lehetne-e műszakiztatni egy ilyen módosítást és nem olcsó mulatság.
A tárcsa és a fékbetét pont elkopott, ezért lettek cserélve, így igazából nem került extra költségbe az egész, mivel az EBC éppen akciózott.
A fékcső pedig úgy jött képbe, hogy amikor az ember "tunningol", akkor elindul tátott szájjal a faszerdőben, így jártam én is. Ahol belenyúl az ember, ott jó lesz, majd létrejön egy új probléma másutt.
A "nagyon sportos" tárcsa ugyanis okoz némi gondot: közepes- vagy nagy intenzitású fékezésnél a lassítás végénél, kb 15 km/h környékén hirtelen megjelenik egy erőteljes remegés a fékkaron, majd azonnal elmúlik. A hiba bármikor reprodukálható volt, azt hittem elcsesztem valamit a tárcsákkal, de az internet kisegített: nem, ez ilyen. A "nagyon V-shape" okozza, annál a sebességnél létrejön valami vibráció. Szintén innen jött a segítség: le kell cserélni a gyári gumi vezetékeket fémhálóval erősített verzióra és elmúlik. És így is lett.
Szóval a szerelőm javaslatára és a remegés megszüntetésére próbálkoztam a cserével, ami egyébként beváltotta a reményeket: most nagyon jó a fék.DL előtt egy szaros Honda VTR 250-em volt, de a sima egy tárcsás fékje annyira jó volt, hogy imádtam. Sima gyári betéttel, gyári tárcsával és gumicsővel annyira jó volt vele fékezni, mindent éreztem, mint ha nem is a betét érintkezett volna a tárcsával, hanem az ujjbegyeim. Értelemszerűen nem volt csúcstechnika, de ahhoz a motorhoz tökéletes volt.
Ezek után nagy csalódás volt a DL, első utamon hazafelé majdnem neki is mentem egy kocsinak, mert elmértem a féktávot, szerencsére volt hely a kocsi mellett.Ha a jó féket 100-nak vesszük, akkor a
gyári DL = 65
gyári tárcsa + EBC sinter betét = 70
gyári tárcsa + Brembo sinter betét = 80 (de megeszi a tárcsát)
EBC tárcsa + EBC sinter = 80
EBC tárcsa + EBC sinter + fémhálós fékcső = 90A másik út, amin elindulhattam volna a Brembo tárcsa + Brembo sinter. Vajon a Brembo tárcsa jobban bírja a saját betétjét?
Ez kicsit drágább lett volna.A motoron már további fejlesztést nem tervezek, mert jövőre le szeretném cserélni egy DL1000 vagy 1050-re.
Itt még mindig vannak nagyon jó lehetőségek a "használt" piacon is."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz
Topiccsendőr #140805 üzenetére
A remegést nem folyamatosan éreztem, hanem csak egy konkrét folyamat részeként.
Mentem mondjuk 50-el és közepes erővel lassítottam 0-ra. A fékerőt nem változtattam, motor szépen és határozottan lassult, majd 16-14 km-h között bejött egy remegés, ami 13 km/h-nál el is múlt. Ha kis erővel- vagy ha naggyal fékeztem, ez a jelenség nem jelentkezett.
Ekkor kezdtem el túrni a netet és sokan ugyanerre panaszkodtak ugyanezzel a tárcsával és az okosak azt mondták, hogy túl a nagy a V bevágás a tárcsa külső részén.
Mindenesetre most elmúlt.betet chattering az ilyen lenne? Úgy gondolom, az folyamatos remegést okoz, nem csak egy adott, nagyon szűk tartományban.
Ja, Istvánt üdvözlöm, ha beszéltek!
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz
Topiccsendőr #140807 üzenetére
Akkor igazad van, de nem tudom, mitől, de most elmúlt!
(F. István)
Visszatérve az eredeti kérdésemhez: Shoei és Arai ügyben nincs senkinek tapasztalata?
Shoei-ből a Gt air 2 lenne a befutó, Araiból 3 is tetszik.Idén szerintem nagy bukósisak kiszórás lesz a piacon, mert kijött egy új szabvány és ezzel hirtelen elavult minden, ami 2023 előtti.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz
Topiccsendőr #140812 üzenetére
Nah, köszönöm a sok véleményt.
Nekem HJC-RPHA-70 van, szerintem minőségi darab, napi használatban van 4 éve. A belseje még most is tökéletes, plexi is tökéletesen záródik, a szellőzés lehetne kicsit jobb nyáron. Viszont nagyon-nagyon könnyű. Volt, hogy 16 órát vezettem benne, meg sem kottyant.
Amivel nem tudok kibékülni, az az esőben-télen nyújtott teljesítménye, akármit csinálok, nagy páránál (80% felett) elkezd párásodni. 0-5 fok körül pedig már le sem tudja fújni, fel kellett nyitogatni fél percekre.
Tavaly Németországban-Hollandiában kaptam egy 400 km-es esőt, ott is állandóan párásodott, márpedig autópályán szakadó esőben nem akarod felnyitni a plexit.Cseréltem új plexit új pinlock-al, állítgattam a betét feszességét, semmi. Ez ilyen. Amióta beszereltem az emelt minőségi Interphone hangszórokat, kevés a hely a fülemnek. Elfér, nem fáj, de nem jó. Írtam lentebb, Dumbo vagyok.
Az Arai azért tetszett meg, mert véletlenül a fejemre került egy Quantic és baromi kényelmes volt a fülemnek.
A Schuberteket nézegettem, én nem értem hogyan vannak méretezve, az S-ben nem kapok levegőt sem, az M pedig lötyög a fejemen. Nagy csalódás volt, mert régebbi motoros cimborák legendákat zengtek a márkáról.
A Shoei GT air 2 milyen teljesítményt nyújt párás környezetben?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Tamás9x
őstag
válasz
Topiccsendőr #140820 üzenetére
Borotvahab, vagy mosogato.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #140827 üzenetére
140780 hsz.
Ennyire minden evo a rotax blokkja?
Nem ismerem.
A kivancsiag hajt. -
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #140830 üzenetére
Az en manualoban 5w-40 van. De a regiekben a meleg oldal mind 50es. A F650 rotaxnal is 50 es a meleg oldal. Az mar biztos hogy az 50es lesz. A hideg oldali reszt, meg meglatom.
Csinalok egy kompot-veszteseg merest, bekamerazok. a ket oldalt le kell szednem, szabadonfuto, es kuplung. Szelep hezag allitas tuti kell.
A kopas alapjan valasztok majd. Jo irany lehet?
A manualba leirtakat kritikusan olvasom, kicsit nehez megbizni benne
A blokkhoz van rotax manual.Koszonom!
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #140837 üzenetére
Csuszo csapagyas.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #140846 üzenetére
Ne keresd, 2004 ig siklocsapagyas (rotax) utana gorgos (minarelli)
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #140846 üzenetére
Végig csúszó csapágyas.
Így nem csodálom, hogy a leg rotakapásabb a rotax.
Egy nagy görgős csapágy sokat finomítana a rezgésén.
De keresem mi lehet a diferencia oka.
Ebben a felállásban, egy 10W40-es olaj is megfelelne motorozási szokásomhoz.A motor leírásában nem találok eltérést.
Sf vagy Sg mindkettőnél.
Valami belső illesztés, vagy a hűtési rendszer hatékonyabb. Vagy anyag minőségen javíthattak?
Ilyesmire gondolok.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #140858 üzenetére
Igen, a 2008tenre 660is minarelli.
De a regi egyhengeres japanok is gorgosek, amikkel talalkoztam. -
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #140862 üzenetére
-
lumpy92
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #140870 üzenetére
Eladó motort megyek nézni, valamiért azt hittem, hogy csak az első fekkör ABS-es. 2006os Yamaha Tdm.
Visszajelzője szerint nem hibás, műszakin átment, de nem biztos benne az eladó, hogy működik. Próbakörön nem akarok kockázatosat fékezni."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #140874 üzenetére
Műszakilag nem elég hozzáértő, illetve én sem. De mint írtam, biztos ami biztos alapon nem működőnek van tekintve az ABS a motoron, ár és minden egyéb szempontból. Nagyon korrekt fickó.
Műszakin 2 hete ment át a motor."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #140878 üzenetére
Ráadásnál kigyullad az is, csak utána elalszik.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
emre
veterán
válasz
Topiccsendőr #140904 üzenetére
Köszi!
Folyamatban .....
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
norbert1998
veterán
válasz
Topiccsendőr #140918 üzenetére
Alapjába véve én sem úgy gondoltam, hogy a harmadik ilyen hidegen járatós, alapjáraton szenvedve felgurulós módszeres szezon után kuka a motor. Nyilván nem tesz jót neki, valamint pazarlás üzemanyagból.
Hosszú távon lehet némi hatása. Én mindenesetre kerülöm mindegyiket, mind motornál, mind autónál. Finom gázzal, de normál fordulatszámokon közlekedem, amíg hideg. Sajnos a motor és az autó is digitális, szegmenses hőfok kijelzővel bír, ráadásul az autóm mindössze két szegmensből áll
Van egy kicsi, amikor elkezd langyosodni, meg van egy nagy, ami addig ér el, mint a normál analóg mutatósnál az üzemhőmérséklet. Na ezen igazodjon el, akinek két anyja van
Azt, hogy azon kívül van még két "forró" szegmens, azt meg a mostani keresés alapján tudtam meg. Ez a legjobb kép, amit találtam
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #140946 üzenetére
Persze, hogy lesznek. En sarga rudoval nem mernek elindulni.
.
-
válasz
Topiccsendőr #140953 üzenetére
Tudom, nagyon jól áll neki.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
hroberto
veterán
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #141031 üzenetére
Mivel jelentos nyersagon ulnek, igy eleg nagy rahatassal vannak sok mindenre sztem. Jo a minden az tulzas .
.
A belso piacukbol lathato pillanat kepekbol, annyira nem jarnak messze.
Sztem az itteni igenyek megertese es aszerinti gyartas ami meg nem megy.
Itt kozuti kozlekedsre alkamas jarganyokra gondolok. A megfizetheto belepo kategoriak. Az eu gyartok ezeknel toljak a gyartas egy reszet indiaba es kinaba. A felso kategoriasokanal meg nem.
Azt latom, kb az a menet, mint mobilok teren. Csak itt atfogolak a jarmuiparba.
Kezdve a Volvotol.
Es pont ezt a megfizeteto szegmenst tamadjak. De majd 5 ev mulva tobb lathato ebbol sztem.A vedovam burkolt formaja sztem az euro norma. Pont emiatt szukul be a tenyleges valasztek. Csak azok kerulnek be ami ennek megfelel. Az eddigi valasztek egy resze mar nem jon. Eleg koltseges a tipus vizsga tagallamonkent, az unios eloirasokon felul.
A monopol nem jo szo. Inkabb zartabb vilag. Nem olaszos modon, de Unios szinten.
Tul sok europai gyarto nincs, aki kinai erdekeltseg nelkuli.
A keleti blokk gyartoit ugy tudom mind felvasaroltak.
Azt nem tudom, kinaba milyen szabalyok vannak, de a robogo valasztek elkepeszto.
Ott meg most is karbival jonnek ki a kis ccm sztem.Mivel van penz,licencel barmit, amire szuksege van, majd idovel ugyis sajat szakallara tolja. VTR250, FS 250, 500 honda blokk. Ezekkel itt vannak europaba. 15+eve.
Eleg sok cikket olvastam, hogy human oldalon is komoly szurke allomanyt szippantanak fel. Ez a folymat mar nem most kezdodott.
Ismerosnek van kymco venoxa, sztem van benne 50-60k + km kb nyelgazon. Megy es hasznalja. 15 eves.
A japanok is igy kezdtek az autokkal, az ar sav aljan jottek, ott tudtak ervenyesulni.
A 70 evek szemetei. 80 evekbe mar mechanikailag nagyot fejlodtek, aztan jott hozza a kasztni tartossaga es igy tovabb.Nekem is az olasz dizajn a mervado. Es megint olasz ocsofost vettem.
.
De ha ujat vennek, akkor bevallalnek egy kinai valamit. Az en motorozasi szintenem mar a simsont sem motoroznam ki. Es sztem ez a motorosok legtobbjere igaz.
Es ebben fog a kinai piacot harapni, ha a behozott cuccok minosegevel nem lesz kardinalis problema.
Az auropai gyartok, lejebb adjak a kozep kategoriat es az alattit. Arra lesz indiai meg kinai cucc, vagy ott gyartatott. Ami a gyartast illeti, mar egy ideje folyamatban van. Legalabbis en igy latom, ez az irany. -
válasz
Topiccsendőr #141069 üzenetére
Rendben, olajtipusrol sokat nem talaltam, csak 15w meg 500ml labankent talan, illetve honnan illene rendelnem?
Honda kereskedestol kertem ajanlatot, de pont szabadsagon vannak.Everybody lies.
-
etnies
senior tag
válasz
Topiccsendőr #140953 üzenetére
Ma rendbe raktam a motort, cseréltem olajat és szűrőt és akkor már át is néztem és találtam még néhány hibát, amit ezek a jó angol szerelők követtek el:
A fékcsövet tartó 2 konzolt elgörbítették, mert izomra húzták a nyolcas méretű csavarokat... A csavarokat le is sarkalták, rendeltem újat, a konzolokat visszaegyengettem. Egyértelműen látszik, hogyan kellett volna belerakni és akkor nem kellett volna izomra húzni..
A hűtőfolyadékot kiszámlázták, csak a motorba nem öntötték bele. A tulajdonos szerint kékre cserélték, én meg mutattam neki a rózsaszín folyadékot a tartályban, ami én öntöttem bele tavaly...
Szóval vettem megint Mannolt, rátöltöttem. Ehhez le kell szedni a tankot, kiderült, hogy egy csavart innen elhagytak, de eddig nem látszott, mert takarta egy idom.
Ezt is megrendeltem.
A légtelenítőcsavarokat is "megdolgozták", de még használhatóak, következő fékfolyadék cserénél kicserélem.Most kétszer vittem itt szervizbe a motort: először és utoljára, visszatérek ahhoz, hogy én csinálok mindent.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
válasz
Topiccsendőr #141096 üzenetére
Ez a vicces resze... fork fluid
Elvileg SAE 10W, de van ahol 15W-t irnak.
486 ccm, 486 ml
#141097 -Mosquito- Pedig a nyomatekkulcsot nem is irtad.Everybody lies.
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #141102 üzenetére
Szerintem nem érted. Nem a műszaki részt, hanem a videós részt. A napelemes csatornámon (amikor még volt időm foglalkozni vele) én sem fogalmazhattam meg mindent kőpontosan, mert 1.) tized ennyi ember érti meg; 2.) a kutya nem názte volna meg; 3.) nem segítek vele senkinek, márpedig az volt a cél.
Ezek a videók nem szakembereknek szólnak! Ezek konyhanyelvre lefordított videók, amik olyan mélységig mennek a témába, hogy megértse őket mindenki, és segítsen a több sok-százezer kérdezőnek. Ezen kívól még kell bele az "entertainment" faktor is!
Ha olyanoknak csinálna videókat, mint Te, akkor lenne vagy tized ennyi nézője, és azok is belekötnének az utolsó szóba is, ami elhangzana...
...és látod? Az olyan, mint régen részből Neked az rémlik, hogy mi nem tűpontos szakmailag, nekem meg az, amit örömmel néztem! Ez a különbség, és hiába nevezed át magad topikispánnak, akkor is csak szőrszálhasogatás amit csinálsz, hogy piedesztálra emeld a mindenkinél mindent jobban tudó, megkérdőjelezhetetlen szakmaiságod. Azt mondom, amit mindig mondani szoktak: csináld jobban! Mutasd meg, hogyan kell! Eskü, én feliratkozom! Csinálj jobb, színvonalasabb, informatívabb, és többeket érdeklő/elérő videókat! Jah, és az se baj, ha közben segítesz vele másoknak!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #141109 üzenetére
Ne keverd szándékosan a hazugságot a konyhanyelvvel és a leegyszerűsítéssel, mert nem csinálsz mást, mint (szokás szerint) kiforgatod a dolgokat.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
Somatom
veterán
válasz
Topiccsendőr #141157 üzenetére
Kétlem. Anno kértem a nagybetűsöket, hogy hagy ne legyen a nickem alatt az, hogy "Jómunkásember". Az volt a válasz, hogy a "rangok" nem opcionálisak. Így csak az a lehetőségem maradt, hogy töröltem magam, majd ugyanazzal a nick -kel újraregeltem. Szvsz. még akkor sem lehetnél ispán, ha saját vármegyéd lenne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz
Topiccsendőr #141161 üzenetére
Attól, hogy ispán lenne a nicked alatt, nem lenne több hatalmad. Türelemmel és szorgalommal lehetsz akár félisten is, ami elvileg mégiscsak több, mint egy csicska ispán, de itt a hatalma mindkettőnek ugyanannyi, mint mondjuk egy őstagnak.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz
Topiccsendőr #141164 üzenetére
Fura humorod van. Sztem ezt a Topiccsendőr nick és stílusváltást is csak Te tartod viccesnek. Én inkább szánalmasnak nevezném. Persze, nincs új a nap alatt, tulképp ez is ugyanannak a topik-alfahím alapnak egy másik kivetülése.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
veterán
válasz
Topiccsendőr #141182 üzenetére
Szerintem kimaradt a vessző.
Ez egy kúp osztó motor, jár hozzá a tempó és ülés is. -
etnies
senior tag
válasz
Topiccsendőr #141182 üzenetére
Gyere be hozzám a kórházba, adok egyet
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #141198 üzenetére
"geresics szerint nem valtozik igy sem semmi, ugyanolyan moslek maradok"
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #141237 üzenetére
Egyszer a topikcsendőr asszondta illetve többször hangra nem diagnosztizálunk... ez itt kérem a jogirendszer erodálása a szemünk előtt hol lesz itt a határ? Olajat szagra vizsgálni? Vázat fával kihúzatni?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #141237 üzenetére
Felveszem teloval. Szerencses esetben a valtozas hallhato lesz, a kopogas hangaja mas teszta
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter